quote:
Dat is zo'n Gronings ding dat lijkt op een Scotch egg toch?quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
Dat is zo'n Gronings ding dat lijkt op een Scotch egg toch?
Onder werktijd? G E N O Tquote:Op zondag 8 september 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wanneer gaan wij nou eens bier tikken als je daar bent?
[..]
Dat is zo'n Gronings ding dat lijkt op een Scotch egg toch?
Ik vind het prima.quote:Op zondag 8 september 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onder werktijd? G E N O T
Ik heb het nog nooit op. Maar het is wel lekker dus? Dan moet ik volgende keer dat ik er ben eens proberen.quote:
Jaquote:Op zondag 8 september 2019 15:38 schreef dud0r het volgende:
Ik heb het nog nooit op. Maar het is wel lekker dus? Dan moet ik volgende keer dat ik er ben eens proberen.
Liever een keer op vrijdagavond ergens. Moet ik wel de zaterdag vrij zijn. Met de tijden die ik op moet is het bijna niet te doen om lekker op te staan met bier opquote:Op zondag 8 september 2019 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
[..]
Ik heb het nog nooit op. Maar het is wel lekker dus? Dan moet ik volgende keer dat ik er ben eens proberen.
Ik ga het onthouden. Bij de slager zijn die te krijgen?quote:
Snackbarquote:Op zondag 8 september 2019 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden. Bij de slager zijn die te krijgen?
Kan ook. Vrijdagavond is meestal wel wat lastiger voor mij afhankelijk van hoe vroeg op de avond. Maar is vast wel een keer wat te regelenquote:Op zondag 8 september 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liever een keer op vrijdagavond ergens. Moet ik wel de zaterdag vrij zijn. Met de tijden die ik op moet is het bijna niet te doen om lekker op te staan met bier op
Cool. Cool cool cool.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook. Vrijdagavond is meestal wel wat lastiger voor mij afhankelijk van hoe vroeg op de avond. Maar is vast wel een keer wat te regelen
Is er ook nog ergens de beste van Drenthe te krijgen?quote:Op zondag 8 september 2019 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Het is gewoon een soort ronde kroket met een ei erin.
Geen ideequote:Op zondag 8 september 2019 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er ook nog ergens de beste van Drenthe te krijgen?
Dan had ik dat niet gezegd hequote:
Heb je nou alweer hard drugs genomen of niet?quote:
Helaas nietquote:Op zondag 8 september 2019 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nou alweer hard drugs genomen of niet?
Dat is op zich ook wel goed. Heb je het in ieder geval niet nodig.quote:
IK HEB HET WEL NODIGquote:Op zondag 8 september 2019 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel goed. Heb je het in ieder geval niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |