https://www.npostart.nl/k(...)6-09-2019/KN_1709869quote:Waldkorn blijkt een Nederlandse uitvinding. Het is een merkbrood dat vooral bestaat uit witte bloem, vermomd in een donkerbruin Duits jasje.
Dit wist iedereen al 100 jaar. Het zit niet voor niets in hetzelfde potje en er staat niet voor niets gewoon op de verpakking dat het dezelfde ingrediënten heeft en uit dezelfde fabriek komt. Daar hoef je echt geen programma over te maken. Wat is dit programma aan het afglijden de afgelopen seizoenen. Allemaal open deuren op een gemaakt naïeve manier intrappen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:03 schreef Isane het volgende:
Vond t wel een interessante aflevering, Zeeuwse stroop is hetzelfde als Friese stroop maar de Zeeuwse is goedkoper
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:36 schreef golfer het volgende:
Wat in Nederland als Kefir verkocht wordt heeft dus helemaal niks met de echte Kaukasische Kefir te maken.
Blijkbaar is het in Nederland dus gewoon karnemelk die als kefir wordt verkocht...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:44 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Die 'kefir' van Albert Heijn is ook super mild ja, dat is gemaakt om zeer makkelijk weg te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop