Nee, al die kunstgraspotten met motorisch gestoorde Scandinaviers kijken lekker weg wil je zeggen...quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:56 schreef 7Eleven het volgende:
Dit enge hersenspinsel
Fortuna - Emmen > Standard - Genk ofzo
Toch geen ruk aan, dat schopvoetbal met al die Congolezen
Standard Luik heeft een begroting van 30 miljoen euro en is daarmee de 4de club van de eredivisie.quote:Op ddddzaterdag 7 september 2019 10:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Bewust naar een ban aan het vissen? Als het erom gaat dat onze competitie weer meedoet op het hoogste niveau is een competitie met België maar een magere oplossing. Dus ik zeg Duneliga of aufrotten. 10 miljoen extra potentiële klanten is niks. Maar 80 miljoen, dan ga je een verschil zien. Als je je met die weerstand(en tv-pot) plaatst voor Europa kun je eens potten breken. Niet als je tegen Standard Luik speelt 2x in het jaar, schei uit, alleen in de 2. Bundesliga lopen al 10 betere teams dan dat.
Duitsland
Duneliga
De Noorse middenvelder van Genk, Sander Berge, is met zijn marktwaarde van 22 miljoen euro ongeveer even veel waard dan de selecties van Fortuna Sittard (12,25 miljoen euro) en Emmen (11,33 miljoen euro) tezamen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:56 schreef 7Eleven het volgende:
Dit enge hersenspinsel
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:56 schreef 7Eleven het volgende:
Dit enge hersenspinsel
Ik zie een vergelijking met Nederland, maar niet met die 2. Bundesliga clubs. Magertjes.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:04 schreef berko13 het volgende:
[..]
Standard Luik heeft een begroting van 30 miljoen euro en is daarmee de 4de club van de eredivisie.
Je overschat de 2de Bundesliga enorm als je dat echt gelooft.
Je helpt dan Duitsland meer dan onszelf.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:23 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik zie een vergelijking met Nederland, maar niet met die 2. Bundesliga clubs. Magertjes.
Oostenrijk en België erbij en we kunnen het de Germaanse liga noemen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Bewust naar een ban aan het vissen? Als het erom gaat dat onze competitie weer meedoet op het hoogste niveau is een competitie met België maar een magere oplossing. Dus ik zeg Duneliga of aufrotten. 10 miljoen extra potentiële klanten is niks. Maar 80 miljoen, dan ga je een verschil zien. Als je je met die weerstand(en tv-pot) plaatst voor Europa kun je eens potten breken. Niet als je tegen Standard Luik speelt 2x in het jaar, schei uit, alleen in de 2. Bundesliga lopen al 10 betere teams dan dat.
Duitsland
Duneliga
De grote zes en grote drie in het noorden kunnen het gewoon doordrukken. Die willen wel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:45 schreef Belgosome het volgende:
Deze Beneliga topics verschijnen Al sinds het tijdperk dat Wesley Sonck nog de beste speler was in de Belgische selectie. Gaat nooit komen, te moeilijk om met alle partijen een akkoord te vinden.
Kan ook. Hoe groter de competitie, hoe beter immers.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oostenrijk en België erbij en we kunnen het de Germaanse liga noemen.
Nogmaals: nu spelen er teams in de eredivisie zonder accomodatie, zonder natuurgras, zonder jeugdopleiding, zonder fatsoenlijke scouting, begeleiding of data team.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Kan ook. Hoe groter de competitie, hoe beter immers.
Aaah, vast wel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nogmaals: nu spelen er teams in de eredivisie zonder accomodatie, zonder natuurgras, zonder jeugdopleiding, zonder fatsoenlijke scouting, begeleiding of data team.
Dat betekent niet dat groter automatisch veel beter is, of dat 100 miljard dezelfde meeropbrengst heeft.
Nee, je kunt er maar 11 opstellen. Het houdt ergens op.quote:
98 miljoen inwoners > 28 miljoen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, je kunt er maar 11 opstellen. Het houdt ergens op.
2. Bundesligaquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:23 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik zie een vergelijking met Nederland, maar niet met die 2. Bundesliga clubs. Magertjes.
Dat toont vooral aan hoeveel tijd er al verloren gegaan is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:45 schreef Belgosome het volgende:
Deze Beneliga topics verschijnen Al sinds het tijdperk dat Wesley Sonck nog de beste speler was in de Belgische selectie. Gaat nooit komen, te moeilijk om met alle partijen een akkoord te vinden.
Jaaaa, dat zijn geen begrotingen he.quote:Op zondag 8 september 2019 02:05 schreef berko13 het volgende:
[..]
2. Bundesliga
versus
Jupiler Pro League
Als de rest nee zegt heb je een competitie met 12 teams zonder degradatie-promotie-regeling waarbij het de vraag is of de uefa überhaupt akkoord gaat.quote:Op zondag 8 september 2019 02:07 schreef berko13 het volgende:
[..]
Dat toont vooral aan hoeveel tijd er al verloren gegaan is.
Belangrijkste is dat de top 6 van Nederland (Ajax, PSV, Feyenoord, AZ Alkmaar, Utrecht en Vitesse) een akkoord vinden met de top 6 van België (Brugge, Anderlecht, Gent, Standard, Genk en Antwerp)
Dan kan het snel gaan.
Ik ga niet al jouw opzoekingswerk doen, he.quote:Op zondag 8 september 2019 10:34 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Jaaaa, dat zijn geen begrotingen he.
Ok, blijf ik bij mijn bewering. Transfermarkt is broddelwerk van een stel amateurs.quote:Op zondag 8 september 2019 20:40 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ik ga niet al jouw opzoekingswerk doen, he.
Tenslotte kwam jij met de gekke bewering dat Standard Luik in de 2de Bundesliga rechterkolom zou spelen...
Nou, op basis van de cijfers op www.transfermarkt.nl zie ik in Standard Luik een titelkandidaat.
Jij mag zelf jouw conclusies trekken.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:56 schreef 7Eleven het volgende:
Dit enge hersenspinsel
Elk normaal denkend mens zou daar enthousiast van moeten worden.quote:Op zondag 8 september 2019 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
In plaats van een Beneliga zou je ook een bekertoernooi kunnen organiseren voor clubs uit beide landen. Of dat past in de speelkalender..geen idee. Maar dan krijg je meteen een indicatie of er animo is voor een Beneliga onder de supporters. Enige dat ik nu vrij zeker weet is dat Nederlanders geen interesse hebben voor de Belgische competitie en de Belgen andersom ook niet voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |