Brabant en alcoholverbodquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zijn grote steden dan? Tilburg is de 6e stad van het land en Eindhoven de 5e en daar ben ik nog nooit een alcoholverbod tegengekomen in de binnenstad (nou ja, op wedstrijddagen bij risicowedstrijden wel).
Dat gaat niet samen nee. Gewoon lekker bier klappen.quote:
Eindhoven centrum wel dacht ik zeker bij hoofdwinkelstraat, maar ligt verder aan apvquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zijn grote steden dan? Tilburg is de 6e stad van het land en Eindhoven de 5e en daar ben ik nog nooit een alcoholverbod tegengekomen in de binnenstad (nou ja, op wedstrijddagen bij risicowedstrijden wel).
Ja man wat een truttigheidquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat niet samen nee. Gewoon lekker bier klappen.![]()
Al is het nog lang niet op het niveau van onze buurlanden. In België en Duitsland, dáár hebben ze pas een zuipcultuur.En de Engelsen en Fransen kunnen er ook wat van.
![]()
En dan hier allemaal dat gejank van:"Boehoe, alcoholmisbruik, boehoe, preventiebeleid!1!!"
Laatst was ik in Duitsland in Europapark. Daar kon je dus op elke hoek van een pad een lekkere halve liter krijgen, wel in een plastic beker maar soit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja man wat een truttigheid
Bij pretparken kan je sws wel zuipen tochquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst was ik in Duitsland in Europapark. Daar kon je dus op elke hoek van een pad een lekkere halve liter krijgen, wel in een plastic beker maar soit.
En dan zag je ook gewoon die Duitse smatjes lekker door dat park stiefelen met zo een halve liter aan goudgele goodness in hun klauwen! Nog nooit zo vaak verliefd geworden in 2 dagen tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Moet je eens naar Euro Disney gaan. Disney wilde eigenlijk alle parken ter wereld alcoholvrij hebben. Na heel veel aandringen van de Franse managers zijn ze toch maar alcohol toe gaan staan maar alléén in de restaurants, dus er wordt niks in blik of in plastic verkocht waar je mee rond kan gaan lopen in het park.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij pretparken kan je sws wel zuipen toch
Lang geleden dat ik daar ben geweest, toen betaalden we nog met guldens en frankenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je eens naar Euro Disney gaan. Disney wilde eigenlijk alle parken ter wereld alcoholvrij hebben. Na heel veel aandringen van de Franse managers zijn ze toch maar alcohol toe gaan staan maar alléén in de restaurants, dus er wordt niks in blik of in plastic verkocht waar je mee rond kan gaan lopen in het park.
Wij losten dat op door onder onze jas 6 halve liters mee te smokkelen. En de rugzakken gingen dan bij de meneren met machinepistolen door de X-ray.
Jezus! Toen was je nog een cocktailworstjequote:Op zaterdag 7 september 2019 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar ben geweest, toen betaalden we nog met guldens en franken
Iddquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus! Toen was je nog een cocktailworstje
Of grenscontrolesquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb meer dan de helft van mijn leven met guldens betaald maar ik kan het me nu echt niet meer voorstellen dat je in elk buurland met andere valuta moest betalen
dat zijn beste tettenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef SoS87 het volgende:
[ afbeelding ]
@:stephanie24
@:omgevallenflat2
In zijn bak koffie pissen is vrij duidelijk. Is het snel over.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn best
Dit lijkt correctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |