Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenover wie heb je wat te bewijzen met deze act?
Het gaat ook nog wel even duren.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
JAAAAAA we hebben het gehaald
Ik heb over een paar weken dus niet alleen verkansie, ook word ik miljonair.quote:
Ik heb het gezien de finale serieus overwogen in CMquote:Op donderdag 5 september 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks wordt het een rit voor klassementsmannen
Ik ook, maar toch vol voor de ontsnapping gegaanquote:Op donderdag 5 september 2019 15:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien de finale serieus overwogen in CM
Ja ik ookquote:Op donderdag 5 september 2019 15:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch vol voor de ontsnapping gegaan
Zuurstof in de lucht.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gaat ook nog wel even duren.
Baskisch weerquote:
Dat valt eigenlijk nog tegen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met dit tempo finish om 17.15
Wind tegen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk nog tegen.
Erg mee bedoel je?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk nog tegen.
Is Miesjel chagrijnig?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:15 schreef showtimer het volgende:
Miesjel vindt het weer onverantwoord.
81,4 km zou volgens het 41km/h schema pas om 15:23 getrotseerd moeten zijn. En 17:22 aankomst volgens dat schema.quote:
De kopgroep?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over vijf minuten gaan we posten; "Wat heeft Willie nu weer bereikt?"
Nick Carter met down.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:23 schreef VoMy het volgende:
Beelden van een jonge Ruben van Gucht opgedoken. [ link | afbeelding ]
Ik heb @showtimer ooit nog een UI aangemeerd van de Natte Wind met zo'n kapsel.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:23 schreef VoMy het volgende:
Beelden van een jonge Ruben van Gucht opgedoken. [ link | afbeelding ]
Dat was fijn ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb @:showtimer ooit nog een UI aangemeerd van de Natte Wind met zo'n kapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |