quote:
De Serie A is geen competitie.quote:
Pleur je even op Slob.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Roon is onderschat, dat meen ik serieus.
Ik heb geen verstand van voetbal?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pleur je even op Slob.
Ik weet dat je geen verstand van voetbal hebt, maar je kan het ook overdrijven.
Ik zag die neger op rechts weer stuntelen vanavond. Hateboer is zoveel beter, weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
De Serie A is geen competitie.
"Die neger" ... ?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zag die neger op rechts weer stuntelen vanavond. Hateboer is zoveel beter, weerzinwekkend.
Ja, jij denkt ook nog steeds dat Tapia een goede speler is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal?
Colombia is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:25 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter was ooit groot fan van PSV.
Oh nee he, jij bent zo iemand die niet ziet dat Tapia een prima speler is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, jij denkt ook nog steeds dat Tapia een goede speler is.
Tapia kan er ook helemaal niks van.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh nee he, jij bent zo iemand die niet ziet dat Tapia een prima speler is.
Maar De Roon had vorig jaar een van de meeste intercepties in de Serie A. Dat zegt je niets?
Roep dan gewoon Boateng weer lekker op.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Tah bij de Duitsers deed me ook denken aan de stuntelde schot die zijn debuut maakte tegen Oranje.
Dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tapia kan er ook helemaal niks van.
w0t?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roep dan gewoon Boateng weer lekker op.
Tapia is echt een vreselijke speler. Dat laat hij iedere wedstrijd weer zien, maar omdat hij twee keer per wedstrijd iets moois doet staan sommige mensen toch nog steeds op de banken. Ik begrijp daar niets van.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh nee he, jij bent zo iemand die niet ziet dat Tapia een prima speler is.
Maar De Roon had vorig jaar een van de meeste intercepties in de Serie A. Dat zegt je niets?
Jeetje. Ik heb veel liever Tapia dan Fer bijvoorbeeld. Die sjokt wat rondt en heeft de balbehandeling van Tommy Beugelsdijk. Tapia heeft z'n domme momenten maar staat verdedigend z'n mannetje en passend (meestal) ook prima.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tapia is echt een vreselijke speler. Dat laat hij iedere wedstrijd weer zien, maar omdat hij twee keer per wedstrijd iets moois doet staan sommige mensen toch nog steeds op de banken. Ik begrijp daar niets van.
De Roon heeft vooral veel intercepties omdat hij de bal eerst altijd zelf aan de tegenstander geeft, maar dat geheel terzijde. Wát een kutspeler.
Boateng kan er echt niets meer van. Die is door alle blessures echt hard afgetakeld. Niet voor niets dat Bayern hem bij wijze van spreken gratis weg wilde doen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is 3 klassen beter dan die neger die er nu stond.(en 2 goals veroorzaakte)
Boateng is echt teringslecht.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is 3 klassen beter dan die neger die er nu stond.(en 2 goals veroorzaakte)
Bij Tapia kun je met je broekje uit op de bank gaan zitten wachten op het moment dat de hersenen weer eens doorbranden en hij een tegendoelpunt veroorzaakt. De Xhaka van de Eredivisie. Aan dat soort spelers heb ik een broertje dood.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje. Ik heb veel liever Tapia dan Fer bijvoorbeeld. Die sjokt wat rondt en heeft de balbehandeling van Tommy Beugelsdijk. Tapia heeft z'n domme momenten maar staat verdedigend z'n mannetje en passend (meestal) ook prima.
Je De Roon-rant slaat geen hout.
Dit alternatief ook.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Boateng is echt teringslecht.
Afgelopen wedstrijden geen doelpunt weggegeven anders.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Tapia kun je met je broekje uit op de bank gaan zitten wachten op het moment dat de hersenen weer eens doorbranden en hij een tegendoelpunt veroorzaakt. De Xhaka van de Eredivisie. Aan dat soort spelers heb ik een broertje dood.
Dat zeg ik toch net. Alsof je elke wedstrijd moet kijken om tot de conclusie te komen dat Tapia er niks van kan.quote:
De lat ligt hoog, merk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijden geen doelpunt weggegeven anders.
Arie denkt ook dat Wouter Burger een supertalent is. Hahahaha sorry dat ik zo om mijzelf moet lachen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De lat ligt hoog, merk ik.
Tapia is een onbetrouwbare speler die je ook dit seizoen weer een aantal keer in de steek gaat laten.
Burger, daar noem je nog eens iemand. De liefdesbaby van Lex Immers en Jens Toornstra.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arie denkt ook dat Wouter Burger een supertalent is. Hahahaha sorry dat ik zo om mijzelf moet lachen.
Volgens jou 'kan Tapia er niks van'. Als je een beetje aandachtig naar Feyenoord kijkt kun je echt niet met zo'n holle frase wegkomen. De Taap kan gewoon goed voetballen, dat laat hij vaak genoeg zijn, als je het wil zien tenminste. Dat hij verre van onfeilbaar is zie ik natuurlijk ook, maar daarom speelt hij waarschijnlijk bij Feyenoord hè. Maar 'hij kan er niks van' is gelul in de ruimte en onwaar. Hij is sowieso al beter dan een Clasie bijv.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net. Alsof je elke wedstrijd moet kijken om tot de conclusie te komen dat Tapia er niks van kan.
Dat heb ik ook nooit gezegd, dat weet je best.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arie denkt ook dat Wouter Burger een supertalent is. Hahahaha sorry dat ik zo om mijzelf moet lachen.
Zou die Marokkaan met die moeilijke naam veel minder zijn dan Tapia, denk je?quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens jou 'kan Tapia er niks van'. Als je een beetje aandachtig naar Feyenoord kijkt kun je echt niet met zo'n holle frase wegkomen. De Taap kan gewoon goed voetballen, dat laat hij vaak genoeg zijn, als je het wil zien tenminste. Dat hij verre van onfeilbaar is zie ik natuurlijk ook, maar daarom speelt hij waarschijnlijk bij Feyenoord hè. Maar 'hij kan er niks van' is gelul in de ruimte en onwaar. Hij is sowieso al beter dan een Clasie bijv.
Maar goed, dit is niet het Feyenoord-topic.
El Bouchataoui? Moeilijk te zeggen zonder ooit in het eerste te hebben gespeeld, is/was een groot talent maar fysiek niet erg sterk. Ik vind het wel een schande dat die Kelly nu voor hem in de pikorde staat.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou die Marokkaan met die moeilijke naam veel minder zijn dan Tapia, denk je?
Hier wat muziek om je te kalmeren.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El Bouchataoui? Moeilijk te zeggen zonder ooit in het eerste te hebben gespeeld, is/was een groot talent maar fysiek niet erg sterk. Ik vind het wel een schande dat die Kelly nu voor hem in de pikorde staat.
Dankje. Ken je deze al?quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier wat muziek om je te kalmeren.
Die Kelly kan wel mooi naast Mertens in je tuin staan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El Bouchataoui? Moeilijk te zeggen zonder ooit in het eerste te hebben gespeeld, is/was een groot talent maar fysiek niet erg sterk. Ik vind het wel een schande dat die Kelly nu voor hem in de pikorde staat.
Hij kan helemaal niet goed voetballen. Neemt enorm veel risico op een positie waar dat totaal niet kan en dat zorgt minimaal 3x per wedstrijd voor een zeer gevaarlijke tegenaanval. Heeft totaal geen gevoel voor ruimte ook verder. Maar hij werkt zo lekker hard. Zoals je al zegt, een kinderhand is snel gevuld. IE IE IE IEquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens jou 'kan Tapia er niks van'. Als je een beetje aandachtig naar Feyenoord kijkt kun je echt niet met zo'n holle frase wegkomen. De Taap kan gewoon goed voetballen, dat laat hij vaak genoeg zijn, als je het wil zien tenminste. Dat hij verre van onfeilbaar is zie ik natuurlijk ook, maar daarom speelt hij waarschijnlijk bij Feyenoord hè. Maar 'hij kan er niks van' is gelul in de ruimte en onwaar. Hij is sowieso al beter dan een Clasie bijv.
Maar goed, dit is niet het Feyenoord-topic.
Geen gevoel voor ruimtequote:Op zaterdag 7 september 2019 01:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet goed voetballen. Neemt enorm veel risico op een positie waar dat totaal niet kan en dat zorgt minimaal 3x per wedstrijd voor een zeer gevaarlijke tegenaanval. Heeft totaal geen gevoel voor ruimte ook verder. Maar hij werkt zo lekker hard. Zoals je al zegt, een kinderhand is snel gevuld. IE IE IE IE
Dermate zwaar dat ik bijna tegen een burn-out aanzit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, lekker weer eens een zaterdag vrij. En met jou? Hoe bevalt het leven als moderator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dermate zwaar dat ik bijna tegen een burn-out aanzit.Dat is helemaal hip tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik zeg Hans Hateboer, wat zeggen jullie dan?
Die speelt bij Atalanta en dat weet ik uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat goed van jou.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die speelt bij Atalanta en dat weet ik uit m'n hoofd.
Nieuwe wenkbrauw?quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:23 schreef VoMy het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe John de Bever?
De FPCL.quote:Op zondag 8 september 2019 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welk wielrenspelletje is nou het leukst? Die van first cycling? Ik wil toch wel keertje mee doen met iets.
Koch shined sinds je hem hebt geloosd.quote:Op zondag 8 september 2019 11:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja tering, daar ga ik echt dramatisch slecht. Zelfs met een heel blik nieuwe renners.
De wielerprono? En FPCL natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2019 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welk wielrenspelletje is nou het leukst? Die van first cycling? Ik wil toch wel keertje mee doen met iets.
Dat die er niks van kan, wat dacht jij dan? Dat hij pech had?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De prono volledig laten lopen sinds de Tourquote:Op zondag 8 september 2019 12:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
De wielerprono? En FPCL natuurlijk.
Dit was niet de eerste keer toch?quote:Op maandag 9 september 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn jullie ook zo geschrokken van het nieuws dat Frits Wester een drinker is?
Frits drinkt al jaren niet meer, volgens Frits.quote:Op maandag 9 september 2019 20:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit was niet de eerste keer toch?
Misschien snuift die wel dan wie weetquote:Op maandag 9 september 2019 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frits drinkt al jaren niet meer, volgens Frits.
Zijn wij zo goed, of zijn hunnie zo slecht?quote:Op maandag 9 september 2019 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat de RockRacingN1Fans een zeer riante voorsprong hebben?
Jullie zijn beter dan feltet, wielerflits en de mol.quote:Op maandag 9 september 2019 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn wij zo goed, of zijn hunnie zo slecht?
Feltet ging vandaag vol voor de klassementsmannen, we kunnen voor de rest van ons leven beter van onze eigen kracht uit gaan.quote:Op maandag 9 september 2019 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jullie zijn beter dan feltet, wielerflits en de mol.
Wielerflits ook, die gaven zelfs de meeste sterren aan Valverde hahaha.quote:Op maandag 9 september 2019 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Feltet ging vandaag vol voor de klassementsmannen, we kunnen voor de rest van ons leven beter van onze eigen kracht uit gaan.
Die voorbeschouwingen van WF zijn echt broddelwerk, er zit totaal geen idee achter, ze doen maar wat.quote:Op maandag 9 september 2019 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielerflits ook, die gaven zelfs de meeste sterren aan Valverde hahaha.
Allemaal in vijf minuten in elkaar gezet zonder überhaupt het parcours te bestuderen.quote:Op maandag 9 september 2019 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die voorbeschouwingen van WF zijn echt broddelwerk, er zit totaal geen idee achter, ze doen maar wat.
Gewoon vooraf geschreven en zelden aangepast.quote:Op maandag 9 september 2019 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die voorbeschouwingen van WF zijn echt broddelwerk, er zit totaal geen idee achter, ze doen maar wat.
Ik ben er drie minuten per dag mee bezigquote:Op maandag 9 september 2019 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal in vijf minuten in elkaar gezet zonder überhaupt het parcours te bestuderen.
De finale in Oviedo is vlak, haha.
Nee, want dan gaat Thijs weer losquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in waaiers morgen?
Laatste 80km wind mee toch? Maar wel flinke wind inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in waaiers morgen?
Dan wordt het een vervelende dag voor je.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat Thijs weer los
Flinke wind zegt ie. Windkracht zes misschien wel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laatste 80km wind mee toch? Maar wel flinke wind inderdaad.
Ja 5 of 6.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flinke wind zegt ie. Windkracht zes misschien wel.
Meer dan genoeg.quote:
Je zou het terrein eens moeten zien, lieve jongen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verwacht je dan waaiers in de eerste 120km?
Ja ik weet het, de open hoogvlakten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het terrein eens moeten zien, lieve jongen.
Voor de rest moet je maar lekker over een paar uur (waarschijnlijk morgenvroeg dus lol) de voorbeschouwing lezen!
Niet alleen de plaatjes van de bergprofielen bekijken hè!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik weet het, de open hoogvlakten.
Ho ho, ik had ook de beschrijvingen van de klimmen gelezenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet alleen de plaatjes van de bergprofielen bekijken hè!
Daarom is hij zon fan van Werkilulquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Allemaal complimenten voor Mani in de comments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |