Precies. Of op het verkeerde moment is je batterij leeg omdat je er ff niet aan hebt gedacht op te laden ofzo. Nee bedankt.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En er is het gevaar van houdbaarheid: die dingen koop je en staan dan op je e-reader, hopelijk als pdf maar waarschijnlijk in een ander formaat... en dus heb je altijd weer een e-reader nodig? En wat als dat speciale formaat over de loop van jaren verdwijnt?
Het is ouderwets. Een goede robotstofzuiger komt in alle hoeken en gaten. Maanden niet gestofzuigd en geen stof te bekennen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is er mis met een analoge stofzuiger?
Zo'n robot die komt nooit in alle hoekjes, dus moet je geregeld zelf nog aan de gang. Nou en stofzuigen dat kost niet veel tijd lijkt me.
9 van de 10 keer betaal ik geen bezorgkosten, want Picnic.quote:Boodschappen laten bezorgen, ja dat zou kunnnen maar TS vergeet even de bezorgkosten elke keer! Dat loopt flink op.
Daarvan kan ik makkelijk even op fiets naar de winkel. Zo ver is het ook weer niet.
Onbeperkt mobiel aboquote:Die onbeperte internet abo, bedoel je daarmee de mobiele abo of de normale internet aansluiting?
Voor de normale internetaansluiting geldt hier fair use, en mobiel heb ik gewoon 2 GB.
Is zat.
Blijkbaar wel jaquote:
Air Crash Investigation is altijd wel even leuk om naar te kijken.quote:
Zo'n format kan niet 'verdwijnen'. Je kan hem gewoon lezen en omzetten als je een nieuwe e-reader koopt.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En er is het gevaar van houdbaarheid: die boeken koop je en staan dan op je e-reader, hopelijk als pdf maar waarschijnlijk in een ander formaat... en dus heb je altijd weer een e-reader nodig? En wat als dat speciale formaat over de loop van jaren verdwijnt?
Als je elke dag leest, hoef je maar 1x per 2 weken je reader op te ladenquote:Op woensdag 4 september 2019 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Of op het verkeerde moment is je batterij leeg omdat je er ff niet aan hebt gedacht op te laden ofzo. Nee bedankt.
Jij hebt zo'n Kindle geval?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je elke dag leest, hoef je maar 1x per 2 weken je reader op te laden
Ik heb gewoon een tv thuis hoor, maar ik kijk er alleen Netflix op.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Alles alleen maar op computerschermpjes kijken ipv gewoon op een TV
Ja, dus zit het helemaal niet in je systeem. En dus ga ik het vergeten. Buiten dat ik een boek simpelweg prettiger in de hand vind liggenquote:Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je elke dag leest, hoef je maar 1x per 2 weken je reader op te laden
Kobo Aura h2oquote:Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n Kindle geval?
Nou, jeetje hoor. Meid toch.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tv thuis hoor, maar ik kijk er alleen Netflix op.
Snapchatquote:Op woensdag 4 september 2019 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, dit zijn dus de dingen waar de Instagramgeneratie zich druk om maakt, schijnbaar. Lekker snapchatten ondertussen, veel plezier.
wetenquote:Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef Linkse_krijger het volgende:
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen. ❌
Omdat je een robotstofzuiger hebt of veeg je dit af met zo'n middeleeuwse stok met haren?quote:- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis✅ -> ik stofzuig nooit
Hoe kom jij erbij dat ik op een callcenter werk?quote:
Wetenquote:- Kopen dvd's❌
Of op je telefoonquote:- Kijken regelmatig tv✅ -> beter dan naar een monitor op mn bureau turen
E-reader is lekker strakquote:- Hebben papieren boeken in bezit✅ -> leest prettiger dan een e-reader + een goed gevulde boekenkast geeft een rustige uitstraling aan de inrichting.
Geen digitale klok hebbenquote:- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen✅ -> design klok
quote:- Maken notities in een kladblok✅
Wetenquote:- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven❌
Hoezo beiden?quote:- Hebben een niet-elektrische tandenborstel✅❌ -> heb beide
Nu kan ik concluderen dat je zo'n ouderwetse fossiel bent uit voor het jaar 1995quote:- Niet in bezit van een unlimited internet abo✅ -> heb een telefoon van het werk.
En wat nu ts?
Ow? Snapchat wordt nog steeds flink gebruikt, TS.quote:
Ja, door 6-12 jarigen. Gebruik is al een tijdje dalende.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Snapchat wordt nog steeds flink gebruikt hoor.
Gelukkig maar. Heb er nooit iets aan gevonden, dat hele snapchat. Snap niet wat daar leuk aan is.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, door 6-12 jarigen. Gebruik is al een tijdje dalende.
Ik ook niet. Instagramquote:Op woensdag 4 september 2019 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb er nooit iets aan gevonden, dat hele snapchat. Snap niet wat daar leuk aan is.
Ik kan het lijstje zo overnemen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
check Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen
check Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
check Bellen met hun smartphone
nope Kopen dvd's
nope Kijken regelmatig tv
check Hebben papieren boeken in bezit
check Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen
nope Maken notities in een kladblok
nope Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven
check Hebben een niet-elektrische tandenborstel
check Niet in bezit van een unlimited internet abo
Maarum: bellen met je smartphone, hoe moet het anders?
Instagram begrijp ik ook niet, die hype. Ja, sommige hebben mooie foto's maar om dan daar commentaar op te leveren.quote:
Waar ik werk worden mails met prio behandeld. Belletjes doen we als er tijd over is na de mails.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Instagram begrijp ik ook niet, die hype. Ja, sommige hebben mooie foto's maar om dan daar commentaar op te leveren.
Whatsapp, sja je moet een beetje met je tijd meegaan. Is wel handig, dat wel.
Maar nog altijd geldt, TS: een beller is sneller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |