quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook allebei best smerig eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
Geerd heeft zelfs nog nooit gezoend of gevingerd denk ik. Wat een frustratie
lekker sappentappen tochquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook allebei best smerig eigenlijk.
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
Geerd heeft zelfs nog nooit gezoend of gevingerd denk ik. Wat een frustratie
Nee joh. Beffen is wel vies.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Baffen ookquote:
Ach, als je van mossels houdt.quote:
Ik weet wel wat de mosselman doet in zijn vrije tijdquote:
Lekker die schelpjes uit elkaar trekkenquote:Op zondag 8 september 2019 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet wel wat de mosselman doet in zijn vrije tijd
Gewoon full erin toch motorboten allesquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geerd komt ons advies gevenquote:Op zondag 8 september 2019 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon full erin toch motorboten alles![]()
![]()
![]()
![]()
Bolkquote:Op zondag 8 september 2019 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verveel me echt de hondentyfus in ONZ sinds DTS dicht is.
Bolluk.quote:
Bij @Nattekat zullen de studiepunten ook wil in sneltreinvaart binnen rollen nu. Nu hij geen epische bolkbattles met mij meer uit kan vechten.quote:Op zondag 8 september 2019 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik verveel me zo erg sinds de sluiting van DTS dat ik zelfs een studie aan het afronden ben
Zonder @Limoentjuh is er sowieso weinig aan in ONZquote:Op zondag 8 september 2019 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verveel me echt de hondentyfus in ONZ sinds DTS dicht is.
'Bolken?quote:Op zondag 8 september 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
Scriptiebegeleider: 'Wat een voortgang maak je opeens.'
Ik: 'Ja er valt niks meer te bolken.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |