Dit zou echt een gouden zet zijnquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:06 schreef Peter het volgende:
Verkoop de kaartjes echt op naam, niet overdraagbaar ( alleen terug te geven aan de organisatie) om zwarte markt te ontmoedigen0.
Ik heb dit voor de zekerheid nog even aan Sietse doorgegeven. Geen idee of het mogelijk is. Zou wel heerlijk zijn om die opkoopbureaus nou eens terug te naaien.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou echt een gouden zet zijn![]()
Hij heeft geluisterdquote:Op woensdag 4 december 2019 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dit voor de zekerheid nog even aan Sietse doorgegeven. Geen idee of het mogelijk is. Zou wel heerlijk zijn om die opkoopbureaus nou eens terug te naaien.
(Alleen als je zelf niet meer kunt of er gebeurt iets ofzo kan je dan je kaartje dus ook niet meer weggeven of doorverkopen maar dat zou ik voor lief nemen zelf.)
quote:
twitter:ESF_FOK twitterde op donderdag 05-12-2019 om 09:11:41Aan het organiserend team:💛 BEDANKT 💛 namens de fans op Songfestivalforum (en vast overal) voor het verkopen van kaarten op naam. Opbokken met die opkopers en woekeraars, dit geeft de fans weer wat meer kans! #songfestival #ESC2020 #ESC #ESCRotterdam https://t.co/MT4zlBPI1c reageer retweet
Per show.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:07 schreef TheVulture het volgende:
Max 4 kaarten per persoon. Betekent dat dan per show? Anders kun je nooit voor alle 3 de shows kaarten bestellen als je samen met iemand wil gaan
Helene Fischer toch nog op het songfestivalquote:Op donderdag 5 december 2019 13:48 schreef blackswangreen het volgende:
Jan Smit kan met z'n Duitse connectie wellicht iets doen met 75 jaar bevrijding. Een duet met een Duitse zangeres, ik noem maar wat. Zou een mooi gebaar zijn (niet mijn smaak, maar als je Jan dan toch erbij hebt...)
Donderdag 14 mei is het precies 80 jaar na het bombardement. Zou toepasselijk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:51 schreef Moira. het volgende:
De cast van Soldaat van Oranje laten meedoen in een intervalact is trouwens ook wel echt het overwegen waard.
Sowieso is het een passend onderwerp om op terug te grijpen (Nederland in WO2 waarna we in de wederopbouw en unificatie van Europa mede het ESF hebben 'opgericht'), maar ook op cultureel gebied is de musical baanbrekend.
Langstlopende volledig uitverkochte musical ooit, baanbrekende podiumtechnologie (Nederlandse innovatie), en er komt ook een Londense West End versie. Als ze daarvan al een cast hebben kun je combineren, deels de Nederlandse tekst en deels de Engelse tekst.
Ik heb de cast wel eens op tv gezien bij dat musicalgebeuren op het Museumplein. Het was knettervals. Maar echt knetter, ik kon niet geloven dat dit echt de cast was van een lopende musical.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:51 schreef Moira. het volgende:
De cast van Soldaat van Oranje laten meedoen in een intervalact is trouwens ook wel echt het overwegen waard.
De cast is gelukkig al een keer of 20 gewisseld ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb de cast wel eens op tv gezien bij dat musicalgebeuren op het Museumplein. Het was knettervals. Maar echt knetter, ik kon niet geloven dat dit echt de cast was van een lopende musical.
Het Metropole dat het thema van Rogier van Otterlo speelt zou ik wel wat vinden, blijft een geweldige tune.
De mensen die kunnen zingen zijn blijkbaar opquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
De cast is gelukkig al een keer of 20 gewisseld ofzo
twitter:adrumoveis twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 13:11:05for their postcard hooverphonic should mess around in baarle reageer retweet
Ik vind dat qua zang ook altijd enorm tegenvallen als je ze hoort, maar blijkbaar gaat het ze meer om de acteerprestaties dan om de zang bij het castenquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb de cast wel eens op tv gezien bij dat musicalgebeuren op het Museumplein. Het was knettervals. Maar echt knetter, ik kon niet geloven dat dit echt de cast was van een lopende musical.
Het Metropole dat het thema van Rogier van Otterlo speelt zou ik wel wat vinden, blijft een geweldige tune.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |