Laatste keer dat ik het hoorde woonde ie nog in Zwollequote:Op zondag 8 september 2019 15:59 schreef dud0r het volgende:
Misschien weet @:jjh dat. Hij woont ook in Drenthe
Oh ja dat is Overijssel🤦♂️quote:Op zondag 8 september 2019 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het hoorde woonde ie nog in Zwolle
Komt door je UI, alleen maar rondjes draaienquote:Op zondag 8 september 2019 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat is Overijssel🤦♂️
Af en toe let ik niet helemaal op
Yup. Dacht ineens dat hij in Assen woonde. Geen idee waaromquote:Op zondag 8 september 2019 17:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Komt door je UI, alleen maar rondjes draaien
Ik hou het ook niet allemaal bij hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Dacht ineens dat hij in Assen woonde. Geen idee waarom
Er komen zoveel plaatsnamen voorbij af en toe. Ik weet dat @haags_kwartiertje in den haag woont en @Limoentjuh in Haags z'n favoriete stad.quote:Op zondag 8 september 2019 18:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet allemaal bij hoor.
Ik ga liever op een normale manier doodquote:Op zondag 8 september 2019 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Dacht ineens dat hij in Assen woonde. Geen idee waarom
quote:Op zondag 8 september 2019 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga liever op een normale manier dood
Zijn die in Zwolle ook te krijgen?quote:
Ik hou van Drenthe en blijf altijd een Drentsequote:Op zondag 8 september 2019 20:14 schreef JJH het volgende:
@:Knetterkrankjorum is juist dolgelukkig dat ze uit Drenthe weg is.
Niceeequote:Op zondag 8 september 2019 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Overal ook gewoon wel hier in de stad.
Waar in Drenthe heb je gewoond?quote:Op zondag 8 september 2019 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hou van Drenthe en blijf altijd een Drentsemaar is wel kut om te wonen als je enigszins sociaal wil zijn, soms, af en toe, want er is zo weinig.
Op zondag 8 september 2019 20:21 schreef Amarantha het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |