abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188812808
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:32 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal wel. Maar dat was natuurlijk nog gewoon steeds mijn punt, dat ook in het geval van een Tinder een goede match niet per se heel veel zegt over het veel minder gebruiken van de app.

Ik weet wel dat het een hypothese is die waarschijnlijk niet wordt beaamd, maar ik denk dus dat Tinder ook prima kan blijven renderen als ze er wel alles aan zouden doen om zo goed mogelijke matches uit te voeren. Immers, een match hoeft nog niets over het verdere verloop te zeggen zoals je zelf al beaamt, en het is toch best wel zeldzaam voor je eindelijk wél een definitieve match tegen het lijf loopt.

Ik snap daarbij echt wel je punt dat Tinder wel belangen heeft om het je iets moeilijker te maken en daarbij allerlei abonnementen probeert aan te smeren om dat te 'verhelpen'.

(oftewel, je hoeft mij verder niet meer te overtuigen).
Is ook de maatschappij van nu, via tinder zijn potentiële partners zo makkelijk benaderbaar waardoor je altijd meer en meer wilt (de gemiddelde eisen aan een relatie zijn hoger dan vroeger). Heeft je date 1 minpuntje, toch even swipen misschien is er nog wat beters beschikbaar. Dat is denk ik de grootste reden waarom platforms als Tinder altijd succesvol zullen blijven. Niet dat dit iets slechts of goed is, dat is een persoonlijke mening
pi_188813009
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en? :P
Dat het nou eenmaal the way of the world is dat mannen in het begin het initiatief moeten tonen.

Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je iedere vrouw afschrijft die niet vanaf het eerste contact ook moeite voor jouw aandacht gaat doen, dan helpt dat denk ik niet. Zeker niet bij vrouwen die nu eenmaal heel goed in de markt liggen.
pi_188813096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat het nou eenmaal the way of the world is dat mannen in het begin het initiatief moeten tonen.

Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je iedere vrouw afschrijft die niet vanaf het eerste contact ook moeite voor jouw aandacht gaat doen, dan helpt dat denk ik niet. Zeker niet bij vrouwen die nu eenmaal heel goed in de markt liggen.
Ja herken mezelf daar totaal niet in. Maar als ik hier zo de verhalen lees ben ik blijkbaar een uitzondering.
pi_188813122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja herken mezelf daar totaal niet in. Maar als ik hier zo de verhalen lees ben ik blijkbaar een uitzondering.
Je moet die mannen gewoon voor je laten kruipen.
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:11:46 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:39 schreef Solid-Snake het volgende:

Nee hoor. Ik vind het altijd her loss :D

En daarna ga ik weer verder.
Het is gewoon niemands loss...
pi_188813135
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je moet die mannen gewoon voor je laten kruipen.
Gek zeg. Vind ik ook totaal niet aantrekkelijk als ze dat doen.

we zijn gewoon gelijk.
pi_188813152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gek zeg. Vind ik ook totaal niet aantrekkelijk als ze dat doen.

we zijn gewoon gelijk.
Nou neem je mij iets te serieus. Zie linker bovenhoek. ;)
pi_188813159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou neem je mij iets te serieus. Zie linker bovenhoek. ;)
:D
pi_188813165
Nja zonder grap. Je hebt natuurlijk genoeg van dat soort vrouwen die wel zo denken.
pi_188813213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja zonder grap. Je hebt natuurlijk genoeg van dat soort vrouwen die wel zo denken.
Vast wel. Maar ja, dan begint de relatie al scheef.

Maar goed, hoe vaak ik wel niet mannen hoor die hun vriendin of vrouw aanduiden als 'de baas'. Of het hebben over waf (wife acceptance factor). Mij niet gezien.
pi_188813220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.

Je bent toch geen artiest die voor vermaak moet zorgen :')
pi_188813288
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.

Inderdaad, veroveren ok ma er is een grens
pi_188813304
quote:

[..]

Nee, maar weet wel dat een mooie meid op Tinder haar aandacht over heel veel mannen moet verdelen. Tenzij jij net toevallig via de app de juiste snaar kan raken om haar onverdeelde aandacht te krijgen zul je dus gewoon een van de velen zijn.

Daar rekening mee houden lijkt mij niet onverstandig.

Dus vandaar dat ik zeg: ik zou in zo'n situatie (kortaf op het werk) het gewoon later nog een keer proberen. Of het over een andere boeg gooien. Blijven trekken aan een dood paard heeft geen zin natuurlijk, maar even iets anders proberen of over een andere boeg gooien kan geen kwaad.

Immers, je kent de ander niet, dus je kan ook helemaal niet inschatten waarom ze zo kortaf reageert.
pi_188813339
quote:

[..]

Inderdaad man, je slaat de spijker op haar kop!
pi_188813395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, maar weet wel dat een mooie meid op Tinder haar aandacht over heel veel mannen moet verdelen. Tenzij jij net toevallig via de app de juiste snaar kan raken om haar onverdeelde aandacht te krijgen zul je dus gewoon een van de velen zijn.

Dus vandaar dat ik zeg: ik zou in zo'n situatie (kortaf op het werk) het gewoon later nog een keer proberen. Of het over een andere boeg gooien. Blijven trekken aan een dood paard heeft geen zin natuurlijk, maar even iets anders proberen of over een andere boeg gooien kan geen kwaad.

Immers, je kent de ander niet, dus je kan ook helemaal niet inschatten waarom ze zo kortaf reageert.
Het is toch totaal niet boeiend of ze nu veel of weinig aandacht krijgt. Als ze je interessant vind, dan komt dat wel goed.

Zolang het contact op een leuke wederzijdse manier verloopt en beide aandacht geven aan elkaar / het gesprek, geen probleem.

Zodra de boel overgaat in: "ja, nee of amen", dan schiet dat gewoon niet op. .

Je weet niet wat er aan de hand is, maar ze kan ook gewoon zeggen dat ze druk is en later een reactie geeft.
pi_188813412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is toch totaal niet boeiend of ze nu veel of weinig aandacht krijgt
. Als ze je interessant vind, dan komt dat wel goed.

Zolang het contact op een leuke wederzijdse manier verloopt en beide aandacht geven aan elkaar / het gesprek, geen probleem.

Zodra de boel overgaat in: "ja, nee of amen", dan schiet dat gewoon niet op. .

Je weet niet wat er aan de hand is, maar ze kan ook gewoon zeggen dat ze druk is en later een reactie geeft.
Eigenlijk maakt dat alles uit.
pi_188813442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eigenlijk maakt dat alles uit.
Ach kom, net doen of ze speciaal zijn, echt niet. Velen kunnen niet eens met al die "aandacht" omgaan..
pi_188813475
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ach kom, net doen of ze speciaal zijn, echt niet. Velen kunnen niet eens met al die "aandacht" omgaan..
Ze hebben meer keus dus als het gesprek niet leuk genoeg is gaan ze naar de volgende...

Als je geen keus hebt ben je geneigd het te blijven proberen bij de gene die je al hebt.
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:42:19 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813493
Aah we zijn weer beland in de 'aah die vrouwen en hun aandacht overschot" - discussie.
pi_188813503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze hebben meer keus dus als het gesprek niet leuk genoeg is gaan ze naar de volgende...

Als je geen keus hebt ben je geneigd het te blijven proberen bij de gene die je al hebt.
Tuurlijk hebben ze meer keuze. Verbaast mij nog hoeveel vrouwen het niet "lukt" op Tinder. Is zo makkelijk als vrouw zijnde.

Ik ga echt niet voor vermaak spelen.. Leer jezelf maar vermaken.
pi_188813545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het nadeel alleen is dat je dan snel over kan komen als wanhopig,
pi_188813594
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Aah we zijn weer beland in de 'aah die vrouwen en hun aandacht overschot" - discussie.
Klopt op bepaalde hoogte ook gewoon ;)
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:51:46 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:50 schreef black-soldier het volgende:

Klopt op bepaalde hoogte ook gewoon ;)
Of het nu klopt of niet. Je hebt het er maar mee te dealen. Het zal niet veranderen zolang je (veelal) verhalen hoort over dat mannen zowat elke vrouw liken in de hoop op matches.

En al zou dat de reden niet zijn, dan nog, je doet er niets aan.

Het hele "zij veel aandacht en ik ga hen dat niet geven, want blabla" ik snap niet dat men uberhaupt zo denkt. Gewoon per match bekijken en daarop afgaan.
pi_188813641
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:52 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niet zoveel interesseren. Leuk! en Ik kijk er naar uit! zou alles zijn wat ik te zeggen zou hebben.

Maar ik ben dan ook niet van die smalltalk. Ik ben eerder van discussies omtrent inzichten, toekomstplannen, fantasieën/dromen (waarover dan ook) en grapjes.

(Zie deze post als tip ;) )
Aangezien zij naar Zuid Afrika gaat lijkt het mij dat haar dat wel interesseert :).
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188813666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat zou toch een goed gesprek kunnen worden als zij bv vraagt naar tips. Ik zou uren met je kunnen praten over Zuid Afrika :P

Misschien ander onderwerp proberen?
Waarom matchen wij dan niet ;)

Krijg vooral de indruk dat dit ook een type is van, je bent 1 van de 100. Verover mij maar en anders maar niet.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')