Als ik mag kiezen tussen Claudia en thuisblijven, blijf ik thuisquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:56 schreef Zilverberk het volgende:
Nou, als ik mag kiezen tussen claudia de breij en youp, mag die bejaarde thuis blijven hoor. Die was vroeger grappig.
Mooi dat je een toffe avond had.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen tussen Claudia en thuisblijven, blijf ik thuis
In maart naar Youp geweest, heb me bescheurd.
Theoquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:06 schreef golfer het volgende:
Wij gaan naar beiden. Claudia en Youp.
En verder nog veel meer, zoals bijvoorbeeld Theo Maassen.
Sowieso veel theaterbezoeken.
Graag wel in een botte modus.quote:
Kan me niet herinneren dat die slecht was. Maar goed hij zat tussen Claudia en Marc Marie in, dan doe je het al snel beter in mijn oogpuntquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:11 schreef borisz het volgende:
De laatste show van Youp was weer prima. Zijn laatste ouwejaars daarentegen...
![]()
Pas in januari weer naar de Schouwburg. 1 november nog wel naar het KCO met Beethoven IV en Shostakovich X
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:39 schreef Molo het volgende:
Of je zulks een mensen hilarisch vindt of niet is uiteraard nogal persoonlijk![]()
Ronald Goedemondt![]()
![]()
Die heeft mij nooit aan het 'lachen' gekregen...quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef Zilverberk het volgende:
Nah, doe mij dan maar Herman Finkers.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heeft mij nooit aan het 'lachen' gekregen...
Die maakt al jaren niks leuks meer. Maar die shows van hem zijn geniaal iddquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef Zilverberk het volgende:
Yup gelukkig welquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef Zilverberk het volgende:
Daar haak ik juist af.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup gelukkig wel
Mij kunnen grappen niet hard genoeg zijn. Als mensen ergens door gechoqueerd worden, dan lig ik in een deuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |