SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door Dotteke op 05-09-2019 05:30:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef BloesBloes het volgende:
Ha ha ha ha ha Paul de Leeuw in Ranking the Stars tegen Patricia Paay; Oppassen jij, anders plas ik over je heen
Dat was geen topic maar op TV terwijl ik het typte (ranking the stars is terug, lach me rot)quote:Op donderdag 5 september 2019 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic? .. Jemig! Paul en Patris .... Die waren al dood toch? ...
Dat heb ik nu nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat was geen topic maar op TV terwijl ik het typte (ranking the stars is terug, lach me rot)
Dat is toch zo leuk Dot! Er zit wel eens een mindere aflevering bij, maar ik heb soms buikpijn van het lachen. Heerlijk!quote:Op donderdag 5 september 2019 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nu nog nooit gekeken.
O echt. zal jet eens gaan kijken. Zo heb ik zoveelquote:Op donderdag 5 september 2019 22:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is toch zo leuk Dot! Er zit wel eens een mindere aflevering bij, maar ik heb soms buikpijn van het lachen. Heerlijk!
Deze was heerlijk!!quote:Op donderdag 5 september 2019 22:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is toch zo leuk Dot! Er zit wel eens een mindere aflevering bij, maar ik heb soms buikpijn van het lachen. Heerlijk!
Ja Rianne is echt goed gebektquote:Op donderdag 5 september 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Deze was heerlijk!!
Wie wordt als laatste gepakt als dealer?
Rianne: ik. Voor ik het huis uit ben is het al op.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja Rianne is echt goed gebekt![]()
En Fajah ook nietquote:Op donderdag 5 september 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze was goed op dreef. Ik vond alleen juffrouw Worteldoek niet echt bijzonder.
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En Fajah ook niet, had liever Immanuele Grieves gezien maar die was helaas 'verhinderd'. Vind dat echt een leuk mens!
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]inderdaad. Vind dat zo zonde voor haar!
Wat doe je dan in de feedback, blijf lekker in je dierbare cos, dan heb je nergens last van NOT SO topcosser Flow3quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Flow3r het volgende:
Wat een gezeik hier elke keer, vrijwel iedereen die hier wat te zeuren heeft Cost zelden of niet en komt alleen maar uit de bosjes als er drama is,lever dan ook eens een keer een echte bijdrage IN de Cos ? Dit is uiteraard niet van toepassing op TopCosser Dotteke![]()
Zijn er geen lollies meer waar je aan kan likken. Misschien krijg je er wel een als je een TR plaatst, ik zou rennen als ik jou wasquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:33 schreef Crabapple het volgende:
Formuleer eens een goede opmerking waar de moderators iets mee kunnen. Want elkaar bashen of welles/nietes levert weinig constructiefs op.
De mods hebben al zo vaak gezegd staat een post over een bewoner je niet aan, kun je een discussie aangaan(geen scheldpartij!) kom je er niet uit, scroll dan door of negeer die user.
Voel je je persoonlijk aangevallen, dan kun je een TR zetten.
Jij kunt het wetenquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zijn er geen lollies meer waar je aan kan likken. Misschien krijg je er wel een als je een TR plaatst, ik zou rennen als ik jou was
Toch niet zoiets als hieronder/hierboven hè, zo,n bejaardenaanvalquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga vast nog ook nog wel een keer een briljante gevatte opmerking verzinnen..
Ik verbaas me alleen maar continue dat in die Feedbackchat alle BS blijft staan steeds en de echte belangrijke posts geveegd wordenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Toch niet zoiets als hieronder/hierboven hè, zo,n bejaardenaanval
oh dat, dat verbaast me allang niet meer "it never happened" Je moet alleen een beetje weten hoe de hazen lopen en dat weten de meesten helemaal niet en dat geeft ook niet, geeft ze brood en spelen en ze klappen in hun handjes en stampen met hun voetjesquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verbaas me alleen maar continue dat in die Feedbackchat alle BS blijft staan steeds en de echte belangrijke posts geveegd worden
Oeps laat dit nu voor de cos zijnquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Dotteke het volgende:
De rest kan van me stikken, ik ga op een van de focking 4 stemmen
Draai een keer in het rond, stamp met je voetjes op de grondquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
oh dat, dat verbaast me allang niet meer "it never happened" Je moet alleen een beetje weten hoe de hazen lopen en dat weten de meesten helemaal niet en dat geeft ook niet, geeft ze brood en spelen en ze klappen in hun handjes en stampen met hun voetjes
En moeten we nu 3 maanden lang dat strotten afbijten van Cossertjes onderling gaan volgen bij gebrek aan interessante streams, en dat in de Feebackchat gaan zetten, waar we dan gaan zeggen sodemieter op met je gezeik en die dan weer braaf geveegd worden door Blauw ..quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
oh dat, dat verbaast me allang niet meer "it never happened" Je moet alleen een beetje weten hoe de hazen lopen en dat weten de meesten helemaal niet en dat geeft ook niet, geeft ze brood en spelen en ze klappen in hun handjes en stampen met hun voetjes
Beter dat je Shellebel en Merel ff gaat roepen ...quote:
Ik heb de boel gemutequote:Op zaterdag 7 september 2019 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Beter dat je Shellebel en Merel ff gaat roepen ...
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:12 schreef snetje het volgende:
Nou had ik 2 nummers opgeschreven waarvan ik dacht "Hey die zijn waard om te plaatsen " en gone ...kut verbouwing...
Nou dan maar de standaard weer ...
Was jij ook verliefd op hem?quote:
Ik was verliefd op Adam Ant ...quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij ook verliefd op hem?
in moonlightingquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij ook verliefd op hem?
Ik zit net foto's van toen te kijken, maar zo lekker vind ik hem NU daar ook weer niet.quote:
nee valt me nu ook tegen, twas meer zijn houding oid iddquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zit net foto's van toen te kijken, maar zo lekker vind ik hem NU daar ook weer niet.![]()
Maar het was cynische mondhoek, die trekt mij altijd wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |