Hier onder andere: https://www.reddit.com/r/(...)view_by_will_buxton/quote:Op zondag 8 september 2019 12:33 schreef potjecreme het volgende:
Maar behalve hier heb ik niks gelezen over de tow bij Ferrari.
Helemaal gemist.quote:Op zondag 8 september 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier onder andere: https://www.reddit.com/r/(...)view_by_will_buxton/
Snap je nou niet dat Vettel degene is die daar ontevreden over is en hij niet degene is die bepaald wanneer hij en Charles naar buiten gaan?quote:Op zondag 8 september 2019 12:41 schreef potjecreme het volgende:
Ja inmiddels gevonden. Ik blijf bij mijn eerdere stelling. Hadden ze beide maar eerder naar buiten moeten gaan.
Ik snap dat hij boos is en dat de boosheid ook richting het team kan gaan. Nu kwamen de coureurs in deze positie.quote:Op zondag 8 september 2019 12:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Snap je nou niet dat Vettel degene is die daar ontevreden over is en hij niet degene is die bepaald wanneer hij en Charles naar buiten gaan?
Die zijn daar in de eerste plaats door het team in gebracht.quote:Op zondag 8 september 2019 12:47 schreef potjecreme het volgende:
Nu kwamen de coureurs in deze positie.
Nop, alleen waarschuwingenquote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef Justevo het volgende:
Hele dag niks kunnen volgen, maar er zijn dus geen gridstraffen uitgedeeld voor de farce in Q3?
Alleen een paar waarschuwingen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef Justevo het volgende:
Hele dag niks kunnen volgen, maar er zijn dus geen gridstraffen uitgedeeld voor de farce in Q3?
quote:Op zondag 8 september 2019 12:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik snap dat hij boos is en dat de boosheid ook richting het team kan gaan. Nu kwamen de coureurs in deze positie.
Nope.quote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef Justevo het volgende:
Die Leclerc is net zo achterbaks als Ocon.quote:Op zondag 8 september 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier onder andere: https://www.reddit.com/r/(...)view_by_will_buxton/
Dit bedoel ik. Iedereen zag dit toch aankomen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef VacaLoca het volgende:
Als er afspraken zijn in de teams dat 1 iemand de tow krijgt in een run dan snap ik al helemaal niet waarom de twee Ferrari's, twee Mercedessen en twee Renaults niet gewoon als duo's eerder de baan op gingen of iig gas gingen geven bij die trage outlap.
Wellicht extra tow met meerdere auto's voor je, maar was toch best logische call geweest
Dit. Ze doen het zelf door zo achter elkaar te blijven hangen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef VacaLoca het volgende:
Als er afspraken zijn in de teams dat 1 iemand de tow krijgt in een run dan snap ik al helemaal niet waarom de twee Ferrari's, twee Mercedessen en twee Renaults niet gewoon als duo's eerder de baan op gingen of iig gas gingen geven bij die trage outlap.
Wellicht extra tow met meerdere auto's voor je, maar was toch best logische call geweest
Wat zou dat heerlijk zijnquote:He's going to disobey any team orders and will probably pit whenever HE wants. No way he's going to play along this time.
Mark Webber kent dat maar al te goed van Vettel.quote:Op zondag 8 september 2019 12:53 schreef Zorro het volgende:
In dat reddit topic over Vettel:
[..]
Wat zou dat heerlijk zijn
Alsof Vettel zo'n lieverdje isquote:Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Die Leclerc is net zo achterbaks als Ocon.
Er is iets aan die gast waardoor ik hem niet mag.
Dat zeg ik niet. Er is weinig plaats voor lieverdjes in F1 (op Bottas na).quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen een paar waarschuwingen.
Heftig, daar zullen de coureurs even van bij moeten komen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nope.
No further action voor Hulk die rechtdoor ging en Reprimands voor de blokkeerfriezenformula's
Ook al zo'n intrigant (Prost, dus)quote:Op zondag 8 september 2019 12:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er is weinig plaats voor lieverdjes in F1 (op Bottas na).
Van Vettel kan ik het hebben, van Ocon/Leclerc niet. Is goed voor mijn kijkplezier als ik een villain heb, had ik ook met Senna (team Prost).
Olav of Jack loopt stroopwafels uit te delen?twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 08-09-2019 om 13:04:07We've just been given these by a Dutch journalist... *sponsorship opportunity intensifies*Did you know about this, @redbullracing? 👀#PoweredByHonda https://t.co/qrh7HhTBBt reageer retweet
quote:Op zondag 8 september 2019 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Olav of Jack loopt stroopwafels uit te delen?twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 08-09-2019 om 13:04:07We've just been given these by a Dutch journalist... *sponsorship opportunity intensifies*Did you know about this, @:redbullracing? 👀#PoweredByHonda https://t.co/qrh7HhTBBt reageer retweet
Federica is wel een stuk prettiger voor het netvlies dan de tandartsquote:Op zondag 8 september 2019 13:32 schreef F1gamer het volgende:
Interviewster is wel van het niveau Jack
Raar wijf, gaat zelf Italiaans lopen lullen, doet Giovinazzi het wordt ze boos.quote:Op zondag 8 september 2019 13:32 schreef F1gamer het volgende:
Interviewster is wel van het niveau Jack
Ik vind het altijd een beetje knullig die parade.quote:Op zondag 8 september 2019 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heerlijk om al die druktemakers goed in beeld te zien. Ik kijk graag naar de drivers parade.
Achter de presentatrice stond een kerel in wit uniform een partij moeilijk te doen
Dit ja.quote:Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat jij al jaren op Verstappen loopt te trollenhatenquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Airbus89 het volgende:
Waarom toch die haat op Lecrlerc? Wie kan dat uitleggen?
2016 beldequote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef VacaLoca het volgende:
Toch vind ik 15:10 een kut tijdstip. Laat 't lekker over 5 min beginnen
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 8 september 2019 13:57 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat jij al jaren op Verstappen loopt te trollenhaten
Ik haat helemaal niet op Verstappenquote:Op zondag 8 september 2019 13:57 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat jij al jaren op Verstappen loopt te trollenhaten
Van mij mag het om 10 beginnen.quote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef VacaLoca het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 08-09-2019 om 14:11:03Rare for starting tyres to be changed under parc ferme but the FIA has confirmed that @LewisHamilton has changed both rears, and VET his left rear. Teams have to demonstrate damage etc to get permission reageer retweet
Het is tenminste iemand met een autosportverleden, beter dan zo'n dom vloggersmiepje die wel eens een auto heeft gezien.quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef Oldground het volgende:
Diepgaande analyses van DJ Mental Theo. Wat is Ziggo toch top!
Vermoeiend die MaFia praktijken.quote:Op zondag 8 september 2019 14:11 schreef beantherio het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 08-09-2019 om 14:11:03Rare for starting tyres to be changed under parc ferme but the FIA has confirmed that @:LewisHamilton has changed both rears, and VET his left rear. Teams have to demonstrate damage etc to get permission reageer retweet
Ga je toch lekker Krombacher reclames kijken op RTL Deutschland.quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef Oldground het volgende:
Diepgaande analyses van DJ Mental Theo. Wat is Ziggo toch top!
Belachelijk. Iedereen heeft dezelfde banden, als je daar schade aan hebt ga je maar starten uit de pits.quote:Op zondag 8 september 2019 14:11 schreef beantherio het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 08-09-2019 om 14:11:03Rare for starting tyres to be changed under parc ferme but the FIA has confirmed that @:LewisHamilton has changed both rears, and VET his left rear. Teams have to demonstrate damage etc to get permission reageer retweet
Moeten ze ook niet een beetje grindhappenquote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belachelijk. Iedereen heeft dezelfde banden, als je daar schade aan hebt ga je maar starten uit de pits.
Op vakantie in Sudtirol is er gelukkig nog extra keus met Sky Sport DLD en ORF.quote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Krombacher reclames kijken op RTL Deutschland.
De man die Vettel eraf probeerde te rijden toen hij op een ronde werd gezet in de WK-race van Vettel. De man die ook heel goed weet dat elk gezwam over benadeling tov de Duitser er bij de Engelstalige media ingaat als eiwit bij een Roemeense crackhoer. Ontzettend vervelende kerel, kon ook niet eens tweede in het WK worden in die zogenaamd superieure auto.quote:Op zondag 8 september 2019 12:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mark Webber kent dat maar al te goed van Vettel.
Het is een fransmanquote:Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat vieze schijnheilige lachje de hele tijdquote:Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef PirE het volgende:
[..]
of je wisselt ze maar na de eerste ronde ofzoquote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belachelijk. Iedereen heeft dezelfde banden, als je daar schade aan hebt ga je maar starten uit de pits.
De FIA zal geen potentieel gevaarlijke situatie willen creėren, er zijn dit jaar wel weer genoeg ongelukken gebeurd.quote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe is starten uit de pits gevaarlijk?quote:Op zondag 8 september 2019 14:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De FIA zal geen potentieel gevaarlijke situatie willen creėren, er zijn dit jaar wel weer genoeg ongelukken gebeurd.
Daar kom je Kimi tegenquote:Op zondag 8 september 2019 14:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe is starten uit de pits gevaarlijk?
Qftquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef VacaLoca het volgende:
Er waren televisiezenders bij die op het hele uur pas inschakelden. De pre-show werd daardoor gemist. Daarom is de racestart naar 10 minuten over het uur gegaanquote:Op zondag 8 september 2019 14:39 schreef TjjWester het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die 10 minuten vandaan komen, heb gehoord dat het iets met amerika te maken zou hebben.
TV zenders programmeren vaak op hele en halve uren. Nu kunnen ze nog even reclame erin rammen tot het laatste moment en dan om 15:05 beginnen met de officiele intro. In plaats van normaal wanneer de lichten uit zouden gaan om 15:00 en je dat dan dus mist.quote:Op zondag 8 september 2019 14:39 schreef TjjWester het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die 10 minuten vandaan komen, heb gehoord dat het iets met amerika te maken zou hebben.
Dus eigenlijk beweer je nu dat Vettel zijn wereldtitels te danken heeft aan een superieure autoquote:Op zondag 8 september 2019 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De man die Vettel eraf probeerde te rijden toen hij op een ronde werd gezet in de WK-race van Vettel. De man die ook heel goed weet dat elk gezwam over benadeling tov de Duitser er bij de Engelstalige media ingaat als eiwit bij een Roemeense crackhoer. Ontzettend vervelende kerel, kon ook niet eens tweede in het WK worden in die zogenaamd superieure auto.
Zonder ads geen f1.quote:Op zondag 8 september 2019 14:42 schreef shiznuts het volgende:
Mensen willen al jarenlang gewoon de race zien, niet de ads en tramalant.
Bewaar dit geneuzel alsjeblieft voor na de race, ergens voor een dinsdagochtend ofzoquote:Op zondag 8 september 2019 14:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beweer je nu dat Vettel zijn wereldtitels te danken heeft aan een superieure auto
Is het nog aan?quote:Op zondag 8 september 2019 14:43 schreef RipCity het volgende:
Zou die filipijnse vriendin van m nooit eens zeggen dat die petjemans zich normaal moet kleden?
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op zondag 8 september 2019 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bewaar dit geneuzel alsjeblieft voor na de race, ergens voor een dinsdagochtend ofzo
Anders zoek je 'zogenaamd' even op.quote:Op zondag 8 september 2019 14:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beweer je nu dat Vettel zijn wereldtitels te danken heeft aan een superieure auto
Van LINKS... naar RECHTS.... En springen...quote:
Verstappen die uitvalt in de eerste bocht, iedereen MAD en de zaal leegquote:
Lijkt me sterk. Zal er wel achter zijn gekomen wat voor sukkeltje t is.quote:
Er is inderdaad geen redelijk alternatief voor deze amateuristische verslaggeving.quote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Krombacher reclames kijken op RTL Deutschland.
Jaquote:
Ik heb het gevoel dat een van de Renaults iets gek gaat doen, waarschijnlijk Hulk.quote:Op zondag 8 september 2019 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Haalt Max de eerste bocht? Waarom is er niet al een poll?
Er is nog geen nieuwe "God" opgestaan. Of heb jij er wel 1 gespot?quote:Op zondag 8 september 2019 14:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ja
Maar Vettel haalt hem niet. Dat zegt mijn glazenbol
Ja, maar of ie ook de tweede haalt, dat is nog maar de vraag.quote:Op zondag 8 september 2019 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Poll: Haalt Verstappen de eerste bocht?quote:Op zondag 8 september 2019 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Gezien hij achter aanstaat en de rb niet fatsoenlijk wilt starten moet dat wel lukken.quote:Op zondag 8 september 2019 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar of ie ook de tweede haalt, dat is nog maar de vraag.
Als je mooie tanden wilt... dan moet je je bek houwe!quote:
Wellicht dat de spec 4 daar nog wat aan heeft veranderd.quote:Op zondag 8 september 2019 14:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Gezien hij achter aanstaat en de rb niet fatsoenlijk wilt starten moet dat wel lukken.
Zandvoort is erger. (lol)quote:Op zondag 8 september 2019 14:49 schreef RipCity het volgende:
Wat een aftandse troep is dat Monza trouwens. Valt me mee dat die tribunes niet uit elkaar vielen tijdens een race. AZ-Stadion is er niks bij.
Ik zag gisteren een bericht dat het om een zeer complex probleem gaat, wat niet zomaar is opgelost.....quote:Op zondag 8 september 2019 14:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht dat de spec 4 daar nog wat aan heeft veranderd.
Ik hoop dat ADO degradeertquote:Op zondag 8 september 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MAXIE in de grindbak owoooohooohooowoooooo
Serieus? Was mijn eerste f1 race en dacht echt wth is ditquote:
Kun je volgend jaar om het kampioenschap strijdenquote:
monza is met de auto ook maar 12/13 uur rijdenquote:Op zondag 8 september 2019 14:53 schreef shiznuts het volgende:
Mwah, Italiė is zo ver nu ook weer niet en een vluchtje met Rianmeh kost ook niks, dus zullen wel wat NL-ers zijn.
En zag daarnet ook in 't publiek papa Ferrari met zoontje RedBull. Jonge generatie begrijpt denk ik die Ferrari fascinatie niet zo en gaan liever voor het hippere RedBull.
Heb je ook een karate plankje klaarliggen als je wat frustratie kwijt moet na lap 1?quote:Op zondag 8 september 2019 14:54 schreef vosss het volgende:
Zo. 2 Italiaanse bollen met tonijn en 2 eitjes gegeten, beker melk gedronken, bij ma op de koffie geweest, Jim uitgelaten, bier en nootjes gehaald en een fapje gelegd.
Ergo: ik ben er klaar voor
Per ongeluk de lunch van je 8 jarige dochter gepaktquote:Op zondag 8 september 2019 14:54 schreef vosss het volgende:
Zo. 2 Italiaanse bollen met tonijn en 2 eitjes gegeten, beker melk gedronken,
Melk is voor baby's.quote:Op zondag 8 september 2019 14:54 schreef vosss het volgende:
Zo. 2 Italiaanse bollen met tonijn en 2 eitjes gegeten, beker melk gedronken, bij ma op de koffie geweest, Jim uitgelaten, bier en nootjes gehaald en een fapje gelegd.
Ergo: ik ben er klaar voor
Flauw dit.quote:Op zondag 8 september 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet zo leuk voor ons Max.quote:Op zondag 8 september 2019 14:55 schreef mikieu het volgende:
Eerstebochtcrash!!! Ik hoop het weer eens.
Ach die grandstands waar ik zit moeten nog gebouwd worden.quote:Op zondag 8 september 2019 14:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Serieus? Was mijn eerste f1 race en dacht echt wth is ditLeek wel zo'n tribune van een KK divisie team.. En dan warm watertje verkopen voor 12 euro enzo
Geld van kaartverkoop gaat niet in de tribunes zitten blijkbaar.
Melk de witte motorquote:
Ik zal rekening houden met sneeuwvlokjes.quote:Op zondag 8 september 2019 14:57 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat soort geintjes worden hier niet gewaardeerd.
De tickets waar ik zit zijn al vergeven.quote:Op zondag 8 september 2019 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach die grandstands waar ik zit moeten nog gebouwd worden.
Als je een kater hebt is dat prima voeding hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 14:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Per ongeluk de lunch van je 8 jarige dochter gepaktDat is toch geen voeding man
![]()
Eerste bocht rechtdoor. Deed Leclerc in Monaco ook zonder reden. (Binnenbocht wat alleen mocht in nood.)quote:
Hij start achteraan, dus grote kans dat hij er zelf in komt te zitten.quote:Op zondag 8 september 2019 14:57 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo niet... Scheelt er weer een paar. Rode band blijft toch lang goed vermoed ik.
Pek en veren voor jou vriend.quote:
Onzin. Melk is gewoon lekker bij de brunchquote:
Als dit je katerontbijt is, mis ik de bacon, champignons, tomaten, witte bonen en black puddingquote:Op zondag 8 september 2019 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je een kater hebt is dat prima voeding hoor.
quote:Op zondag 8 september 2019 14:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Eerste bocht rechtdoor. Deed Leclerc in Monaco ook zonder reden. (Binnenbocht wat alleen mocht in nood rood.)
Nog even 2 minuten wachten.quote:Op zondag 8 september 2019 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Is het veilig om naar Zigg0 te zappen?
Er zijn er voor minder geband. Ownee, wacht even....quote:Op zondag 8 september 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 8 september 2019 15:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder geband. Ownee, wacht even....
Dit is gewoon ontbijt waar ik zin in had. Prima verder hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 14:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Als dit je katerontbijt is, mis ik de bacon, champignons, tomaten, witte bonen en black pudding
Wat is er mis met Mental Theo, Tom Coronel en Jack?quote:Op zondag 8 september 2019 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Mental Theo, Tom Coronel en Jackquote:Op zondag 8 september 2019 15:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat is er mis met Mental Theo, Tom Coronel en Jack?
Voor de liefhebbers van die wansmaakquote:
Alleen al om al die reclames zou ik dat niet aanschaffen.quote:
Leuk, zijn kater kijkt ook mee?quote:
GODquote:
Ben niet echt een fan van Exact Onlinequote:Op zondag 8 september 2019 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah voor de race nog even wat software van Exact aanschaffen.
Er is een poll.quote:Op zondag 8 september 2019 15:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoopte hier nog wat last-minute verwachtingen te lezen in de reclame, maar zie alleen maar lunchvoorkeuren en of men van melk houdt.
Bedankt hč
Jazeker, in 1999quote:Op zondag 8 september 2019 15:03 schreef vosss het volgende:
Waarom laten ze Mika die in tranen uitbarst niet zien? Of vergis ik me nu heel erg en was dat niet in Monza? Wel toch?
Had ie gezegd he dat ie dat hoedje mee zou nemen de paddock op tegen Maxquote:
Poll: Haalt Verstappen de eerste bocht?quote:Op zondag 8 september 2019 15:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoopte hier nog wat last-minute verwachtingen te lezen in de reclame, maar zie alleen maar lunchvoorkeuren en of men van melk houdt.
Bedankt hč
Wou net zeggen. Leuk die crashes, maar er mag af en toe wel wat meer emotie getoond worden bij die filmpjes. Sport is ook emotie natuurlijkquote:
Volgens mij loopt contract tot eind 2020.quote:Op zondag 8 september 2019 15:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Max moet inderdaad even de kat uit de boom kijken en zijn contract niet verlengen. Bij Mercedes en Ferrari komen stoeltjes vrij
Briljante race was dat ook. Het hele verhaal rondom die uitvalbeurd is al een aflevering op Netflix waard.quote:Op zondag 8 september 2019 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Leuk die crashes, maar er mag af en toe wel wat meer emotie getoond worden bij die filmpjes. Sport is ook emotie natuurlijk
Een echte man toont zijn emoties niet.quote:Op zondag 8 september 2019 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Leuk die crashes, maar er mag af en toe wel wat meer emotie getoond worden bij die filmpjes. Sport is ook emotie natuurlijk
quote:Op zondag 8 september 2019 15:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij loopt contract tot eind 2020.
Ziggoquote:Op zondag 8 september 2019 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Daar krijgen mannen jos-verstappen-trekken van...quote:Op zondag 8 september 2019 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echte man toont zijn emoties niet.
Alleen een onzekere niet.quote:Op zondag 8 september 2019 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echte man toont zijn emoties niet.
True datquote:Op zondag 8 september 2019 15:07 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Briljante race was dat ook. Het hele verhaal rondom die uitvalbeurd is al een aflevering op Netflix waard.
Noooooquote:Op zondag 8 september 2019 15:07 schreef Refragmental het volgende:
Connely steward. Benieuwd welke straf max krijgt.
Slecht, matig.quote:
Werd net nog op de grid geļnterviewd door Brundlequote:
Zijn contract is volgend jaar afgelopen en dan kan hij rustig teams tegen elkaar laten opspelen. Maar zodra Ferrari of Mercedes hapt moet hij het doen. Bij Red Bull is een kampioenschap niet haalbaar voor Max.quote:Op zondag 8 september 2019 15:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij loopt contract tot eind 2020.
Kweet niet, tijdens zijn twee-daagse straf heeft Max alleen maar vriendjes gemaaktquote:Op zondag 8 september 2019 15:07 schreef Refragmental het volgende:
Connely steward. Benieuwd welke straf max krijgt.
Gemiddelde niveau van ons landje..quote:Op zondag 8 september 2019 15:05 schreef Protoplanet het volgende:
Leuk die volksmenners in de studio
Commercieel slim natuurlijk.quote:
Volgend jaar spreken we elkaar weerquote:Op zondag 8 september 2019 15:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zijn contract is volgend jaar afgelopen en dan kan hij rustig teams tegen elkaar laten opspelen. Maar zodra Ferrari of Mercedes hapt moet hij het doen. Bij Red Bull is een kampioenschap niet haalbaar voor Max.
Als er een aanslag komt kan je RTL nieuws bellen.quote:Op zondag 8 september 2019 15:10 schreef nattermann het volgende:
Gisteren reed ik langs Monzakomt wel dichtbij zo
Jij denkt dat hij gaat verlengen?quote:
Wrong hole?quote:
En de tweede ook niet.quote:Op zondag 8 september 2019 15:14 schreef Sabata het volgende:
Als je eerlijk bent heeft max idd bocht 1 niet gehaald
Ik wel ja, Olav niet natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2019 15:15 schreef Airbus89 het volgende:
Zag dan niemand Verstappen in de muur knallen>
quote:Op zondag 8 september 2019 15:15 schreef Airbus89 het volgende:
Zag dan niemand Verstappen in de muur knallen>
Nee een ontwijk actie op een andere coureurquote:
Dat mag toch nadat Verstappen dat op Leclerc deed?quote:
Niks mis meequote:
Komt niet lekker uit de zomerstop iigquote:Op zondag 8 september 2019 15:18 schreef Cattivo het volgende:
Verstappen kan niet meer rijden. wat is hij slecht geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |