abonnement Unibet Coolblue
pi_188819302
quote:
Veel plezier MaGNeT, geniet ervan! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 september 2019 @ 19:24:22 #252
39237 crew  H_T
2733
pi_188819331
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:18 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Zeker bij die pretparken die aan ketens vastzitten, heb ik altijd het idee dat het gaat om de cijfers, met als achterliggende gedachte 'meer is beter'.
Zoveel mogelijk baantjes, nieuwe banen moeten wel een paar wereldrecords hebben, maar de kwaliteit verder hoeft helemaal niet zo hoog te zijn.
En dat levert wel vette coasters op, alleen kan bijvoorbeeld een bobbaan met 2/3 bobs waar dan gemiddeld een man of 3 in zullen zitten toch écht niet. Drama voor je operationele capaciteit, vind ik wel het verschil tussen de absolute top en de parken daar net onder.
Gelukkig was het absoluut niet druk de dag dat ik er was :P Beetje suf park ook verder.

Er zijn parken die een andere insteek hebben, zoals de Efteling. Phantasialand past daar ook wel bij, Europa Park doet het ook netjes. Die kwakken niet een achtbaan neer op een parkeerterrein en hopen op het beste, maar doen ook meer aan thematisering. Ben je daar niet goed in en ligt daar je aandacht ook niet, dan is het een stuk makkelijker een joekel van een achtbaan neer te zetten. 'Dit is de hoogste/snelste/baan met de meeste inversies in de wijde omtrek' communiceert wel lekker makkelijk. Walibi is ook niet heel goed met thematiseren, als ze dat willen gaan doen moeten ze eigenlijk het hele park doen. En da's duur.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 september 2019 @ 19:25:43 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_188819348
Veel plezier MaGNeT!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188819410
Thanks!

Wie heeft er allemaal kaartjes voor Salvador?
(behalve de usual suspects)
pi_188819424
@MaGNeT

Ik neem aan dat ik een usual suspect ben :+

Ik ken wel iemand van een ander forum die ook komt (groot ESF én Salvador fan); die ga ik daar dan ook meeten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 6 september 2019 @ 19:34:51 #256
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188819466
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Gelukkig was het absoluut niet druk de dag dat ik er was :P Beetje suf park ook verder.

Er zijn parken die een andere insteek hebben, zoals de Efteling. Phantasialand past daar ook wel bij, Europa Park doet het ook netjes. Die kwakken niet een achtbaan neer op een parkeerterrein en hopen op het beste, maar doen ook meer aan thematisering. Ben je daar niet goed in en ligt daar je aandacht ook niet, dan is het een stuk makkelijker een joekel van een achtbaan neer te zetten. 'Dit is de hoogste/snelste/baan met de meeste inversies in de wijde omtrek' communiceert wel lekker makkelijk. Walibi is ook niet heel goed met thematiseren, als ze dat willen gaan doen moeten ze eigenlijk het hele park doen. En da's duur.
Rustige (maar niet uitgestorven) dagen zijn altijd O+
Hier in Europa lijken we toch iets meer een traditie van theming te hebben, ja, ook als je ziet dat Six Flags het hier toch best moeilijk had met de strategie van veel coasters neerzetten. Ik snap die strategie ergens op zich wel, vind het alleen jammer dat ze dan vooral investeren in nieuw en minder in onderhoud. Gevoelsmatig wordt er daar ook sneller een achtbaan gesloopt en een nieuwe voor in de plaats gezet.
Andere kant, het is waar ze goed in zijn en dan moeten ze dat ook maar blijven doen. Als je kijkt naar Walibi (Holland), daar proberen ze tegenwoordig dan wel wat met theming te doen. Morgen ga ik alles eens in het echt bekijken (ein-de-lijk), maar op basis van de foto's en de verhalen die je hoort, lijken ze daar de plank toch wel compleet in mis te slaan. Ja, dan is het misschien beter het geld wat je daarin stopt, extra te investeren in je attracties.
pi_188819492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
@:MaGNeT

Ik neem aan dat ik een usual suspect ben :+

Ik ken wel iemand van een ander forum die ook komt (groot ESF én Salvador fan); die ga ik daar dan ook meeten.
Haha, jij hoort daar ZEKER bij :P

Ik hou wel van een beetje jazz af en toe dus leuke ESF / jazz combi.
pi_188819553
Als je achteraan zit mag je hier wel een verrekijker mee hebben, ik zou m’n moeder nog niet herkennen als ze er zat.

Wel blij dat ik vooraan sta iig :P
pi_188819576
Ik ga even douchen en mijn laptop besluit zelfstandig om windows 10 te gaan updaten :') duurt superlang ook, staat nu al heel de tijd op 12%
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 september 2019 @ 19:44:06 #260
163650 Greys
pi_188819605
Ik heb even een uitdaging voor ons. Omdat we in het ideeëntopic niet hele discussies kunnen houden, zullen we sámen hier iets bedenken? En als we het dan helemaal mooi uitgedacht en omschreven hebben kan een van ons het in het topic zetten.

Zullen we nadenken over een andere/betere/leukere en of meer spannende manier om de tien finalisten aan het einde van de twee semi's bekend te maken of in beeld te brengen? *O* Een heel nieuwe manier bedenken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 06-09-2019 19:51:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188819610
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, jij hoort daar ZEKER bij :P

Ik hou wel van een beetje jazz af en toe dus leuke ESF / jazz combi.
Thought so :P :D

Ik zou het voor jou leuker vinden als er ook meer naar Groningen komen.

Maar jij hebt dus een staplaats? Zelf had ik dat ook liever gehad, maar bij De Doelen kan je schijnbaar alleen zitten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 september 2019 @ 19:44:52 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_188819617
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga even douchen en mijn laptop besluit zelfstandig om windows 10 te gaan updaten :') duurt superlang ook, staat nu al heel de tijd op 12%
Herkenbaar. 'Tijd om weg te gaan, ik zet mijn laptop uit.' *Windows installeert update 1 van 2987, zet uw computer niet uit en haal deze niet van de stroom af*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188819625
Ilse zit trouwens nu bij DWDD
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188819660
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga even douchen en mijn laptop besluit zelfstandig om windows 10 te gaan updaten :') duurt superlang ook, staat nu al heel de tijd op 12%
Ah dat is balen. Ik ken dat gevoel dat het dan ook echt een eeuwigheid duurt }:|
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188819670
Ilse zingt nu ook weer over een 'bird in a cage that won't fly'

Is dit haar jailbird?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 6 september 2019 @ 19:48:02 #266
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_188819677
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga even douchen en mijn laptop besluit zelfstandig om windows 10 te gaan updaten :') duurt superlang ook, staat nu al heel de tijd op 12%
Ah je krijgt de 1903 update dus
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 september 2019 @ 19:48:05 #267
39237 crew  H_T
2733
pi_188819679
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:34 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Rustige (maar niet uitgestorven) dagen zijn altijd O+
Hier in Europa lijken we toch iets meer een traditie van theming te hebben, ja, ook als je ziet dat Six Flags het hier toch best moeilijk had met de strategie van veel coasters neerzetten. Ik snap die strategie ergens op zich wel, vind het alleen jammer dat ze dan vooral investeren in nieuw en minder in onderhoud. Gevoelsmatig wordt er daar ook sneller een achtbaan gesloopt en een nieuwe voor in de plaats gezet.
Andere kant, het is waar ze goed in zijn en dan moeten ze dat ook maar blijven doen. Als je kijkt naar Walibi (Holland), daar proberen ze tegenwoordig dan wel wat met theming te doen. Morgen ga ik alles eens in het echt bekijken (ein-de-lijk), maar op basis van de foto's en de verhalen die je hoort, lijken ze daar de plank toch wel compleet in mis te slaan. Ja, dan is het misschien beter het geld wat je daarin stopt, extra te investeren in je attracties.
Het nadeel van mensen trekken met nieuwe attracties is dat die attracties na een paar jaar niet nieuw meer zijn. Bij de overgang naar Six Flags Holland werd het aantal attracties in één jaar meer dan verdubbeld. Supertof, maar ook superduur. Niet dat meer spreiden Six Flags Holland gered zou hebben, want Six Flags was echt belachelijk met geld aan het smijten destijds. Als het dan mis gaat, gaat het ook hard mis. De Amerikanen hebben toen aardig wat geld verloren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188819682
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb even een uitdaging voor ons. Omdat we in het ideeëntopic niet hele discussies kunnen houden, zullen we sámen hier iets bedenken? En als we het dan helemaal mooi uitgedacht en omschreven hebben kan een van ons het in het topic zetten.

Zullen we nadenken over een andere/betere/leukere en of meer spannende manier om de tien finalisten aan het einde bekend te maken of in beeld te brengen? *O* Een heel nieuwe manier bedenken?
Je bedoelt het enveloppen moment?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 september 2019 @ 19:49:02 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_188819696
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb even een uitdaging voor ons. Omdat we in het ideeëntopic niet hele discussies kunnen houden, zullen we sámen hier iets bedenken? En als we het dan helemaal mooi uitgedacht en omschreven hebben kan een van ons het in het topic zetten.

Zullen we nadenken over een andere/betere/leukere en of meer spannende manier om de tien finalisten aan het einde bekend te maken of in beeld te brengen? *O* Een heel nieuwe manier bedenken?
Bedoel je voor de halve finales of de tien die uiteindelijk de top tien van de finale worden?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188819708
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ilse zingt nu ook weer over een 'bird in a cage that won't fly'

Is dit haar jailbird?
Mooi nummer trouwens O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 september 2019 @ 19:49:54 #271
163650 Greys
pi_188819711
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je bedoelt het enveloppen moment?
Ja! Dat gewoon één voor één opnoemen en die balkjes met namen zou toch leuker moeten kunnen..

Edit: ja de enveloppen zeg maar aan het eind van de twee semi's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188819713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Thought so :P :D

Ik zou het voor jou leuker vinden als er ook meer naar Groningen komen.

Maar jij hebt dus een staplaats? Zelf had ik dat ook liever gehad, maar bij De Doelen kan je schijnbaar alleen zitten.
Zitplaats ;)

Vanavond wel staplaats :P
pi_188819741
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb even een uitdaging voor ons. Omdat we in het ideeëntopic niet hele discussies kunnen houden, zullen we sámen hier iets bedenken? En als we het dan helemaal mooi uitgedacht en omschreven hebben kan een van ons het in het topic zetten.

Zullen we nadenken over een andere/betere/leukere en of meer spannende manier om de tien finalisten aan het einde bekend te maken of in beeld te brengen? *O* Een heel nieuwe manier bedenken?
Oud Hollands spel van maken.
Bak water, als de klep wegzakt val je af.
(morgen weer serieus :P)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 september 2019 @ 19:51:56 #274
163650 Greys
pi_188819749
Sorry ik vergat dat er idd bij te zetten. Dus het einde van de semi's. Dat moet leuker kunnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188819754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:48 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ah je krijgt de 1903 update dus
Ja, blijkbaar. Maar beetje apart dat hij daar zelf aan begint.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')