Heb je je daar op afgetrokken of doe jij dat nietquote:Op zondag 8 september 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken niet zoveel. Maar als ik het zo even bekijk post er op dit moment welgeteld 1 aantrekkelijke dame af en toe haar fotos
Nee ik trek niet meteen mijn broek naar beneden als ik een vrouw naakt zie neequote:Op zondag 8 september 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je je daar op afgetrokken of doe jij dat niet
Oh okequote:Op zondag 8 september 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik trek niet meteen mijn broek naar beneden als ik een vrouw naakt zie nee
Homoquote:Op zondag 8 september 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik trek niet meteen mijn broek naar beneden als ik een vrouw naakt zie nee
Jij wel?quote:
Doe jij dat wel op Knetter?quote:
Klinkt sarcastisch?quote:Op zondag 8 september 2019 22:39 schreef Solotovski het volgende:
Net naar bios geweest was enorm leuk
O nee was niet eens zo bedoeldquote:
Nieuwe van kwinten terentienjoquote:
Ettooooquote:Op zondag 8 september 2019 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
kopjechino!!!!! De boel heel gelaten met paintball?
Nice... moet ik ook eens gaan doen, is volgens mij goed tegen stressquote:Op zondag 8 september 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ettoooo
Jazeker! Heb heel wat mensen geraakt
Zelf weinig balletjes geïncasseerd, heb maar een paar blauwe plekken.
Echt heeeeerlijk om je agressie kwijt te kunnen. Lekker sprayen met dat geweer en gaanquote:Op zondag 8 september 2019 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nice... moet ik ook eens gaan doen, is volgens mij goed tegen stress
Die is goud jaquote:
Na het karten heb ik een hoger adrenaline gehalte, zeker als ik erna in m’n eigen auto stapquote:Op zondag 8 september 2019 22:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt heeeeerlijk om je agressie kwijt te kunnen. Lekker sprayen met dat geweer en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |