Dit slaat nergens op natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mezgec wordt wereldkampioen.
Let nou maar op.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op natuurlijk.
Als hij niet genaaid werd had ik gelijk gekregen en bestond RockRacingN1Fans niet meer.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als Barthe die de etappe zou winnen.
Astana is er al mee begonnen?quote:Gorka Izagirre promises Astana Pro Team will bring battle: “The feelings are good and I’m quite happy. The finale is quite harder than it was yesterday. We’ll have to see what kind of weather we’ll have in Bilbao. The rain can change the race. Superman Lopez is feeling good. Maybe we’ll go for battle today, although it might not be the most suitable day. We have to fight every day in order to get Roglic to crack.”
Hij is niet eens kopman.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben hier nog zekerder van dan Eljero volgend jaar.
JAAAAAA we hebben het gehaaldquote:Op donderdag 5 september 2019 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze nog even tien minuten wachten krijgen we wel een leuk begin van de uitzending.
inb4 ze rijden over vijf minuten weg
Tegenover wie heb je wat te bewijzen met deze act?quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenover wie heb je wat te bewijzen met deze act?
Het gaat ook nog wel even duren.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
JAAAAAA we hebben het gehaald
Ik heb over een paar weken dus niet alleen verkansie, ook word ik miljonair.quote:
Ik heb het gezien de finale serieus overwogen in CMquote:Op donderdag 5 september 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks wordt het een rit voor klassementsmannen
Ik ook, maar toch vol voor de ontsnapping gegaanquote:Op donderdag 5 september 2019 15:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien de finale serieus overwogen in CM
Ja ik ookquote:Op donderdag 5 september 2019 15:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch vol voor de ontsnapping gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |