Transfer naar City klinkt wel goed in de oren.quote:Op zondag 8 september 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2019 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dalgooja gaat naar het Atletico van Bennett Jr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hoor! Hopen dat ik ga spelen.quote:Op zondag 8 september 2019 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook Lukoki gaat sauerkraut vreten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Doublepainquote:Op zondag 8 september 2019 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fiki terug naar Engeland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Serie A gewonnen met Sampdoria.quote:Op zondag 8 september 2019 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier baal ik wel van, net nu ik duitse keeper van het jaar ben geworden.quote:Op zondag 8 september 2019 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook Lukoki gaat sauerkraut vreten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor logo van Sevillaquote:Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cumlord aan de tapas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apart ja, het echte logo wordt door Sevilla FC C gebruiktquote:Op maandag 9 september 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat voor logo van Sevilla
Wat een held. Sowieso hebben we wat sterren gemaakt deze ronde hequote:Op maandag 9 september 2019 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tangod
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nu wel voorbij voor je ja.quote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hier baal ik wel van, net nu ik duitse keeper van het jaar ben geworden.
Basisplekkie voor Jean-Baptiste?quote:Op maandag 9 september 2019 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd of Mohamaddi eindelijk weer eens onbetwist basisspeler is, hij heeft een hoop clubs afgewezen om naar Hull te gaan dus je zou verwachten van wel.quote:Op maandag 9 september 2019 14:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bijna shortlist tijd toch? Benieuwd of Dalgooia wat minuten heeft gemaakt dit seizoen bij Atleti.
En dan zul je zien dat ie z'n minuten maakt in O21 ofzoquote:Op maandag 9 september 2019 14:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd of Mohamaddi eindelijk weer eens onbetwist basisspeler is, hij heeft een hoop clubs afgewezen om naar Hull te gaan dus je zou verwachten van wel.
quote:Op maandag 9 september 2019 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Basisplekkie voor Jean-Baptiste?
Je hebt nu wel een topper gemaakt, maar Derksen vergeten we nooit. Onze belg.quote:Op maandag 9 september 2019 14:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat ie z'n minuten maakt in O21 ofzo(zoals Derksen ooit bij Lierse).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |