quote:Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Franny wil wel een keer in de caravan komen slapen maar dan moet ze wel op de grond van Dylan
Haddeb mensen het al gister over dat er weer.voor 100 euro was besteld en het dan vast weer afgezegd zou gaan worden.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik had me zo verheugd op de scootmobiel race.
yeah grandioos ideequote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt mij een uitdaging om 1 dag totaal niets te cossen over merel en jessie hier dooe iedereen en dan kijken hoeveel er geplaatst is. Denk nog geen 100 stuks in 1 topic
Vind Franny helemaal niet erg zei ze pas nog tegen Merel toen die inloopkast betwist werd door Jessie.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Franny wil wel een keer in de caravan komen slapen maar dan moet ze wel op de grond van Dylan
Jessie gaat winnen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt mij een uitdaging om 1 dag totaal niets te cossen over merel en jessie hier dooe iedereen en dan kijken hoeveel er geplaatst is. Denk nog geen 100 stuks in 1 topic
Dat komt wel op Koos.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haddeb mensen het al gister over dat er weer.voor 100 euro was besteld en het dan vast weer afgezegd zou gaan worden.
Waarom zouden wij het niet over Merel en Jessie mogen hebben als die op stream zijn? Vanmorgenvroeg ging het alleen maar over diegene die al wakker waren.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Waar is die kleine rat?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie probeert uit alle macht om de aandacht van Jessie te trekken. Hij negeert haar totaal. That's my boy!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooie cap, hier loopt ze hem letterlijk achternaquote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Franny stalkt Jessie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoorde Hiske mekkeren over dat ze niet genoeg kleding heeft. Sja, of Jessie pijpen of naar huis.
Niet iedereen heeft dat er voor over.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoorde Hiske mekkeren over dat ze niet genoeg kleding heeft. Sja, of Jessie pijpen of naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |