Je hebt beloofd Geerd te ontmaagdenquote:Op zondag 8 september 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben weer nuchter vandaag! Geen idee wat ik gisteren allemaal uitgekraamt heb
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu tochquote:Op zondag 8 september 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben weer nuchter vandaag! Geen idee wat ik gisteren allemaal uitgekraamt heb
ik las baan ipv banquote:Op zondag 8 september 2019 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu toch
Zelfs met alcohol ben ik geen homoquote:
Denk vooral domme dingen ipv kwetsende dingenquote:Op zondag 8 september 2019 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu toch
Lol lief kindje welquote:Op zondag 8 september 2019 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mezelf vandaag weer een halve indigestie gevreten en gedronken op de kinderverjaardag hoor. Al 6 keer wezen hopen sinds vanmiddag en nu heb ik echt een behoorlijk zeer hoopgat![]()
En de gastheer was op het einde zo dronken dat de 10-jarige aanbood om hém naar bed te brengen ipv andersom
Is een tof jong sowiesoquote:
Nee jijquote:
Uiteraard.quote:
Kan dit bevestigenquote:Op zondag 8 september 2019 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij @:Nattekat zullen de studiepunten ook wil in sneltreinvaart binnen rollen nu. Nu hij geen epische bolkbattles met mij meer uit kan vechten.
Ja kloptquote:Op zondag 8 september 2019 05:27 schreef dud0r het volgende:
GA EENS WERKEN
@:Haags_kwartiertje
@:limoentjuh
Ik lig in bed. Waarom zou ik gaan zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |