Lol, is ie nu zuur omdat ie geen early code heeft gekregen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]twitter:GKBoris twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 10:29:23Interesting situation surrounding early @:Borderlands 3 review copies that seem to all go out to the clickbait sites. Critical platforms can wait until after the release. Shady stuff like this makes me worry for the quality of the title. reageer retweet
Tuurlijk, die game is gewoon dik in orde, mensen zijn op hun pik getrapt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, is ie nu zuur omdat ie geen early code heeft gekregen?
Natuurlijk krijgen de big boys de code eerder. Wij hebben ook nog niets, maar goh, surprise, we krijgen het vast op launchday. Prima, dan hebben we meteen de day one patch.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Tuurlijk, die game is gewoon dik in orde, mensen zijn op hun pik getrapt.
Absoluut geen verrassing idd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]twitter:GKBoris twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 10:29:23Interesting situation surrounding early @:Borderlands 3 review copies that seem to all go out to the clickbait sites. Critical platforms can wait until after the release. Shady stuff like this makes me worry for the quality of the title. reageer retweet
Nee?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, is ie nu zuur omdat ie geen early code heeft gekregen?
Leuke glazenbolquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:03 schreef Ixnay het volgende:
Cyberpunk is een ander verhaal. Ze willen iets als The Witcher maken in een minstens net zo grote, maar veel vollere wereld. Ik denk dat alles overwhelming aanvoelt en deze studio niet de middelen heeft om deze hele wereld aan te kleden en overal even interessant te maken. De missies lopen chaotisch door elkaar heen en de speler verliest het gevoel van exploren en progressie maken, hetgeen dat RPG's leuk en interessant houden om door te spelen. De plannen zijn net iets te ambitieus en het wordt moeilijk om dit echt leuk en vloeiend te maken. Vergelijkbaar met Watch Dogs 1. Het wordt geen echt slechte game, zoals ik eerder voorspelde met No Man's Sky en Anthem. Het heeft niet die replay value die een Fallout 3, Skyrim, The Witcher 3, in dit genre, wel hadden.
Ja of juist nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Tuurlijk, die game is gewoon dik in orde, mensen zijn op hun pik getrapt.
Nee is idd heel normaal, lekker de grote jongens de PR voor je laten doen, de kritische reviews komen pas als de game al in de winkel ligt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen de big boys de code eerder. Wij hebben ook nog niets, maar goh, surprise, we krijgen het vast op launchday. Prima, dan hebben we meteen de day one patch.
Hoe kom je daarbij? Dat is totaal niet het idee van Cyberpunk en dit verzin je echt ter plekke, CDPR heeft dat júist meermaals ontkracht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:03 schreef Ixnay het volgende:
BL3 wordt gewoon goed. Het is misschien geen game waar we over 5 jaar nog over praten, maar de verwachtingen zijn realistisch. Iedereen weet wat er van verwacht kan worden, een BL2 naar moderne standaarden en er zullen geen over the top ambitieuze dingen in zitten en dat is goed haalbaar. Daarnaast is deze game nooit uitgesteld in het ontwikkeltraject en zijn er geen gekke dingen in de aanloop naar de release opgevallen. Het krijgt hoge review scores. Geen GTA/TLOU scores, maar net die klasse daaronder.
Cyberpunk is een ander verhaal. Ze willen iets als The Witcher maken in een minstens net zo grote, maar veel vollere wereld.
Dat kan, ik denk het niet. Marcin Marmot of hoe die gast ook heet heeft meermaals aangegeven dat Cyberpunk juist aanzienlijk kleiner wordt dan TW3, maar tegelijkertijd logischerwijs veel dichtbevolkter met veel meer activiteiten per vierkante meter.quote:Ik denk dat alles overwhelming aanvoelt en deze studio niet de middelen heeft om deze hele wereld aan te kleden en overal even interessant te maken.
Okay, dat is niet mijn indruk van de gameplaybeelden die tot nu toe zijn getoond. Als er overigens al een game is waarbij quests continu door elkaar heen lopen omdat er zich steeds weer nieuwe afleidingen aandienen is het TW3 wel.quote:De missies lopen chaotisch door elkaar heen en de speler verliest het gevoel van exploren en progressie maken, hetgeen dat RPG's leuk en interessant houden om door te spelen.
Ik denk zeker niet dat de plannen te ambitieus zijn. Kijk naar een GTA V in 2013, dit wordt kleinschaliger c.q. 'opgekropter' dus men kan zich focussen op een veel kleinere oppervlakte. M.i. komt dat in de gameplaybeelden die we tot nu toe hebben gezien al dikwijls naar voren, er is overal wel wat te zien of te beleven.quote:De plannen zijn net iets te ambitieus en het wordt moeilijk om dit echt leuk en vloeiend te maken. Vergelijkbaar met Watch Dogs 1. Het wordt geen echt slechte game, zoals ik eerder voorspelde met No Man's Sky en Anthem. Het heeft niet die replay value die een Fallout 3, Skyrim, The Witcher 3, in dit genre, wel hadden.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
Daarnaast hebben de mensen bij cdpr passie voor games en wordt het niet gemaakt ala Ubisoft met een checklist die moet afgewerkt worden lekker methodische game ontwikkeling door commitee
Absoluut niet, maar je bent het niet met me eens dat Ubisoft games ontwikkeld aanvoelt alsof het door een comitee in elkaar is gezet en focus tested tot er geen uniek ding meer te zeggen is over hun games?quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt elke post van je moet zo'n beetje een opmerking richting 'big corporate' bevatten he.
nee.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar je bent het niet met me eens dat Ubisoft games ontwikkeld aanvoelt alsof het door een comitee in elkaar is gezet en focus tested tot er geen uniek ding meer te zeggen is over hun games?
Ok prima toch? Ik vind van wel. Wat boeit jou het wat ik vind? Hou er eens over op.quote:
Beter doeken we FOK! maar op dan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok prima toch? Ik vind van wel. Wat boeit jou het wat ik vind? Hou er eens over op.
Damn vandaag al uit? ¤25 met ¤2,50 korting als je Plus hebt.quote:
Nee hoor, beter hou je op met zeikenquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beter doeken we FOK! maar op dan.
Ik vind die game echt vet qua setting, sfeer en graphics. Vrees alleen dat het net een stapje te moeilijk is, daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Damn vandaag al uit? ¤25 met ¤2,50 korting als je Plus hebt.
Tempting, maar eerst nog genoeg andere meuk te doen.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor, beter hou je op met zeiken
Wat boeit jou het nou weer dat ik tegen grote corps ben waar het alleen maar om duiten vullen gaat ipv passie voor games?quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zeik niet. Ik reageer op je zeikende posts.
Geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou weer dat ik tegen grote corps ben waar het alleen maar om duiten vullen gaat ipv passie voor games?
Ga ergens anders over zeiken man
Godsamme zeg waar je je aan kan storen
Ik vergeet continue dat sommige users hier alleen maar circlejerks willenBorderlands
Ubisoft games
Microtransacties
EA Games
Mooi dan kunnen we nu weer verder over games praten?quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |