quote:Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Franny wil wel een keer in de caravan komen slapen maar dan moet ze wel op de grond van Dylan
Haddeb mensen het al gister over dat er weer.voor 100 euro was besteld en het dan vast weer afgezegd zou gaan worden.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik had me zo verheugd op de scootmobiel race.
yeah grandioos ideequote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt mij een uitdaging om 1 dag totaal niets te cossen over merel en jessie hier dooe iedereen en dan kijken hoeveel er geplaatst is. Denk nog geen 100 stuks in 1 topic
Vind Franny helemaal niet erg zei ze pas nog tegen Merel toen die inloopkast betwist werd door Jessie.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Franny wil wel een keer in de caravan komen slapen maar dan moet ze wel op de grond van Dylan
Jessie gaat winnen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt mij een uitdaging om 1 dag totaal niets te cossen over merel en jessie hier dooe iedereen en dan kijken hoeveel er geplaatst is. Denk nog geen 100 stuks in 1 topic
Dat komt wel op Koos.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haddeb mensen het al gister over dat er weer.voor 100 euro was besteld en het dan vast weer afgezegd zou gaan worden.
Waarom zouden wij het niet over Merel en Jessie mogen hebben als die op stream zijn? Vanmorgenvroeg ging het alleen maar over diegene die al wakker waren.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Waar is die kleine rat?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie probeert uit alle macht om de aandacht van Jessie te trekken. Hij negeert haar totaal. That's my boy!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooie cap, hier loopt ze hem letterlijk achternaquote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Franny stalkt Jessie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoorde Hiske mekkeren over dat ze niet genoeg kleding heeft. Sja, of Jessie pijpen of naar huis.
Niet iedereen heeft dat er voor over.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoorde Hiske mekkeren over dat ze niet genoeg kleding heeft. Sja, of Jessie pijpen of naar huis.
Zo is dat en als die Merel weer wat walgelijks doet mag dat best gezegd wordenquote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij het niet over Merel en Jessie mogen hebben als die op stream zijn? Vanmorgenvroeg ging het alleen maar over diegene die al wakker waren.
Dat mag jij vindenquote:
Half 2 pas.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kssst heb je geen huishoudelijke verplichtingen ofzo?
Huh?? Merel met Jessie vanochtend mekkeren over het wijn drinken van Maris.. en nu zelf weer wijn willen drinken..quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: heb jij zin in een goed wijntje?
Trap jij ff een open deur in.![]()
![]()
Merel wil een goed wijntje bestellen. Mariska wil een kaasje erbij. Misschien wil Hiske ook wel. Mariska wil het met de hele groep nuttigen.
Dat zal dan de 14de zijnquote:Op donderdag 5 september 2019 10:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Scootmobiel race volgende week zaterdag.
Noem ff datum graag!
14 september.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Scootmobiel race volgende week zaterdag.
Noem ff datum graag!
Lekker met geld blijven smijten.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
Merel wil een goed wijntje bestellen. Mariska wil een kaasje erbij. Misschien wil Hiske ook wel. Mariska wil het met de hele groep nuttigen.
Als Merel het wil mag het, open en bloot of stiekem het maakt niet en m ag het niet...................... doet ze het tochquote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
Hypocriete muts.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Huh?? Merel met Jessie vanochtend mekkeren over het wijn drinken van Maris.. en nu zelf weer wijn willen drinken..
Zeker en dat zal ik blijven doen en als ze mij positief verrast zal ik dat ook zeker melden... alleen zie ik die niet zo vaak😃quote:Op donderdag 5 september 2019 10:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo is dat en als die Merel weer wat walgelijks doet mag dat best gezegd worden
O dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Huh?? Merel met Jessie vanochtend mekkeren over het wijn drinken van Maris.. en nu zelf weer wijn willen drinken..
Hij zei: dat Katy beers is en een beetje uit haar hum. Dat ze niet echt boos is want dan knort ze niet maar bijt meteenquote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij: nwjldibozizjdjs lkjfjdkl gijkk apn
[ afbeelding ]
Dan gaan ze uiteraard van hun zakgeld betalen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker met geld blijven smijten.
Daarom laat ze zich ook naaien door Mastercard/pinpasquote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker met geld blijven smijten.
Ik versta die flapdrol echt niet. Op tv heeft hij in ieder geval nog ondertiteling.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zei: dat Katy beers is en een beetje uit haar hum. Dat ze niet echt boos is want dan knort ze niet maar bijt meteen
Daarom joh, wij schrijven wat we zien en niemand die ons dat gaat verbieden. Zélfs de Jessie-fans niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Zeker en dat zal ik blijven doen en als ze mij positief verrast zal ik dat ook zeker melden... alleen zie ik die niet zo vaak😃
Eigenlijk is ze gewoon een goedkope hoer.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom laat ze zich ook naaien door Mastercard/pinpas
Vanochtend in de boot.. dat ze aan Merel ook hadden gevraagd of ze een glas wilde. Maar dat wilde Merel niet..quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O dat heb ik gemist.![]()
![]()
Merel had gezien dat anderen drank besteld hadden, dus dat wilde ze ook. Ik denk ook niet dat het haar bedoeling was om het met de hele groep te doen.
Lex klaagt en klaagt en klaagt.....
Volgens mij heb jij hem ook niet goed verstaan want ik hoorde 1 woord en dat klonk als 'appn'quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zei: dat Katy beers is en een beetje uit haar hum. Dat ze niet echt boos is want dan knort ze niet maar bijt meteen
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hem ook niet goed verstaan want ik hoorde 1 woord en dat klonk als 'appn'
Niet zo moeilijk. Als Jessie zich niet als een aso gedraagt, niet altijd commentaar heeft op een ander, niet constant op beeld wil zijn, herrie maakt samen met Gerrit, zal er niet veel over hem geschreven worden. Hooguit vanuit herinnering v.w.b. die zaken. Als dat mensen happy moet maken,... alsjeblieft.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Laat dat goedkoop maar weg.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze gewoon een goedkope hoer.
Berig.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Denk het niet alhoewel dat pas is verhoogd naar 100 euro p.m.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan gaan ze uiteraard van hun zakgeld betalen.
O dus Merel had deze ene keer wijn afgeslagen en nu drinkt Mariska te veel?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vanochtend in de boot.. dat ze aan Merel ook hadden gevraagd of ze een glas wilde. Maar dat wilde Merel niet..
Smart.quote:
Wel 'n opvallende, 'savonds in het donker geeft haar gezicht 'n oranje gloed.... net dequote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Pas op, voor dit woord werd ik gevierendeeld hier.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
als jessie gewoon die poort uit looptquote:Op donderdag 5 september 2019 10:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Als Jessie zich niet als een aso gedraagt, niet altijd commentaar heeft op een ander, niet constant op beeld wil zijn, herrie maakt samen met Gerrit, zal er niet veel over hem geschreven worden. Hooguit vanuit herinnering v.w.b. die zaken. Als dat mensen happy moet maken,... alsjeblieft.
in vieren maar?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pas op, voor dit woord werd ik gevierendeeld hier.
Precies.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Zeker en dat zal ik blijven doen en als ze mij positief verrast zal ik dat ook zeker melden... alleen zie ik die niet zo vaak😃
En kunnen het goed vinden samen. Mag ook wel eens gemeld worden alhoewel je dan meteen een relatie schijnt te hebben daar.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef humpty het volgende:
Brandon en Jordie alweer druk bezig zie ik
Inderdaad, want toen dat gebeurde, was ik heb snel vergeten. Toen hij terugkwam dacht ik, nee he, niet die narcist weer. Ik zal hem hierna ook vergeten. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als jessie gewoon die poort uit loopt
37.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Lekker, Dylan, fok die 2 ouwe mutsen maar ff op.
Mariska: moet je eens kijken wat wij op onze leeftijd nog allemaal doen.![]()
Yep.. en mee lullen met Jessie.. maar ze doet het wel slim.. zij wil bestellen maar speelt het via Mariska.. en die ziet het wel zitten. Wel met een kaasje erbij gezelligquote:Op donderdag 5 september 2019 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O dus Merel had deze ene keer wijn afgeslagen en nu drinkt Mariska te veel?
Klopt en Jessie een hoerenloper.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie gaat winnen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt en Jessie een hoerenloper.
(met de pinpas van de zaak op zak)
Gerrit bood Mariska vanmorgen al een advokaatje aan omdat die ouwetjes voor de scootrace niet zouden komen en ze dat al hadden aangeschaft.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Lekker, Dylan, fok die 2 ouwe mutsen maar ff op.
Mariska: moet je eens kijken wat wij op onze leeftijd nog allemaal doen.![]()
Inderdaad! Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:37 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Yep.. en mee lullen met Jessie.. maar ze doet het wel slim.. zij wil bestellen maar speelt het via Mariska.. en die ziet het wel zitten. Wel met een kaasje erbij gezellig
Dat dus.quote:
Een eigen inloopkast en dan alsnog hun troep bij een ander droppen?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoor net dat Alex boos geworden is over die rotzooi in haar hutje (kleding van Merel en Franny) Niet gezien, maar zoals altijd heeft ze haar excuses aangeboden.
Ja, dan is ze wel gegroeid.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Die kast is nog lang niet klaar.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een eigen inloopkast en dan alsnog hun troep bij een ander droppen?
En er nog de pest in hebben ook als een ander het niet leuk vindt.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik Alexandra was dan gooide ik die Franny er meteen uit.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die kast is nog lang niet klaar.Ze hebben gisteren een muur geverfd.
Omdat jij dat vindt?quote:
Jessie haters zijn pas losers.quote:
Die kast gaat vandaag ook niet af gemaakt worden. Ik gok dat die meiden hopen dat anderen dat gaan doen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En er nog de pest in hebben ook als een ander het niet leuk vindt.
Gooi die zooi dan lekker in de boot. Heb je wat te doen, als je uit balorigheid moeten gaan knutselen.
Dat er geen drommen bezoekers nog gezegd hebben hoe ze bezig is. Ja, algemeen hoor je wat, maar niet keihard hoe ze het speelt. Als meerderen het horen, gebeurt er misschien wat.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik Alexandra was dan gooide ik die Franny er meteen uit.
Slappe hap die Lex.. gaat ze haar excuses aanbieden voor iets wat een ander doet.. die schijt ook 7 kleuren voor een Merelquote:Op donderdag 5 september 2019 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Lelijk ding toch,van binnen en van buiten.
Bezoekers durven niet veel te zeggen uit angst verwijderd te worden denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat er geen drommen bezoekers nog gezegd hebben hoe ze bezig is. Ja, algemeen hoor je wat, maar niet keihard hoe ze het speelt. Als meerderen het horen, gebeurt er misschien wat.
Ik ben geen hater, ik mot die viespeuk gewoon nietquote:Op donderdag 5 september 2019 10:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie haters zijn pas losers.
Ja toch en soms gebeurd er niet iets noemens waardig op de streams, waarom zou je het dan niet even mogen hebben over iets wat speeltquote:Op donderdag 5 september 2019 10:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo is dat en als die Merel weer wat walgelijks doet mag dat best gezegd worden
Die 2 weken zijn nu toch wel om? En ik zie geen verbeteringquote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef mazaru het volgende:
Je ziet de fillers gewoon zitten. Waarom verminken die mensen zichzelf zo? En niet 1 keer. Als ze het eenmaal hebben gedaan dan blijven ze doorgaan.
[ afbeelding ]
Net was Brandon minstens een uur in beeld en ik ben de enige die iets over hem heeft gezegd omdat ik vond dat de nummer 1 toch wel spraakmakend moest zijn. Maja... ik kwam ook niet verder dan dat hij een deur en een plank heeft bestudeerd.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en soms gebeurd er niet iets noemens waardig op de streams, waarom zou je het dan niet even mogen hebben over iets wat speelt
Zolang het over de Utopianen gaat en niet over andere lijkt mij dat ook niet zo groot probleem toch
En een voordeel, Merel is net als Jessie bijna altijd wel in beeld
Die zegt dat hij er niets van snapt... het programma gaat stoppen, maar er komt meer spul binnen....quote:Op donderdag 5 september 2019 10:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Rob is binnen.
Rooie lopert gaat retour.
Komt berg hout uit de bus
Ik ook niet. Het ziet er gewoon niet uitquote:Op donderdag 5 september 2019 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die 2 weken zijn nu toch wel om? En ik zie geen verbetering
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent wel lief.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]i hate nobody. heb ik alleen mij zelf maar mee
Is maar 2 minuten en dan heb je zo je kleren kast volquote:Op donderdag 5 september 2019 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij zag ik hem ook nog tellen hoeveel omwentelingen een schroef maakt voor die erin zitquote:Op donderdag 5 september 2019 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net was Brandon minstens een uur in beeld en ik ben de enige die iets over hem heeft gezegd omdat ik vond dat de nummer 1 toch wel spraakmakend moest zijn. Maja... ik kwam ook niet verder dan dat hij een deur en een plank heeft bestudeerd.
i never sleepquote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:55 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem ook nog tellen hoeveel omwentelingen een schroef maakt voor die erin zit
En anders ga je er 's nachts over janken.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en soms gebeurd er niet iets noemens waardig op de streams, waarom zou je het dan niet even mogen hebben over iets wat speelt
Zolang het over de Utopianen gaat en niet over andere lijkt mij dat ook niet zo groot probleem toch
En een voordeel, Merel is net als Jessie bijna altijd wel in beeld
ja lekker klussen met de twee grootste kuttenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En anders ga je er 's nachts over janken.![]()
Merel en Franny gaan met hun huisje aan de slag?
Die zitten in die bouwval naar een plank te kijkenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja lekker klussen met de twee grootste kutten
Van die man van de Escape volgens mijquote:Op donderdag 5 september 2019 11:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die kleine rat heeft een mailtje.weet iemand van welke DJ?
Ik heb er ook iets over gezegd.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net was Brandon minstens een uur in beeld en ik ben de enige die iets over hem heeft gezegd omdat ik vond dat de nummer 1 toch wel spraakmakend moest zijn. Maja... ik kwam ook niet verder dan dat hij een deur en een plank heeft bestudeerd.
Zover was ik ook al.Ik wil graag een naam.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van die man van de Escape volgens mij
Ik heb gezocht. In het vorige topic dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb er ook iets over gezegd.
Dikke snuiftent de Escape trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zover was ik ook al.Ik wil graag een naam.
Pappa Rat?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zover was ik ook al.Ik wil graag een naam.
quote:
Hij kan beter de handdoek in de ring gooien.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie handdoeken besteld. Zeker van zijn zakgeld, zal er gezegd woorden. Zal hij ook zeggen. Zo rolt hij.
Jessie gaat winnen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:11 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij kan beter de handdoek in de ring gooien.
Iets met zinkend schip.
Jessielovers, die zijn niet te volgens.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:11 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij kan beter de handdoek in de ring gooien.
Iets met zinkend schip.
Oh het was allemaal in het vorige topic. Maar eerlijk is eerlijk. Als we er allebei wat over geschreven hebben dan heeft hij een drukke dag gehadquote:Op donderdag 5 september 2019 11:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb er ook iets over gezegd.
Ben jij met Maz een beetje aan het zuigen? Zie je constant over dat ratgedoe bezig. Vond het een misselijke opmerking van Cees. Hoe zou jij het vinden als iemand jou een rat zou noemen?quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh het was allemaal in het vorige topic. Maar eerlijk is eerlijk. Als we er allebei wat over geschreven hebben dan heeft hij een drukke dag gehad
Sja en nu ben je precies op het punt waar ze je willen hebben.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben jij met Maz een beetje aan het zuigen? Zie je constant over dat ratgedoe bezig. Vond het een misselijke opmerking van Cees. Hoe zou jij het vinden als iemand jou een rat zou noemen?
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En kwalitatief op goed niveau, zoals een echte winnaar betaamd.
![]()
Jammer dat er niet zo fanatiek werd gereageerd als Jessie weer een gore typhushond werd genoemd.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja en nu ben je precies op het punt waar ze je willen hebben.
Ik vond het een Master opmerking.Mijn broertje had ook de bijnaam Rat,en was er trots op.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben jij met Maz een beetje aan het zuigen? Zie je constant over dat ratgedoe bezig. Vond het een misselijke opmerking van Cees. Hoe zou jij het vinden als iemand jou een rat zou noemen?
Ik snap je teleurstelling.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zo fanatiek werd gereageerd als Jessie weer een gore typhushond werd genoemd.
Wij zijn wel wat gewend toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zo fanatiek werd gereageerd als Jessie weer een gore typhushond werd genoemd.
Ik vind het onbegrijpelijk. Degene die het hardst loopt te vervloeken valt ineens over het woordje rat.quote:
En te weinig van de fans die je steunen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk. Degene die het hardst loopt te vervloeken valt ineens over het woordje rat.
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Niemand gaat winnen, dat zou pas leuke plot twist zijn
Eitje voor Jessie, die is 'n proquote:Op donderdag 5 september 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dikke snuiftent de Escape trouwens.
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij zijn wel wat gewend toch?
Jessie gaat winnen.![]()
![]()
Sommige dingen moeten soms gezegd worden. Sommigen mogen zuigen en dat wordt niet gezien en ze gaan vrolijk door, want ze weten dat ze gesteund worden. Maar weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja en nu ben je precies op het punt waar ze je willen hebben.
Oh dat heb ik niet nodig hoor. Ben mondig genoegquote:Op donderdag 5 september 2019 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En te weinig van de fans die je steunen.
Echt hoor,de pillen en lijnen vliegen daar om je oren.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eitje voor Jessie, die is 'n pro
Daarom, niet zeuren dus.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet nodig hoor. Ben mondig genoeg
Ik zeur niet. Ik constateer.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom, niet zeuren dus.![]()
Het hok wordt prachtig mooi volgens Meel en Franny.
Hoe ze daar bijkomen is niet duidelijk. Ow.....er wordt een prikbord opgehangen.![]()
En beter 1 goede maat dan een stel vage vriendjes lijkt me.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet nodig hoor. Ben mondig genoeg
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En beter 1 goede maat dan een stel vage vriendjes lijkt me.
Dan kan je Jessie een rat noemen, als het zo mooi vindt.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vond het een Master opmerking.Mijn broertje had ook de bijnaam Rat,en was er trots op.
Andrea is gewoon een rat.
quote:
Die termen gebruikt hij zelf voor mede Utopianen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen geloof ik kledingrekken als het gisteren goed begreepquote:Op donderdag 5 september 2019 11:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat maak ik zelf wel uit.
![]()
![]()
Waar komt die fokking kast nou? Aan de ene kant staat het bed en aan de andere kant hangen ze spullen aan de muur?
LEX!!quote:Op donderdag 5 september 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Andrea moet laten zien wat ze kan aan het leraar
Jessie moet de oefeningen doen die zij opgeeft
[ afbeelding ]
ppff heb ik weer, zit hier ook met een zweef hoofd, vannacht al te vroeg wakkerquote:
Ja maar waar dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen geloof ik kledingrekken als het gisteren goed begreep
Ergens in dat stink hok van zequote:
Nee natuurlijk niet. Zeker niet zoals ze het nu indelen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:25 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ruimte genoeg voor de kleding daar in dat hok?
waarheid is soms hard en dan slaat men stijl achterover en is flabbergasted en wordlessquote:Op donderdag 5 september 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij? Zuigen is soms zo subtiel dat we er niets van kunnen zeggen, maar als het gezuig obvious is wordt het verwijderd. Je ziet natuurlijk niet alles wat de mods doen, maar neem dat van me aan.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten soms gezegd worden. Sommigen mogen zuigen en dat wordt niet gezien en ze gaan vrolijk door, want ze weten dat ze gesteund worden. Maar weet wat je bedoelt.
Stijl.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
waarheid is soms hard en dan slaat men stijl achterover en is flabbergasted en wordless
Gelukkig komt de spiegel precies onder een camera. Daar hebben ze goed rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat past niet meer anders kunnen ze zichzelf helemaal niet meer bekijken in de spiegel!
Okay...dan wacht ik af, wanneer het duidelijk wordt. Thanks.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij? Zuigen is soms zo subtiel dat we er niets van kunnen zeggen, maar als het gezuig obvious is wordt het verwijderd. Je ziet natuurlijk niet alles wat de mods doen, maar neem dat van me aan.
Mooiste huisje van allemaal zei Merelquote:Op donderdag 5 september 2019 11:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom, niet zeuren dus.![]()
Het hok wordt prachtig mooi volgens Meel en Franny.
Hoe ze daar bijkomen is niet duidelijk. Ow.....er wordt een prikbord opgehangen.![]()
En waar gaan ze die ophangen. En ik let wel op, dat weet je.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Steigerbuizen komen er.let hier dan niemand op?
Hoezo zou het zuigen zijn als Andrea een rat wordt genoemd? Als ik nou constant ga janken als Jessie of Merel of Gerrit ergens voor uit gemaakt worden dan is het ook zuigen? Slaat echt nergens op. Wie het hardst jankt dwingt een censuur af wordt het dan.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij? Zuigen is soms zo subtiel dat we er niets van kunnen zeggen, maar als het gezuig obvious is wordt het verwijderd. Je ziet natuurlijk niet alles wat de mods doen, maar neem dat van me aan.
Jaquote:Op donderdag 5 september 2019 11:32 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Mooiste huisje van allemaal zei Merel
Toch valt het me mee wat ze allemaal weet.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig is Lex niet zenuwachtig.....
Danney canovaquote:Op donderdag 5 september 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dikke snuiftent de Escape trouwens.
Nou toch niet helemaal...quote:Op donderdag 5 september 2019 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Toch valt het me mee wat ze allemaal weet.Ze gooit met latijnse termen en het meeste is nog goed ook.
Andrea is een rat,en Jessie gaat winnen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo zou het zuigen zijn als Andrea een rat wordt genoemd? Als ik nou constant ga janken als Jessie of Merel of Gerrit ergens voor uit gemaakt worden dan is het ook zuigen? Slaat echt nergens op. Wie het hardst jankt dwingt een censuur af wordt het dan.
Dit is niet eens subtiel meer.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andrea is een rat,en Jessie gaat winnen.![]()
![]()
Of toen tim dagelijks grof afgemaakt werd. en dat door dezelfde die nu klagen als er wat over jessie staat.... Sorry hoor maar das met twee maten meten .quote:Op donderdag 5 september 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja of toen ...quote:Op donderdag 5 september 2019 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Of toen tim dagelijks grof afgemaakt werd. en dat door dezelfde die nu klagen als er wat over jessie staat.... Sorry hoor maar das met twee maten meten .
Waarom alleen het gekat tegen Thunder? Dat is pas met 2 maten meten.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ben t spuugzat hier dat gekat steeds tegen Thunder![]()
![]()
![]()
![]()
dan maar ban boeit me geen reet
erg he feiten want nu mag het niet over snotsnuiver jessiequote:Op donderdag 5 september 2019 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja of toen ...
En toen ...
En toen ...
Laten we er weer een hele COS mee volgooien.
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom alleen het gekat tegen Thunder? Dat is pas met 2 maten meten.
Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Echt hoor,ik krijg pas klappen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom alleen het gekat tegen Thunder? Dat is pas met 2 maten meten.
Dankuquote:Op donderdag 5 september 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Laten we eens ontopic gaan, dat zal voor een aantal voor het eerst zijn vandaag.![]()
Mariska, de bouwer, heeft ook nog goed advies.![]()
Dylan gaat straks de foto's bewerken voor de kalender.
Mariska gaat zo aan de kistjes. Joh.
lagen die er nog uit de u1-winkel?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Steigerbuizen komen er.let hier dan niemand op?
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg he feiten want nu mag het niet over snotsnuiver jessie
en droom verderquote:Op donderdag 5 september 2019 11:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,ik krijg pas klappen.![]()
Jessie gaat winnen![]()
![]()
mag hoor zo doen maar jessie is heilig hier verklaard tim kreeg ergere postenquote:
niet door mijquote:Op donderdag 5 september 2019 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag hoor zo doen maar jessie is heilig hier verklaard tim kreeg ergere posten
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Even terug in de tijd, ik heb tussen 4 en 6 vanmorgen met mijn neus op de streams gezeten, Lex lag gewoon geslapen. Heeft ze vanmorgen nog geklaagd dat ze weer om 4 uur wakker was door de kippen?quote:
Nog een kwartier...vanaf dan kan er wat gebeuren, zwarte enveloppe of zo.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:44 schreef spapaars het volgende:
Even on topic.
Er gebeurt geen ene moer daar.
Wordt er hier niet naar een Mod geluisterd? ON topic!quote:Op donderdag 5 september 2019 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee, die wordt er door zijn eigen Merel het eerst uitgegooid!quote:Op donderdag 5 september 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Andrea is een rat,en Jessie gaat winnen.![]()
![]()
Je kunt er van alles bij gaan halen, je krijgt bij mij geen voet aan de grond.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja tuurlijk...quote:Op donderdag 5 september 2019 11:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nee, die wordt er door zijn eigen Merel het eerst uitgegooid!
Dat lees ik hier elke dag, en die enveloppe komt maar niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog een kwartier...vanaf dan kan er wat gebeuren, zwarte enveloppe of zo.
Verrek ja die waren daar ook. En Rob moet ze ophalen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
lagen die er nog uit de u1-winkel?
Ja hoor dat was het eerste wat ik hoorde vanmorgen. Jens liep ook al te janken dat de kippen tegen elkaar aan het kakelen warenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even terug in de tijd, ik heb tussen 4 en 6 vanmorgen met mijn neus op de streams gezeten, Lex lag gewoon geslapen. Heeft ze vanmorgen nog geklaagd dat ze weer om 4 uur wakker was door de kippen?
Daar wil ik niet eens mijn kost bare tijd instekenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt er van alles bij gaan halen, je krijgt bij mij geen voet aan de grond.
Nee om 5 uur.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even terug in de tijd, ik heb tussen 4 en 6 vanmorgen met mijn neus op de streams gezeten, Lex lag gewoon geslapen. Heeft ze vanmorgen nog geklaagd dat ze weer om 4 uur wakker was door de kippen?
Heel lang kan het niet meer duren. Er zal toch een afvalrace moeten komen....quote:Op donderdag 5 september 2019 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat lees ik hier elke dag, en die enveloppe komt maar niet.
pfff wat een vermoeiend mensquote:Op donderdag 5 september 2019 11:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat gestotter en van de hak op de tak springen van Alexandra. Die trainer probeer haar wat bij te brengen maar.........
daar is KUTquote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heel lang kan het niet meer duren. Er zal toch een afvalrace moeten komen....
En Mariska vond het gisteren overbodig dat dat gekocht was.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske wil kokosmelk op een ei want dat is pas lekker zegt ze.
Zo is dat. Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:50 schreef mazaru het volgende:
Wat is Jessie toch een lieverd dat hij Lex zo helpt. Dat zie je toch niemand anders doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Half oktober zal het beginnen, en dan heb je de laatste week nog 3 bewoners voor de eindstrijd.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heel lang kan het niet meer duren. Er zal toch een afvalrace moeten komen....
Nee zal wel eerder gebeuren. Was in 1 ook. Tussen bekendmaken van het stoppen en de eerste die vertrok zat maar enkele weken.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Half oktober zal het beginnen, en dan heb je de laatste week nog 3 bewoners voor de eindstrijd.
Katie zal vermoedelijk Adriaan missen. Was toen bij Lotus ook het geval.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:50 schreef mazaru het volgende:
Wat is Jessie toch een lieverd dat hij Lex zo helpt. Dat zie je toch niemand anders doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
26 oktober. cabaret avond.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Hiske gaat cabaretiers benaderen voor iets...Alsof die komen daar...
Dan hoop ik dat ze Philippe Geubels uitnodigtquote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Hiske gaat cabaretiers benaderen voor iets...Alsof die komen daar...
Haviksneusquote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef spapaars het volgende:
Hij kan er echt niets aan doen.
Het is de vorm van z'n neus waarom hij zo'n trompetgeluid maakt met snot opsnuiven
[ afbeelding ]
Ik ben team Thunder.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Van mij mag het. Ik reageer wel, want dan zou dat ook mogen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
Het uitdagen over en weer moet nu ook stoppen, anders gaat het topic op slot om te vegen en te noten.
Volgens mij gaat het om les etc. Ze gaat zelf optreden, begreep ik gisteren althans.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze Philippe Geubels uitnodigt
Philippe kan vast heel goed les gevenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om les etc. Ze gaat zelf optreden, begreep ik gisteren althans.
Ze heeft zich wel eens laten ontvallen, na de bekkend making van einde utopia!!, dat ze misschien van plan was geweest om 20 sept te vertrekken.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja klopt en gisteren las ik hier dat ze 17 of 19 september weggaat.
Het zal wel bij amateur standup cabaretiers blijven. De Theo Maassens, en Claudia de Breys van deze wereld gaan daar echt niet komen..quote:Op donderdag 5 september 2019 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze Philippe Geubels uitnodigt
quote:Op donderdag 5 september 2019 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zal wel bij amateur standup cabaretiers blijven. De Theo Maassens, en Claudia de Breys van deze wereld gaan daar echt niet komen..
Heel Lexie is vervelend. Ik kan die harde stem en haar gewauwel niet meer velen.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat gedoe met Alex en haar cursus wordt vervelend.
Als ik hem versta wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Philippe kan vast heel goed les geven![]()
Die gozer is zo goed! Ik lig altijd in een deuk om hem
Ah ok. Dank!! Eindelijk antwoord.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze heeft zich wel eens laten ontvallen, na de bekkend making van einde utopia!!, dat ze misschien van plan was geweest om 20 sept te vertrekken.
Dat is wat ik haar heb horen zeggen.
Als ze iets hebben wat gemeenschappelijk is, dan is wel het gemis aan humor.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze iets hebben wat gemeenschappelijk is, dan is wel het gemis aan humor.
Die gasten nemen zich zo serieus.
Gauw naar binnen dan. Wat een mietjes!!quote:Op donderdag 5 september 2019 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
Bijna klaar. Oeps het gaat regenen
[ afbeelding ]
Zij is super slecht.....een zeef ook het les geven doet ze heel slecht....quote:Op donderdag 5 september 2019 12:11 schreef Setje72 het volgende:
Pfff Wat is die Alex vervelend zeg...die gaat dat niet halen...allemaal verspilde moeite
Het ligt eraan. Als ze er heeeeel lang over mag doen wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:11 schreef Setje72 het volgende:
Pfff Wat is die Alex vervelend zeg...die gaat dat niet halen...allemaal verspilde moeite
Ik weet niet hoe dat examen zal verlopen, maar mijn dochter kreeg bv méér tijd en één op één voor haar rijbewijs, zou dat hier ook niet kunnen?quote:Op donderdag 5 september 2019 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Als ze er heeeeel lang over mag doen wel.
Jessie zegt net, het zou leuk zijn als ze het hier zou halen.... De coach:
Ik denk het niet. In die 4 maanden zullen er dingen gebeuren waar ze van overstuur zou kunnen raken en ik denk dat als iemand binnen zo'n korte tijd de opleiding kan behalen, je wel goed kunt onthouden, want de meeste termen zijn geen termen/benamingen die je dagelijks gebruikt.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat examen zal verlopen, maar mijn dochter kreeg bv méér tijd en één op één voor haar rijbewijs, zou dat hier ook niet kunnen?
Als je dagelijks in de sportschool vertoeft heb je veel meer kans om ze te horen dan op straat.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. In die 4 maanden zullen er dingen gebeuren waar ze van overstuur zou kunnen raken en ik denk dat als iemand binnen zo'n korte tijd de opleiding kan behalen, je wel goed kunt onthouden, want de meeste termen zijn geen termen/benamingen die je dagelijks gebruikt.
Het heeft met korte termijn geheugen te maken, tenminste bij mijn dochter...Praktisch gezien kan ze het prima. Onder woorden brengen slechts op korte termijn..Ze heeft dan ook een taalvaardigheidshandicap.. Ik merk bij Alex, dat ze ook beperkingen heeft. Ze lijkt wel zo pittig, maar dom is het woord niet voor haar...quote:Op donderdag 5 september 2019 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. In die 4 maanden zullen er dingen gebeuren waar ze van overstuur zou kunnen raken en ik denk dat als iemand binnen zo'n korte tijd de opleiding kan behalen, je wel goed kunt onthouden, want de meeste termen zijn geen termen/benamingen gebruik je niet dagelijks.
Ze heeft er voor gewerkt, op de bootquote:Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je het er niet over mag hebben. Maar ik bedoel hoeveel er nog geschreven gaat worden als die twee niet benoemd worden.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij het niet over Merel en Jessie mogen hebben als die op stream zijn? Vanmorgenvroeg ging het alleen maar over diegene die al wakker waren.
Zelfs dan heb ik ze niet in die mate gehoord, dan spreken ze gewoon Nederlands. Sommige mannen om mij heen zijn fanatieke sporters, maar ik hoor ze echt niet zo praten.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je dagelijks in de sportschool vertoeft heb je veel meer kans om ze te horen dan op straat.
Maar dat mens pikt gewoon niks op.
Nieuwe batterijen?quote:Op donderdag 5 september 2019 12:36 schreef mazaru het volgende:
Je zou er maar mee naar een restaurant gaan.
"Ober! Mag ik een lepel? Ik weet echt niet hoe die mes en vork werken!"
[ afbeelding ]
En zwaar ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze heeft er voor gewerkt, op de boot
Hij eet nog netjes vergeleken met de restquote:Op donderdag 5 september 2019 12:36 schreef mazaru het volgende:
Je zou er maar mee naar een restaurant gaan.
"Ober! Mag ik een lepel? Ik weet echt niet hoe die mes en vork werken!"
[ afbeelding ]
Je snapt echt niet wat ik bedoelde he, als schrijf je zoals nu alleen maar over hun maar lijkt mij leuk om eens te zien wat er dan nog geschreven gaat worden. Je kan alles negatief maken maar zo is het absoluut niet bedoeld.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarom joh, wij schrijven wat we zien en niemand die ons dat gaat verbieden. Zélfs de Jessie-fans niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zie ik ook.... en ze wil wel heel graagquote:Op donderdag 5 september 2019 12:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het heeft met korte termijn geheugen te maken, tenminste bij mijn dochter...Praktisch gezien kan ze het prima. Onder woorden brengen slechts op korte termijn..Ze heeft dan ook een taalvaardigheidshandicap.. Ik merk bij Alex, dat ze ook beperkingen heeft. Ze lijkt wel zo pittig, maar dom is het woord niet voor haar...
Ja heftig is dat en zo gaat het nooit lukkenquote:Op donderdag 5 september 2019 12:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook.... en ze wil wel heel graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |