Veel moeite of niet, uiteindelijk ben jij wel degene die het geregeld heeftquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb er echt weinig aan hoeven regelen behalve contact houden. Toen ik maanden geleden een dm stuurde op Twitter om te zeggen wie er achter de 'Songfestivalforum.nl' Twitteraccount zat zei hij 'Ik dacht al dat jij het was!' en hij kende ons nog en stelde toen zelf al voor om weer een keer iets op het forum te doen.
Ben het gewend, m’n zus woonde ~13 jaar in Rotterdamquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt wel wat over voor zo'n bezoekje aan Ahoy
Was leuk!quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat het tof en goed was! En succes onderweg! Had je geen AirBnB ofzo kunnen nemen?
En dequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
Er lopen 3 vrouwen te zoeken naar hun auto
Nee, omdat ik ze heen en weer zie lopenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En deis omdat jij die hebt gestolen?
Te laat...quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook aanbieden de dames naar huis te brengen, en in het midden laten welk huis je bedoelt
Zou ik maar doen. Voor je het weet nemen ze je foto en sta je morgen in de krant onder het kopje "Meerdere vrouwen begluurd op parkeerplaats AHOY!"quote:
Babel loopt al sinds zijn terugkeer in Oranje met haarkleuren rond die nergens bij passen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:08 schreef Momo... het volgende:
Trouwens wat had Babel met zijn haar gedaan? Dat kapsel gaf ik ook altijd aan mijn GTA SA character in game.
Nog even geduld, als we ons plaatsen verft hij het oranjequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Babel loopt al sinds zijn terugkeer in Oranje met haarkleuren rond die nergens bij passen.
Een soort voetballers mid-life crisis?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Babel loopt al sinds zijn terugkeer in Oranje met haarkleuren rond die nergens bij passen.
Heb je ze aangereden?quote:
Voorlopig staat er file op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ik maar doen. Voor je het weet nemen ze je foto en sta je morgen in de krant onder het kopje "Meerdere vrouwen begluurd op parkeerplaats AHOY!"
Hoe was het?quote:
Hoe vond je het?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb er echt weinig aan hoeven regelen behalve contact houden. Toen ik maanden geleden een dm stuurde op Twitter om te zeggen wie er achter de 'Songfestivalforum.nl' Twitteraccount zat zei hij 'Ik dacht al dat jij het was!' en hij kende ons nog en stelde toen zelf al voor om weer een keer iets op het forum te doen.
Correctie dan (telegrafstijl):quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voorlopig staat er file op de parkeerplaats
Hulde aan onze Greys!quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel moeite of niet, uiteindelijk ben jij wel degene die het geregeld heeft
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook aanbieden de dames naar huis te brengen, en in het midden laten welk huis je bedoelt
Had eerder gekomen met de flirttips Tim!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |