Die kan likken als Lassie.quote:Op zondag 8 september 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je wel oppassen dat tijdens de daad niet opeens een hond van @:kopjechino mee gaat doen.
Doet me denken aan een van de roddels die tot mij kwamen toen ik pas HoS werd.quote:Op zondag 8 september 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan likken als Lassie.
Dat lijkt me nou niks. Ooit eens bij een ex gehad dat we bezig waren en dat ineens de kat kwam kijken en bovenop m'n kont ging zitten.quote:Op zondag 8 september 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan likken als Lassie.
quote:Op zondag 8 september 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks. Ooit eens bij een ex gehad dat we bezig waren en dat ineens de kat kwam kijken en bovenop m'n kont ging zitten.
quote:Op zondag 8 september 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks. Ooit eens bij een ex gehad dat we bezig waren en dat ineens de kat kwam kijken en bovenop m'n kont ging zitten.
Lol.quote:Op zondag 8 september 2019 09:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan een van de roddels die tot mij kwamen toen ik pas HoS werd.
Een alleenstaande werkgroepvoorzitter had een hond die zij als haar man zag. Het scheen dat ze een keer thuis kwam en zin had om met haarzelf aan de slag te gaan. Riep ze de hond en die ging dus de poes opeten.
Deze roddels kwamen aan het licht toen ze een halfjaar ziek werd en 'een infectie aan de bekken' had.
Sjezus, jij hebt goeie ideeën, man!quote:
Lekker bezig.quote:Op zondag 8 september 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sjezus, jij hebt goeie ideeën, man!
Zal ik zo doen!Mevrouw ToT is eerst ff een ontbijtje voor mini-ToT en mij aan het klaarmaken. Daarna maak ik wel ff wat koffie.
Succes!quote:Op zondag 8 september 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik zo doen!Mevrouw ToT is eerst ff een ontbijtje voor mini-ToT en mij aan het klaarmaken. Daarna maak ik wel ff wat koffie.
Wel een service! @haags_kwartiertje heb jij ook elke dag zo een service dat ontbijt, lunch en diner voor je wordt geserveerd?quote:Op zondag 8 september 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Neen.quote:Op zondag 8 september 2019 09:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Wel een service! @:Haags_kwartiertje heb jij ook elke dag zo een service dat ontbijt, lunch en diner voor je wordt geserveerd?
Neuh, vandaag ff een rustig dagje. Ik ga zo de laptop voorbereiden voor de vakantie en ff wat foto's uitzoeken en uitprinten voor mini-ToT z'n verjaardag.quote:
Nice! 1 jaar?quote:Op zondag 8 september 2019 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, vandaag ff een rustig dagje. Ik ga zo de laptop voorbereiden voor de vakantie en ff wat foto's uitzoeken en uitprinten voor mini-ToT z'n verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |