Kijk deze man weet wat lekker is.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:33 schreef zarGon het volgende:
Beetje jammer dat je alleen vrouwen wil.
Heb bij het laten weghalen van mijn amandelen ook meteen mijn kokhalsreflexen laten verwijderen.
zit in een saaie conference callquote:Op donderdag 5 september 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK STA HIER AL EEN TIJDJE
Gelukkig horen ze je niet aan de andere kant van de lijn.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
zit in een saaie conference call
kruip snel onder mijn bureau
voor 1 keer maak ik wel een uitzondering
Jawel, ben een actieve deelnemer.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig horen ze je niet aan de andere kant van de lijn.
Het is slikken of stikkenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jawel, ben een actieve deelnemer.
EDIT: SLIKKEN IS NOODZAKELIJK.
of slikken en dan stikken door de grote hoeveelheid cum in je keelquote:Op donderdag 5 september 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is slikken of stikken
Ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 5 september 2019 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
of slikken en dan stikken door de grote hoeveelheid cum in je keel
Was het lekker?quote:
Is gunnah he🤣😂😅quote:Op donderdag 5 september 2019 11:26 schreef Fushia2 het volgende:
Enkel vrouwen
moet snel gebeuren
ben beetje geil
geen vergoeding voorzien
ZONDER CONDOOM
dm me
Had je nog iemand in gedachten gehad terwijl je pagga sloeg?quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ondertussen al 3x ofzo.
Leven staat niet stil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |