Ik pruim haar ook niet hoorquote:Op zondag 8 september 2019 14:29 schreef magnaal het volgende:
Wat werd er in de cos gejuicht, toen dat mormel eruit ging..Ik snap niets van mensen..
Het enige wat ik dan hoop is dat Bil Merel het leven flink zuur gaat makenquote:
Romy lijkt me wel heel leuk, maar het liefst Isaquote:Op zondag 8 september 2019 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Isaquote:Op zondag 8 september 2019 14:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Romy lijkt me wel heel leuk, maar het liefst Isa
Alleen ontbreekt de worst.quote:Op zondag 8 september 2019 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brrr wat een stuk zuurkool is dat toch. Leeft haar leven via anderen en stookt er lustig op los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat zal denk ik beginnen met de slaapplek, zie billy er niet voor aan in die inloopkast te gaan liggenquote:Op zondag 8 september 2019 14:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het enige wat ik dan hoop is dat Bil Merel het leven flink zuur gaat maken
quote:Op zondag 8 september 2019 14:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze mag er ook wezen ......![]()
[ afbeelding ]
Billy wil Honza's pik - 20 januari 2018.
x6df5wv
Die hoort dan wel bij Jessie in de bootquote:Op zondag 8 september 2019 14:33 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat zal denk ik beginnen met de slaapplek, zie billy er niet voor aan in die inloopkast te gaan liggen
Vreselijk wijfquote:Op zondag 8 september 2019 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]aaw ze is nu mama, maar nog steeds hysterische teksten.
Merel niet, die heeft een eindeloze spaarpot.quote:Op zondag 8 september 2019 14:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Maar mensen weten toch wel wat ze uitgeven.
Komt door de slaapverwekkend sfeer van de laatste maanden. We willen bloed zien en Marjet is de aangewezen persoon voor wat opwinding daar.quote:Op zondag 8 september 2019 14:29 schreef magnaal het volgende:
Wat werd er in de cos gejuicht, toen dat mormel eruit ging..Ik snap niets van mensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |