Die heeft er gisteren al wat van tegen Merel gezegd maar de rest houdt zijn bekquote:Op donderdag 5 september 2019 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Andrea wel, denk wel dat we haar nog horen......
Zin doordrijven en egoistisch zijn, hun noemen het genietenquote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef PTLe het volgende:
Wat is hier nog de zin er van de laatste maanden ?
[ afbeelding ]
beeld vulling voor ons...........quote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, gaat niet door, zaterdag over een week nu, de 14de geloof ikquote:
weer iemand overleden ?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, gaat niet door, zaterdag over een week nu, de 14de geloof ik
Geen idee.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Mafkezen zijn hetquote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zin doordrijven en egoistisch zijn, hun noemen het genieten
Geen idee heb het zelf niet gehoord, maar hier gelezen dat het niet doorgingquote:
Gisteren zei iemand waarom Jessie Shel deed laserenquote:
Misschien omdat er iets staat te gebeuren, afgebeld door de Febo..quote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, gaat niet door, zaterdag over een week nu, de 14de geloof ik
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even terug in de tijd, ik heb tussen 4 en 6 vanmorgen met mijn neus op de streams gezeten, Lex lag gewoon geslapen. Heeft ze vanmorgen nog geklaagd dat ze weer om 4 uur wakker was door de kippen?
zo'n zwart blokje onder de neus?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
maak er een heel kort snorretje van shel
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
zo'n zwart blokje onder de neus?
Ik dacht een Oostenrijkse dictator.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht een Oostenrijkse dictator.
Nou deze leugen kan ik haar vergeven......als ze in Jessie zijn boot mogen slapen met zijn drieeën dat doet ze het wel. Maar om in een klerenkast te gaan liggen.....geef ik haar groot gelijk.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:10 schreef Maria. het volgende:
maris gaat niks doen voor bb....zeker niet verhuizen.....
maris....ik kom de bv spekken..............dat was alweer een leugen dus........
Dat is ook geen doen voor een actricequote:Op donderdag 5 september 2019 15:20 schreef Lelie68 het volgende:
Shell heeft ook nog geen een plankje vastgehad
Ja hoor is al door verschillende gedaan.....maar tis Merel en al ga je op je kop staan.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:12 schreef Mjelleke het volgende:
Alleen maar commentaar leveren maar niet zelf aan de bel gaan trekken om t kenbaar te maken
Merel niet en Franny ook niet en His heeft even geaaid......quote:Op donderdag 5 september 2019 15:20 schreef Lelie68 het volgende:
Shell heeft ook nog geen een plankje vastgehad
En Jessie die kust het allemaal goed..quote:Op donderdag 5 september 2019 15:24 schreef sjampoeh het volgende:
iig hebben merel en fran weer wat verzonnen zodat ze niet hoeven mee te helpen aan de kistjes.
ja hij wil merel niet tegen zich hebben .quote:Op donderdag 5 september 2019 15:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En Jessie die kust het allemaal goed..
Gerrit heeft een ander idee, als dat goed gekeurd wordt dan heb je de poppen aan het dansen.....Computer kantoor........quote:Op donderdag 5 september 2019 15:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En Jessie die kust het allemaal goed..
Story of your life.quote:
Is dat niet de hele opzet om tv te maken.....normaal gesproken zou dit toch nooit geen doorgang kunnen vinden.....quote:Op donderdag 5 september 2019 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
Kom Gerrit loop even naar Merel en Franny zelf toe ipv tv maken om het met Hiske te bespreken.
En werd daar naar geluisterd.???quote:Op donderdag 5 september 2019 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Oh tegen Shelly mocht er niet met meer mensen maar wel met 2 tegen Franny zelf doen.
Huhquote:Op donderdag 5 september 2019 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Oh tegen Shelly mocht er niet met meer mensen maar wel met 2 tegen Franny zelf doen.
zag je die vieze lachquote:Op donderdag 5 september 2019 15:31 schreef Lelie68 het volgende:
Franny zometeen weer alles doorlullen aan Merel
Daar gaat ze alquote:Op donderdag 5 september 2019 15:31 schreef Lelie68 het volgende:
Franny zometeen weer alles doorlullen aan Merel
triest ventjequote:Op donderdag 5 september 2019 15:34 schreef puzziepie het volgende:
Wat loopt fokking Jessie nou dom te bazelen
Loser
Juist en Shelly ook niet. Dus ze lullen om het lullen. En ach franny zei het van de week al tegen brandon je weet toch waar we in zitten hierquote:Op donderdag 5 september 2019 15:35 schreef snetje het volgende:
Inloopkast of niet ... Andrea was sowieso nooit haar huisje uitgegaan ... nu heeft ze dit als excuus ...
Zal wel moeten want de rest is bijna allemaal tweepersoonbedden....en je zal maar met je zwager daar willen logeren.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:35 schreef snetje het volgende:
Inloopkast of niet ... Andrea was sowieso nooit haar huisje uitgegaan ... nu heeft ze dit als excuus ...
Dat huisje moet gewoon een BB huisje worden en geen inloopkastquote:Op donderdag 5 september 2019 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal wel moeten want de rest is bijna allemaal tweepersoonbedden....en je zal maar met je zwager daar willen logeren.
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:36 schreef snetje het volgende:
Jessie: Ga even met elkaar zitten en doe niet alles tussen neus en lippen door ... zorg ervoor dat je er volwassen uitkomt ... we zijn geen fokking kleuters ...
Ach gister hadden ze een ander plan en nu vandaag ineens weer dit. Leuke tvquote:Op donderdag 5 september 2019 15:38 schreef puzziepie het volgende:
Godverdomme wat een smerige teven![]()
Kom wees eerlijk Koos dat was haar plan al vanaf het begin.....alleen moest ze er ff wat voor gezeik overhebben maar het gaat precies zoals ze het in haar gedachte had.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
Moet wel om Merel lachen dat juist doordat die andere zeiken maakt ze er nu van dat het een inloopkast is.
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
Neemt niet weg dat de bestemming van ieder daar gebouwd huisje, eerst met de groep
besproken hoort te worden.
preciesquote:Op donderdag 5 september 2019 15:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
Neemt niet weg dat de bestemming van ieder daar gebouwd huisje, eerst met de groep
besproken hoort te worden.
Dat zei Lex gister ook geen troep in mijn huisje. De tent is ook van Ger wilde hij ook niemand toen meer bij. Andrea wilde ook niet uit het huisje van Hiske die bleef gewoon liggen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niks is van iemand daar. maar merel en fran zeggen steeds MIJN huisje
we hebben het over merel en franquote:Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zei Lex gister ook geen troep in mijn huisje. De tent is ook van Ger wilde hij ook niemand toen meer bij. Andrea wilde ook niet uit het huisje van Hiske die bleef gewoon liggen.
Ja en ik bedoel ze doen het allemaal zo zeggen. Tuurlijk is het belachelijk dat huisje. Maar door Franny weet je gewoon dat het een tv moment is.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we hebben het over merel en fran
Dat de huisjes van iedereen zijn. Betaald uit de bv, dus kunnen ze niet zomaar een andere functie voor een huisje bedenken zonder overleg.quote:
'Oh zo jaquote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niks is van iemand daar. maar merel en fran zeggen steeds MIJN huisje
Lex laat alles gebeurenquote:Op donderdag 5 september 2019 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
Bij lex is het ook echt dat de haar mening aan haar gesprekspartners aanpast he.
En dat huisje waar Adrea en Shelly zelf in liggen is betaald door Hiske en Christel. Daar ging dus die Andrea ook niet uit toen hiske er weer in terug wilde.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat de huisjes van iedereen zijn. Betaald uit de bv, dus kunnen ze niet zomaar een andere functie voor een huisje bedenken zonder overleg.
Shelley wilde wel ruilen maar niet met Andreaquote:Op donderdag 5 september 2019 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat huisje waar Adrea en Shelly zelf in liggen is betaald door Hiske en Christel. Daar ging dus die Andrea ook niet uit toen hiske er weer in terug wilde.
Haha groot gelijk toch. ;-)quote:Op donderdag 5 september 2019 15:48 schreef sjampoeh het volgende:
laten we wel een 2pers erin doen, mensen willen toch niet in een 2pers bed![]()
stoom uit mijn oren nu
Klopt maar ik had het over dat Andrea er ook gewoon bleef en niet meer weg ging. Was heel drama toen omquote:Op donderdag 5 september 2019 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Shelley wilde wel ruilen maar niet met Andrea
Daar had Hiske dan harder op moeten treden. Blijkbaar is het toch geen eigendom van His.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat huisje waar Adrea en Shelly zelf in liggen is betaald door Hiske en Christel. Daar ging dus die Andrea ook niet uit toen hiske er weer in terug wilde.
Ze is wel lekker bezig hahaquote:Op donderdag 5 september 2019 15:51 schreef sjampoeh het volgende:
die verbeten kop van merel ..met woede sausen
Oh en nu staat er toevallig een op de planning twee b&b ers.......quote:
Snap niet dat ze nog niet iets leuks proberen te organiseren.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh en nu staat er toevallig een op de planning twee b&b ers.......
Merel merel wat maak jij je toch geliefd........ook dit is te horen heb je wel goed in de cam gekeken.....
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:54 schreef puzziepie het volgende:
Dat iedereen hier klakkeloos in meegaat verbaasd me steeds meer
Gelul....Andrea heeft een aantal keer op de grond bij Dylan en Kaylee gelegen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:33 schreef sjampoeh het volgende:
jess is het echt er niet mee eens.
maar dom lullen tegen dree dat zij nog nooit haar huisje heeft afgestaan![]()
![]()
![]()
hij wel dan ?
Ja en hoe toevallig brandon heeft van alles liggen om een opklapbed te maken. Hahaquote:Op donderdag 5 september 2019 15:54 schreef snetje het volgende:
Ik moet zeggen dat Merel en Franny dit heel slim spelen ...
Dit komt niet van die 2 dombo's af maar van de feboquote:Op donderdag 5 september 2019 15:54 schreef snetje het volgende:
Ik moet zeggen dat Merel en Franny dit heel slim spelen ...
Ik ookquote:Op donderdag 5 september 2019 15:42 schreef puzziepie het volgende:
Nee Lex trekt haar bek niet los , de lafaard
Die laat het allemaal gebeuren
Ik ben voor Shell en Dree![]()
ja, wat een lamlul is dat zeg.. Hij weet alleen niet dat zowel Jessie en Merel hem hebben afgebrand vanmorgen..quote:
Ja dit is zo een script. En sommige weten ervan en anderen zijn de pionnetjes die bespeeld wordenquote:
script #......quote:Op donderdag 5 september 2019 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en hoe toevallig brandon heeft van alles liggen om een opklapbed te maken. Haha
Ze zijn alle vier schijnheiligquote:Op donderdag 5 september 2019 15:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Afmaken die schijnheilige wijven.
Als dat het draaiboek isquote:Op donderdag 5 september 2019 15:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Afmaken die schijnheilige wijven.
Dat vind ik ook ergelijk aan merel, vooral ook omdat ze zelf ook af en toe woorden gebruikt die niet kloppen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:59 schreef Lelie68 het volgende:
Als ik ook ergens een hekel aan heb is dat iemand je taalkundig gaat verbeteren of gaat uitlachen als je iets verkeerd zegt...
Echt, wat een schijnheilen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:50 schreef Lelie68 het volgende:
Nu weer wel advies vragen aan Brandon, terwijl ze die vanmorgen nog belachelijk liep te maken..
heeft hij ook voor Merelquote:Op donderdag 5 september 2019 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
of brandon heeft een zwak voor schele marie frann
Volgende week maar op Brandon stemmen dan ... de held! ...quote:Op donderdag 5 september 2019 15:56 schreef mazaru het volgende:
Brandon heeft toevallig kettingen gevonden
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Volgende week maar op Brandon stemmen dan ... de held! ...![]()
nog nooit gedaan en gaat ook niet gebeurenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef snetje het volgende:
[..]
En als je dan moet piesen .. en ff snel naar buiten wult ...midden in de nachquote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef mazaru het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze dat bed optakelen. Dan stort dat hele gebouw in
Precies ditquote:Op donderdag 5 september 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dit is zo een script. En sommige weten ervan en anderen zijn de pionnetjes die bespeeld worden
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit komt niet van die 2 dombo's af maar van de febo
Of het moet een heel licht bedje zijnquote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef mazaru het volgende:
Of het breekt af en pleurt bovenop de BenB gastenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En als je dan moet piesen .. en ff snel naar buiten wult ...midden in de nach
vind ik heel kwalijk. vooral de toon waar ze dat dan mee doetquote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ergelijk aan merel, vooral ook omdat ze zelf ook af en toe woorden gebruikt die niet kloppen.
Ik zou het niet durven wagen om eronder te gaan liggenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:01 schreef formule het volgende:
[..]
Of het moet een heel licht bedje zijn
Misschien kunnen ze zo nog even een lekker extratje opbouwen voor het eind van het jaar.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef puzziepie het volgende:
Brandy die als een debieltje mee gaat in het verhaal
DE Brandy die zogenaamd altijd zo principieel is met zijn fake normen en waarden
doet nu gezellie mee ,
Dit hele verhaal is gewoon weer een opdracht ,...zouden ze geld krijgen als ze opdrachten van de febo uitvoeren ?
Die indruk krijg ik steeds meer
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef mazaru het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Brandon is al 15 maanden fake ...quote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef puzziepie het volgende:
Brandy die als een debieltje mee gaat in het verhaal
DE Brandy die zogenaamd altijd zo principieel is met zijn fake normen en waarden
doet nu gezellie mee ,
Dit hele verhaal is gewoon weer een opdracht ,...zouden ze geld krijgen als ze opdrachten van de febo uitvoeren ?
Die indruk krijg ik steeds meer
Het wordt al wat kouder. Binnenkort hebben ze stookhout nodigquote:Op donderdag 5 september 2019 16:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan de fik erin. Dat is pech alle kleding en make-up weg.
Wie klapte er toen ook al weer uit de school van utopia 1.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:03 schreef puzziepie het volgende:
Per afgeronde opdracht een leuke bonus voor hen die er op in gaan?
Lex kan ook wel actrice worden als ik het zo lees dan...quote:Op donderdag 5 september 2019 16:04 schreef formule het volgende:
Lex wil iedere inwoner na Utopia in haar leven houden
Shell wil actrice worden
Nee joh. Ze zei gisteren dat ze het GAAT worden. Ze denkt dat de opdrachten al klaar liggen voor kaskrakers van Steven Spielberg en Disneyquote:Op donderdag 5 september 2019 16:04 schreef formule het volgende:
Lex wil iedere inwoner na Utopia in haar leven houden
Shell wil actrice worden
win win en Merel krijsend de poort uit, naar mama. Die heeft met Denzel samen al een inloopkast gemaakt thuis, waar haar meegesmokkelde kleertjes al klaar hangen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt al wat kouder. Binnenkort hebben ze stookhout nodig
Merel heeft thuis waarschijnlijk een gastenhuisje waar ze haar kleding deels kwijt kan.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
win win en Merel krijsend de poort uit, naar mama. Die heeft met Denzel samen al een inloopkast gemaakt thuis, waar haar meegesmokkelde kleertjes al klaar hangen.
Andrea draait wel beter dan dat Shelley 'actrice' is...quote:Op donderdag 5 september 2019 16:05 schreef formule het volgende:
Andrea wil DJ worden en Shell actrice,
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel heeft thuis waarschijnlijk een gastenhuisje waar ze haar kleding deels kwijt kan.
da's niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 september 2019 16:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Andrea draait wel beter dan dat Shelley 'actrice' is...
quote:
En dan de heilige Hiske spelen, en gerrit is aan het zwart praten en dan zeggen dat hij het spelquote:Op donderdag 5 september 2019 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit en Hiske dat Jessie ineens heel hulpwillend (ja dat zei gerrit echt) wil overkomen. Lekker samen over Jessie roddelen en ineens ziet Hiske dat ze op de streams is haha
Misschien heeft hij gehoord dat Brandon nu op 1 staat en wordt hij vriendjes met Brandon en Dylanquote:Op donderdag 5 september 2019 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
Haha gerrit over dat mensen zich anders gedragen en dan door de mand gaan vallen. En dat zegt hij terwijl hij bezig is met de kistjes wat hij nog nooit gedaan heeft. En Gerrit heeft een schijthekel aan dingen van Jessie. Waarom niet dit gewoon nu tegen Jessie zeggen.
Dat zou maar zoquote:Op donderdag 5 september 2019 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gehoord dat Brandon nu op 1 staat en wordt hij vriendjes met Brandon en Dylan
Gerrit doet dat regelmatig stemming maken tegen Jessie. Moet toch een soort strijd komen he na het einde van utopia toe.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef mazaru het volgende:
Jessie komt plankjes brengen en het gesprek valt stil
Ja lachen toch. Die heeft vast de poll gezien want hij was ook al over Merel bezig. Als er een het lui zijn in utopia heeft uitgevonden is hij het geweest. Maar kan ook vaak wel om hem lachen. Alleen jammer dat je zo goed aan hem ziet dat hij tv momenten aan het maken is. Dan overacting hij heel erg .quote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit die tot 11 uur in zijn nest ligt. Nu ineens schuurt? En hij verwijt anderen hypocriet te zijn
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gehoord dat Brandon nu op 1 staat en wordt hij vriendjes met Brandon en Dylan
Dylan heeft vaak klanten, net als Shelly.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:32 schreef snetje het volgende:
Heeft Brandon al eens meegeholpen met die kistjes? ...En Dylan? ...
Gisteren de hele dag.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dylan heeft vaak klanten, net als Shelly.
En nu weer Merel en Jessie.quote:
Ze kwamen naar hem toequote:Op donderdag 5 september 2019 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Daar heeft Merel wel gelijk, dat Jessie juist alles loopt aan te wakkeren. En dat hij er bij iedereen over begint.
echt hèquote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel overlegt niet graag met onredelijke mensen.![]()
![]()
Hoe krijgt ze het uit haar giechel?
Ik vroeg me al of ze graag kerst bij mama viert.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
echt hè
zal dat walgelijke KUTniet doorhebben hoe ze overkomt in de buitenwereld?
Voor!!quote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
Pffffffff ik word doodmoe van dat gezeik over die kutkast. Waarom pakt er nou niemand een moker en maakt een eind aan deze onzinnige, eindeloze discussie door dat hele hok plat te rammen.
YESquote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
Pffffffff ik word doodmoe van dat gezeik over die kutkast. Waarom pakt er nou niemand een moker en maakt een eind aan deze onzinnige, eindeloze discussie door dat hele hok plat te rammen.
Jahhhquote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
Schijnheilig kutwijf.quote:
Dat vieze wijf staat bovenaan qua schijnheiligheidquote:
Hoezo gaat het niet om hem?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie luistert dus nu echt niet. Hij kan echt niet tegen weer woord. Merel zegt om jou gaat het niet dus waar maak jij je druk om.
Echt hoor,ik kan haar niet meer zien.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vieze wijf staat bovenaan qua schijnheiligheid
Hij ging zich er mee bemoeien en kan het niet hebben dat die meiden zeggen dat ze niet door hem van gedachten zijn verandert maar door anderen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo gaat het niet om hem?![]()
Het gaat om iedereen, het gaat om B&B-plekken.
Zeggen ze heel sarcastisch... dus ze menen er geen bal van.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vinden het lullig voor Jessie dat hij er zo bij betrokken wordt.
Nee natuurlijk ze weten toch dat hij er ook elke keer weer over begint bij iedereen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:47 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zeggen ze heel sarcastisch... dus ze menen er geen bal van.
Zequote:Op donderdag 5 september 2019 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ze weten toch dat hij er ook elke keer weer over begint bij iedereen.
Dat doet hij andersom ook, ze zijn precies hetzelfde en aan elkaar gewaagd.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef Setje72 het volgende:
Begrijp niet dat Jessie dat dikke sjagereinige mokkel niet een holtrap geeft...en maar achter zijn rug om lullel
Zelf heeft die kwal de moed opgegeven, naar hem luisterde die bitch ook nietquote:Op donderdag 5 september 2019 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
pff jess
als volwassen mensen eruit komen,anders gooi ik jullie matras eruit ??
En daar kan hij niet zo goed tegen dat ze de plannen hebben verandert omdat anderen naar hun zijn toegekomen en niet omdat hij het gezegd heeft.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf heeft die kwal de moed opgegeven, naar hem luisterde die bitch ook niet
Ik heb weer alles gemist, zat er op te wachten. EN dan is DGK ook nog eens weg voor twee dagen dus ook geen filmpje ggrrrquote:Op donderdag 5 september 2019 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
precies
hoor ze toch eens
man,man,man
Gisteren las ik hier nog dat hij dat nooit deedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |