Heb jij de lekkerste MILF onder zijn neus geschaakt?quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister heb ik hem een gevoelige nederlaag toegebracht
Ik geloof niet dat @Limoentjuh een reuzin is.quote:
@Kopjechino is geen milf.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb jij de lekkerste MILF onder zijn neus geschaakt?
@Limoentjuh is inmiddels haar 4e afwezige week in gegaanquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat @:limoentjuh een reuzin is.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:kopjechino is nu van mij.
Ik heb een hoop te biedenquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Al weet ik niet of ik @:kopjechino ook moet feliciteren![]()
Whaaha!
Ik ben beetje duur en arrogant.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik maak ook wel eens uitzonderingen voor niet milfsdus als je een keer zin hebt om wat te gaan drinken
Hij trekt liever iets anders terug.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben beetje duur en arrogant.
Je kunt je uitnodiging nu nog terug trekken.
Oh nee. Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:kopjechino is geen milf.
Jaa, je 45 cm.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een hoop te bieden
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij trekt liever iets anders terug.
Niet volgens @Geerdquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven lang hoor.
Hahahaha!quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De smegma onder zijn eikelrand
Ik vind dat @Kopjechino een uitstekende keuze heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha!
Maar misschien laat hij die liggen voor de smaak.
Heeft ze jou gekozen tussen jullie twee?quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat @:kopjechino een uitstekende keuze heeft gemaakt.
Ik was op dat moment de beste keuze.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heeft ze jou gekozen tussen jullie twee?
Hm... tja. Was er niets beters?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben beetje duur en arrogant.
Je kunt je uitnodiging nu nog terug trekken.
Gadverdamme Haags. Ik ben gewoon netjes schoon hoorquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De smegma onder zijn eikelrand
Dan wens ik @Kopjechino veeeeel GENOT!quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was op dat moment de beste keuze.
Kweetnie, kan niet checken nu.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Vrouwen die niet zelfstandig zijn.
Dat je arrogant bent kan ik nog wel hebben. Maar dat dure is een beetje jammer.
[..]
Gadverdamme Haags. Ik ben gewoon netjes schoon hoor
Dat zal wel lukken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan wens ik @:kopjechino veeeeel GENOT!
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Vrouwen die niet zelfstandig zijn.
Dat je arrogant bent kan ik nog wel hebben. Maar dat dure is een beetje jammer.
[..]
Gadverdamme Haags. Ik ben gewoon netjes schoon hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |