Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.quote:
@haags_kwartiertje je wordt geroepenquote:
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Fancy2 het volgende:
De wolken zitten onder de hemel, he. In de hemel is het dus altijd zonnig.
Dat is lelijk. Wens jij me dat toe?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Vreemd hèquote:
Ben je wel lekker natquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Maar hier regent t.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Niet opgesloten. De hemel is groter dan de aarde.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |