Die heeft er gisteren al wat van tegen Merel gezegd maar de rest houdt zijn bekquote:Op donderdag 5 september 2019 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Andrea wel, denk wel dat we haar nog horen......
Zin doordrijven en egoistisch zijn, hun noemen het genietenquote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef PTLe het volgende:
Wat is hier nog de zin er van de laatste maanden ?
[ afbeelding ]
beeld vulling voor ons...........quote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, gaat niet door, zaterdag over een week nu, de 14de geloof ikquote:
weer iemand overleden ?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, gaat niet door, zaterdag over een week nu, de 14de geloof ik
Geen idee.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Mafkezen zijn hetquote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zin doordrijven en egoistisch zijn, hun noemen het genieten
Geen idee heb het zelf niet gehoord, maar hier gelezen dat het niet doorgingquote:
Gisteren zei iemand waarom Jessie Shel deed laserenquote:
Misschien omdat er iets staat te gebeuren, afgebeld door de Febo..quote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, gaat niet door, zaterdag over een week nu, de 14de geloof ik
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even terug in de tijd, ik heb tussen 4 en 6 vanmorgen met mijn neus op de streams gezeten, Lex lag gewoon geslapen. Heeft ze vanmorgen nog geklaagd dat ze weer om 4 uur wakker was door de kippen?
zo'n zwart blokje onder de neus?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
maak er een heel kort snorretje van shel
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
zo'n zwart blokje onder de neus?
Ik dacht een Oostenrijkse dictator.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht een Oostenrijkse dictator.
Nou deze leugen kan ik haar vergeven......als ze in Jessie zijn boot mogen slapen met zijn drieeën dat doet ze het wel. Maar om in een klerenkast te gaan liggen.....geef ik haar groot gelijk.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:10 schreef Maria. het volgende:
maris gaat niks doen voor bb....zeker niet verhuizen.....
maris....ik kom de bv spekken..............dat was alweer een leugen dus........
Dat is ook geen doen voor een actricequote:Op donderdag 5 september 2019 15:20 schreef Lelie68 het volgende:
Shell heeft ook nog geen een plankje vastgehad
Ja hoor is al door verschillende gedaan.....maar tis Merel en al ga je op je kop staan.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:12 schreef Mjelleke het volgende:
Alleen maar commentaar leveren maar niet zelf aan de bel gaan trekken om t kenbaar te maken
Merel niet en Franny ook niet en His heeft even geaaid......quote:Op donderdag 5 september 2019 15:20 schreef Lelie68 het volgende:
Shell heeft ook nog geen een plankje vastgehad
En Jessie die kust het allemaal goed..quote:Op donderdag 5 september 2019 15:24 schreef sjampoeh het volgende:
iig hebben merel en fran weer wat verzonnen zodat ze niet hoeven mee te helpen aan de kistjes.
ja hij wil merel niet tegen zich hebben .quote:Op donderdag 5 september 2019 15:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En Jessie die kust het allemaal goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |