Jeffrey`s kruidenbitter was wel origineel.quote:Op zondag 8 september 2019 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is daar heel weinig origineels. Het enige dat ik zo gauw kan bedenken is dat laserapparaat dat amper loopt, de uitvaartdienst wat nooit uit van de grond zal komen en de koffie die niet liep
Die 2 zijn erg gelukkig samen en hebben wel wat anders aan hun hoofd. Zwangerschap, nieuw huis en een a.s. huwelijk.quote:Op zondag 8 september 2019 14:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hou van lieve mensen, ik wens Romy en Cemal een prachtig kindje
En erg lekker ....quote:Op zondag 8 september 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jeffrey`s kruidenbitter was wel origineel.
Waarom zou je überhaupt iets van die uitvreters willen kopen?quote:Op zondag 8 september 2019 14:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou ik koop liever dat kistje van 25¤ dan dat achterlijke kistje van 12¤
Oh ja! En dat liep als een treinquote:Op zondag 8 september 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jeffrey`s kruidenbitter was wel origineel.
quote:
Ik hoop op een aanvaring Billy en Brandon ...quote:Op zondag 8 september 2019 14:46 schreef DKUp het volgende:
Er zitten wat zure dingen in de zon:
Naartje
Cup G en labiele alcoholist
Dreetje de rat
Brandoff de hypocriete moraalridder nummer 1 in niks doen
Daar komt morgen verandering in![]()
![]()
Love itquote:Op zondag 8 september 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
En toen waren ze ineens uitgejankt over gejatte ideeën
Dat is ook de enige keer dat ik iets wou bestellen daar. Maar ik was te laatquote:
quote:Op zondag 8 september 2019 14:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Love itnu jessie nog even tegen die rooie duivel zeggen dat eten op woensdag ook niet origineel is......
Ik hoop dat zij morgen iemand mag elimineren en dat dan Brandoff isquote:Op zondag 8 september 2019 14:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop op een aanvaring Billy en Brandon ...
Volgens mij heeft hij een dealtje met een lokale slijter, en kun of kon je het daar ook bestellen ...quote:Op zondag 8 september 2019 14:50 schreef mazaru het volgende:
Dat is ook de enige keer dat ik iets wou bestellen daar. Maar ik was te laat
Ik denk dat als er iemand geëlimineerd gaat worden het tussen de drie met de PS gaat.quote:Op zondag 8 september 2019 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij morgen iemand mag elimineren en dat dan Brandoff is
De sterkste eruit, het Expeditie Robinson principe...alhoewel, sterk en BrandOFF niet samen gaan...quote:Op zondag 8 september 2019 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb maar een fles Schelvispekel gehaald. Die is ook hartstikke lekkerquote:Op zondag 8 september 2019 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een dealtje met een lokale slijter, en kun of kon je het daar ook bestellen ...
omdat het kan.......en het me geen bal kan schelen wat men er van denkt hier.... ik heb nog steeds een heel leuk stoeltje staan gemaakt door adje en geschilderd door Chris.... en is uniekquote:Op zondag 8 september 2019 14:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt iets van die uitvreters willen kopen?
Dat zou wel het mooist zijn, dat die drie spelletjes moeten doen weer verloren heeft vertrektquote:Op zondag 8 september 2019 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als er iemand geëlimineerd gaat worden het tussen de drie met de PS gaat.
Ik zie Billy er sneller voor aan, om voor even terug te keren dan Lotusquote:Op zondag 8 september 2019 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Hoop van ganse harte op Billy hoor, maar zou het ook niet Lotus kunnen zijn?
Dat zouden ze ook met die kistjes kunnen doen. Gewoon lekker creatief zijn met zo'n kistje. Maar dan ook echt met je hart. Niet even een spuitbus erop zetten maar echt met de hand beschilderen en als uniek op de webshop zetten. Dat hoeven er geen honderden te zijn.quote:Op zondag 8 september 2019 14:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
omdat het kan.......en het me geen bal kan schelen wat men er van denkt hier.... ik heb nog steeds een heel leuk stoeltje staan gemaakt door adje en geschilderd door Chris.... en die was uniek
Zal eerder een geduchte concurrent zijn: Merel.quote:Op zondag 8 september 2019 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoop Billy wil haar nu wel een keer in actie zien na al die verhalen die hier maar steeds terug komen in de cosquote:Op zondag 8 september 2019 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie Billy er sneller voor aan, om voor even terug te keren dan Lotus
quote:Op zondag 8 september 2019 14:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze mag er ook wezen ......
Leuk hoor ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt allemaal al weer zo lang geleden
Nee! Onmogelijk! Kan niet! Absoluut niet bespreekbaar!quote:Op zondag 8 september 2019 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Hoop van ganse harte op Billy hoor, maar zou het ook niet Lotus kunnen zijn?
Dat zou bizar zijn en zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 8 september 2019 14:55 schreef Laysa het volgende:
Lotus is ontzeg door de politie zowat...Zou erg vreemd zijn as ze nu weer terug kwam
O ja, die ben je toen op gaan halen daar hè?quote:Op zondag 8 september 2019 14:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
omdat het kan.......en het me geen bal kan schelen wat men er van denkt hier.... ik heb nog steeds een heel leuk stoeltje staan gemaakt door adje en geschilderd door Chris.... en is uniek
We gaan het zien morgen. Hopelijk niet weer een deceptie, zoals altijd...quote:Op zondag 8 september 2019 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee! Onmogelijk! Kan niet! Absoluut niet bespreekbaar!
Yesquote:Op zondag 8 september 2019 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O ja, die ben je toen op gaan halen daar hè?
[..]
O ja, die ben je toen op gaan halen daar hè?
Waarschijnlijk wel. Maar dan hebben we in ieder geval voorpret gehadquote:Op zondag 8 september 2019 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan het zien morgen. Hopelijk niet weer een deceptie, zoals altijd...
Maar de nummer 1 bouwt wel een gymquote:Op zondag 8 september 2019 14:56 schreef snetje het volgende:
Hier wordt weer gewerkt en voorbereid ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier niet ...
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk voor jequote:Op zondag 8 september 2019 14:46 schreef DKUp het volgende:
Er zitten wat zure dingen in de zon:
Naartje
Cup G en labiele alcoholist
Dreetje de rat
Brandoff de hypocriete moraalridder nummer 1 in niks doen
Daar komt morgen verandering in![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2019 14:56 schreef magnaal het volgende:
Uit de Utopiakrant:
Wat staat er te gebeuren in het beloofde land?
De laatste maanden zijn aangebroken in Utopia. Over 114 dagen weten we wie de grote winnaar is. De inwoners hebben nog geen idee wat hen te wachten staat en hoe de finale gespeeld gaat worden. Welke inwoner zal er na Adriaan het beloofde land verlaten?
Over 24 uur gaat de poort open en zal er iemand het terrein betreden. Het zal Utopia op haar grondvesten doen schudden. Hoe zullen de inwoners hier op reageren?
Is het nu zeker, dat het Billy zal zijn? Een silhouet is toch geen bewijs? De wens is de vader van de gedachte
Het zou evenwel een John, Mike of Adriaan kunnen zijn toch?
Hebben John, Mike of A3 lang haar of tieten? Neen.quote:Op zondag 8 september 2019 14:56 schreef magnaal het volgende:
Uit de Utopiakrant:
Wat staat er te gebeuren in het beloofde land?
De laatste maanden zijn aangebroken in Utopia. Over 114 dagen weten we wie de grote winnaar is. De inwoners hebben nog geen idee wat hen te wachten staat en hoe de finale gespeeld gaat worden. Welke inwoner zal er na Adriaan het beloofde land verlaten?
Over 24 uur gaat de poort open en zal er iemand het terrein betreden. Het zal Utopia op haar grondvesten doen schudden. Hoe zullen de inwoners hier op reageren?
Is het nu zeker, dat het Billy zal zijn? Een silhouet is toch geen bewijs? De wens is de vader van de gedachte
Het zou evenwel een John, Mike of Adriaan kunnen zijn toch?
Heb je haar niet meegemaakt dan?quote:Op zondag 8 september 2019 14:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik hoop Billy wil haar nu wel een keer in actie zien na al die verhalen die hier maar steeds terug komen in de cos
Zo is dat!quote:Op zondag 8 september 2019 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dan hebben we in ieder geval voorpret gehad
Dat snap ik welquote:Op zondag 8 september 2019 14:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik hoop Billy wil haar nu wel een keer in actie zien na al die verhalen die hier maar steeds terug komen in de cos
Ik noem zomaar een paar namen hoor, het kan iemand zijn met borsten dus...Ik wil Billy nietquote:Op zondag 8 september 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben John, Mike of A3 lang haar of tieten? Neen.
quote:
Staat dus in de min,daarom wil ze zelf haar zakgeld bijhouden.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 15:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]ik heb 1 nooit gekeken. Dus kom maar op met Billy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |