Aha, tja. Hier wordt alles geregeld. Als HoS heb je bepaalde privileges (soms in je voordeel, soms in je nadeel).quote:
Leuk!quote:Op zondag 8 september 2019 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, vandaag ff een rustig dagje. Ik ga zo de laptop voorbereiden voor de vakantie en ff wat foto's uitzoeken en uitprinten voor mini-ToT z'n verjaardag.
K.quote:Op zondag 8 september 2019 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, tja. Hier wordt alles geregeld. Als HoS heb je bepaalde privileges (soms in je voordeel, soms in je nadeel).
quote:
Elk jaar hetzelfde clubje.quote:Op zondag 8 september 2019 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja het aantal gasten neemt steeds verder toe hoe dichterbij het komt!Normaal is het andersom, door afzeggingen.
Zeker!quote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 september 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja @ laptop; ff antivirus op zetten en alvast inloggen op Facebook en FOK! zodat ik tijdens de vakantie van alles kan uploaden!
Van mij mag het wat kleinschaliger!quote:Op zondag 8 september 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde clubje.
Oh nicequote:Op zondag 8 september 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff oma van mini-ToT bezoeken.
Zoals het er nu voor staat 17, waaronder een pasgeboren baby. (Ik denk alleen dat moeder en baby niet lang zullen blijven).quote:
Ah valt toch mee.quote:Op zondag 8 september 2019 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat 17, waaronder een pasgeboren baby. (Ik denk alleen dat moeder en baby niet lang zullen blijven).
Niet voor mij.quote:
Wanneer vertrek je?quote:Op zondag 8 september 2019 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet voor mij.We zijn gisteren ook naar een verjaardag geweest en ik heb het groostste deel van de nacht wakker gelegen door overprikkeling. Vandaar dat ik zo koffie nodig heb!
3 weken, op 3 verschillende eilanden + even in Manila + wat uitstapjes naar kleine eilandjes.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
3 weken, op 3 verschillende eilanden + even in Manila + wat uitstapjes naar kleine eilandjes.
We beginnen hier:
[ afbeelding ]
Daar blijven we een nachtje en vervolgens gaan we naar:
[ afbeelding ]
Beide plaatsen zijn overigens inmiddels al wel weer herbouwd hoor!
Nee.quote:Op zondag 8 september 2019 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Plugde de kat zijn staat niet in jouw opening?
Ja lach maar. Stomme beest verpestte gelijk de hele sessie.quote:
Schijnt wel erg mooi te zijn daar, met name het koraal en de vissen enzo.quote:
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 8 september 2019 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja lach maar. Stomme beest verpestte gelijk de hele sessie.
Haha, nou die typhoon die de zooi daar zo verwoest heeft was wel echt een freak of nature.quote:Op zondag 8 september 2019 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je durft wel, met kind van 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |