Eitje jaquote:Op woensdag 4 september 2019 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, dit ging toch gewoon goed?
Dat wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie namen uit antieke tijden.
nee hoor, niet noodzakelijkerwijs, je kan een driehoeksvergissing hebben gemaakt.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had dan gewoon 2 jokers gedaan.
Maar hij ging nooit een vierde ronde doen.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
nee hoor, niet noodzakelijkerwijs, je kan een driehoeksvergissing hebben gemaakt.
Die was lastig jaquote:
Ik wist Zappaquote:
Ik kende ze alle negen wel, maar niet van foto, wel met omschrijving waarschijnlijk.quote:
John Williams niet kennenquote:
Toch niet van een foto manquote:Op maandag 9 september 2019 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
John Williams niet kennenEn Lloyd Webber hetzelfde verhaal.
Ja daar moest ik ook een verhaal bij hebben ja. Maar die verhalen waren vast wel duidelijk.quote:
quote:
Dat is zelfs te erg hiervoor.quote:
Eensquote:Op maandag 9 september 2019 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je en un momento dado niet weet dan moet je maar stoppen.
Wanne kutkeeper wanne kutkeeperquote:Op maandag 9 september 2019 20:14 schreef monkyyy het volgende:
KUTKRANT
Dat is alles weet van die docu![]()
Wat was de vraag?quote:
Zonder verdere eisen? Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder verdere eisen? Serieus?Ken je de quiz? Negen beschrijvingen van biatleten + foto en dan moet je de juiste naam er bij noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ken het spel alleen van naam, maar met foto's erbij zou het wel een uitdaging worden, in sporters herkennen ben ik echt kansloosquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken je de quiz? Negen beschrijvingen van biatleten + foto en dan moet je de juiste naam er bij noemen.
Maar de namen staan er wel allemaal je moet alleen de juiste koppelen aan de foto.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik ken het spel alleen van naam, maar met foto's erbij zou het wel een uitdaging worden, in sporters herkennen ben ik echt kansloos
Dat is op 2 toch? Zo eens terugkijken dan, nu ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar de namen staan er wel allemaal je moet alleen de juiste koppelen aan de foto.
Het was echt heel simpel. Zelfs een omschrijving erbij nog.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is op 2 toch? Zo eens terugkijken dan, nu ben ik benieuwd.
Net gezien, dat was echt bi-zar makkelijk jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was echt heel simpel. Zelfs een omschrijving erbij nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Die vraag over Russische gebouwen was idd wat lastiger.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:51 schreef heywoodu het volgende:
Die wielerbroersvraag
Mocht je maar alleen sportvragen beantwoorden.
Wat danquote:
Ze is waarschijnlijk gewoon heel zenuwachtig maar ze komt over alsof elk antwoord op een vraag van Dijkstra voorgeprogrameerd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |