Maar kiid, waarde vrind, u hebt toch een vriendin?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef Kiid het volgende:
Het moet iets super geils zijn want ik moet vanaf 0 beginnen
Van die cz gangbangsquote:Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef Kiid het volgende:
Het moet iets super geils zijn want ik moet vanaf 0 beginnen
Die ligt nu tegenover me een schoonheidsslaapje te doenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar kiid, waarde vrind, u hebt toch een vriendin?
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die ligt nu tegenover me een schoonheidsslaapje te doen
Nee dat niet maar ik vind het leuker dan de hele professionele uit de usa.quote:
Snap het, maar gaat dat niet ten koste van de beeldkwaliteit? Die beelden vanuit het oostblok zijn vaak van middeleeuwse kwaliteitquote:Op woensdag 4 september 2019 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind het leuker dan de hele professionele uit de usa.
Ik stream toch alleen maar en m'n scherm is maar full hd dus hoger dan dat heeft die beeldkwaliteit toch niet echt nut. Maar ja het is wel iets te zien dat er minder geld tegenaan gegooid wordt.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap het, maar gaat dat niet ten koste van de beeldkwaliteit? Die beelden vanuit het oostblok zijn vaak van middeleeuwse kwaliteit
Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb je post gereportquote:Op woensdag 4 september 2019 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stream toch alleen maar en m'n scherm is maar full hd dus hoger dan dat heeft die beeldkwaliteit toch niet echt nut. Maar ja het is wel iets te zien dat er minder geld tegenaan gegooid wordt.
Begin van het eindquote:Op woensdag 4 september 2019 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze begint idioot vroeg met werken dus heeft altijd een powernapje nodig
Als dit me m'n eerste note oplevert dan ga je wat belevenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb je post gereport
Was niet de bedoeling G. Je bent een held voor de suggestie. Ik ga ff looksies doen
Kut is dat he.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:53 schreef Kiid het volgende:
Het kutte is dat ik best wat filmpjes in mijn hoofd heb maar ik zou echt niet meer weten hoe ik ze terug moet vinden
Ga je er weer voorquote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind ik juist fijn. Zeker als fifa 20 uitkomt straks
Dat zegt me dan weer niks.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
kijk je ook czech hunter dud0r
Ik ga dit niet eens opzoeken op Google.quote:
Ik heb het even voor je gedaan. Is meer @haags_kwartiertje zijn afdeling.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga dit niet eens opzoeken op Google.
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gedaan. Is meer @:haags_kwartiertje zijn afdeling.
Oh nee hequote:Op woensdag 4 september 2019 20:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb het even voor je gedaan. Is meer @:haags_kwartiertje zijn afdeling.
Cutequote:Op woensdag 4 september 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die ligt nu tegenover me een schoonheidsslaapje te doen
Tweeeeee violen en een trommel en een fluitquote:Op woensdag 4 september 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik snap hier geen fluit van.
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tweeeeee violen en een trommel en een fluit
Wat dan?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was echt komisch vanmorgen
Laat @Flippiee het maar navertellenquote:Op woensdag 4 september 2019 20:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat dan?
Of moet ik het teruglezen?
Ja echt he. Heb net een dekentje erbij gepakt.quote:
Ik heb het gevondenquote:Op woensdag 4 september 2019 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat @:Flippiee het maar navertellen
Kan ik niet ☹️ zitten in de was nu.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt he. Heb net een dekentje erbij gepakt.
zal ik de wasmachine eens ferm toespreken?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik niet ☹️ zitten in de was nu.
Jaquote:Op woensdag 4 september 2019 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik de wasmachine eens ferm toespreken?
quote:
Pffffquote:Op woensdag 4 september 2019 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden![]()
Zaandam of all the places
Nou je hebt mijn ochtendhumeur meteen laten verdwijnen... lag echt dubbel... ook zo droog die posts...quote:
Daar doe ik het ook voor.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou je hebt mijn ochtendhumeur meteen laten verdwijnen... lag echt dubbel... ook zo droog die posts...
Ik zou echt panikeren... dat gevoel dat je weet dat er iets niet klopt, en je kan er niet uit...quote:
Nice 😊quote:Op woensdag 4 september 2019 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de wasmachine biedt diens excuses aan
En dan niet even hallo tegen mij zeggenquote:
En vooral dat je eigenlijk niet weet waar je heen gaatquote:Op woensdag 4 september 2019 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou echt panikeren... dat gevoel dat je weet dat er iets niet klopt, en je kan er niet uit...
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 4 september 2019 20:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan niet even hallo tegen mij zeggen
Niet zo overdrijven ettootjequote:Op woensdag 4 september 2019 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou je hebt mijn ochtendhumeur meteen laten verdwijnen... lag echt dubbel... ook zo droog die posts...
idem... moequote:Op woensdag 4 september 2019 20:53 schreef Kopjechino het volgende:
Maar eens optijd naar bed vanavond denk ik.
Denken aan mij?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:53 schreef Kopjechino het volgende:
Maar eens optijd naar bed vanavond denk ik.
Echt hèquote:
Haha nee. Nu iets wat White Boy Rick heet maar ben net begonnen. Net Dirty Dancing gekeken. 😍quote:
IIIIIIIIIIIII haaaaaaaaaaaaaaaaaaad the tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime of my liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifequote:Op woensdag 4 september 2019 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee. Nu iets wat White Boy Rick heet maar ben net begonnen. Net Dirty Dancing gekeken. 😍
Ja ❤️quote:Op woensdag 4 september 2019 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIII haaaaaaaaaaaaaaaaaaad the tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime of my liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiife
Jij bent de uitzonderingquote:
Echt nietquote:Op woensdag 4 september 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen is de uitzondering bij jou
Leuk nummer hèquote:Op woensdag 4 september 2019 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIII haaaaaaaaaaaaaaaaaaad the tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime of my liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiife
quote:
👊👊👊quote:
Dan is het goedquote:
Truequote:Op woensdag 4 september 2019 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt niet![]()
@:madam-april is m'n moppie en dat weet ze
Wtf ga jij een moderator slaan? Dit gaat je duur komen te staanquote:
de muziek dan he...quote:
Ik kom je klappenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf ga jij een moderator slaan? Dit gaat je duur komen te staan
Er is ook goede muziek gemaakt in de jaren 80!quote:Op woensdag 4 september 2019 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
de muziek dan he...
Behalve old school hip hop, dat is wel gaaf.
Veel goede muziek, daarna werd het wel snel minder.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er is ook goede muziek gemaakt in de jaren 80!
Beter dan zondag en gisteren. Hoe is het met jou?quote:
Helemaal met je eens. Artiesten hebben niet meer die 'drive' die de artiesten van toen hadden. Weet niet hoe ik het precies uit moet leggen.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:26 schreef Remqo het volgende:
Veel goede muziek, daarna werd het wel snel minder.
Ik ben van de Funk... Dus jaren '60 en '70.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Artiesten hebben niet meer die 'drive' die de artiesten van toen hadden. Weet niet hoe ik het precies uit moet leggen.
Het is als een soort Davy Jones; de muziek leeft nog wel, maar heeft geen hart meer.
Speel nou meequote:Op woensdag 4 september 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook wel echtquote:Op woensdag 4 september 2019 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben van de Funk... Dus jaren '60 en '70.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaames Brooooooooooooooooooooooooooooown!!!!!!!!!!!
quote:
Ben nu een liedje aan het zoeken die jij dan denk ik ook wel kan waarderen, maar weet de naam niet meer..quote:
James Brown?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben nu een liedje aan het zoeken die jij dan denk ik ook wel kan waarderen, maar weet de naam niet meer..
De bezieling is er uit. Popmuziek van nu lijkt veel meer een eenheidsworst te zijn met dezelfde riedeltjes en gebrek aan creativiteit.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Artiesten hebben niet meer die 'drive' die de artiesten van toen hadden. Weet niet hoe ik het precies uit moet leggen.
Het is als een soort Davy Jones; de muziek leeft nog wel, maar heeft geen hart meer.
Nee, het is geen James Brown. Was zo'n lekker funky nummer, moest er gelijk aan denken.quote:
Nicequote:Op woensdag 4 september 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 4 september 2019 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan zondag en gisteren. Hoe is het met jou?
Cringequote:Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf ga jij een moderator slaan? Dit gaat je duur komen te staan
Klopt, echt heel erg jammer. Gelukkig heb ik van mijn moeder een goede muzieksmaak meegekregen, en heb daar zelf nog op voortgeborduurd. Luister heel veel genres; veel heeft zo zijn charme.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:36 schreef Remqo het volgende:
De bezieling is er uit. Popmuziek van nu lijkt veel meer een eenheidsworst te zijn met dezelfde riedeltjes en gebrek aan creativiteit.
Ook is het zo dat je vroeger nog naar een platenzaak ging voor singles of albums. Nu hoef je alleen maar Spotify te openen om naar jouw muziek te luisteren.
Het lijkt wel een wisselwerking, het is allemaal zo simpel geworden.
Wel even bij zeggen dat muziek van nu ook best leuk kan zijn, alleen moet je beter zoeken.
Driftig?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:46 schreef Kopjechino het volgende:
Nu kan ik het niet uitstaan dat ik niet op de titel van dat nummer kan komen.
Wat dat betreft zitten we op één lijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, echt heel erg jammer. Gelukkig heb ik van mijn moeder een goede muzieksmaak meegekregen, en heb daar zelf nog op voortgeborduurd. Luister heel veel genres; veel heeft zo zijn charme.
Veel muziek klinkt inderdaad redelijk hetzelfde; zelfde maat, deuntjes, geluidjes, weinig is meer echt instrumentaal.
Helaas heb ik de gouden periode van de platenzaken niet meegemaakt, maar heb van mijn ouders al hun oude platen gekregen
Heb wel een paar huidige artiesten die ik erg kan waarderen ja, het is inderdaad even zoeken. Maar dat heb ik er voor over
lekker hoorrrrrrr....quote:Op woensdag 4 september 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
HEB 'M YEAHHHHHH
(ken geen mensen die dit nummer leuk vinden, maar ik word er altijd vrolijk van)
Ik luister van Vivaldi tot Iron Maidenquote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Remqo het volgende:
Wat dat betreft zitten we op één lijn.
Ik luister alles van ABBA tot ZZ-top
Ja tof hequote:Op woensdag 4 september 2019 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker hoorrrrrrr....gave synth solo
Ja maar echt hoor. Ik rust dan niet tot ik het heb gevonden.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Opgelucht, voldaan, ontspannen
Iron Maidenquote:Op woensdag 4 september 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik luister van Vivaldi tot Iron Maiden![]()
ZZ-top is ook zo leuk
Best wel jaloers nuquote:Op woensdag 4 september 2019 22:55 schreef Remqo het volgende:
Iron Maiden![]()
Paar keer bij een concert geweest
Ben je in die fase ook gevaarlijk?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor. Ik rust dan niet tot ik het heb gevonden.
Het is niet dat ik dan zo rondloop ofzoquote:Op woensdag 4 september 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je in die fase ook gevaarlijk?
Ik help het je hopen, live zijn ze ook geweldigquote:Op woensdag 4 september 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Best wel jaloers nuMijn vrienden hadden ze gezien op Graspop vorig jaar. Helaas was ik daar niet bij. Geruchten gaan dat ze aankomend jaar weer op Graspop staan, dus daar hoop ik heel erg op.
Geloof ik helemaal. Alleen de sfeer alquote:Op woensdag 4 september 2019 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik help het je hopen, live zijn ze ook geweldig
Ik dacht meer aan zoietsquote:Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dan zo rondloop ofzo
[ afbeelding ]
Standaard elke ochtend als de wekker gaatquote:Op woensdag 4 september 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
Tenminste nooit saaiquote:Op woensdag 4 september 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
Over wekker gesproken, ik ga maar eens slapen.
Welterusten
Het is je vergevenquote:
Moet je maar op FOK! teruglezen.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:49 schreef racerdkb het volgende:
ben lang niet op FOK! geweest, wat is er met tong80? gelolbanned, niet meer gepost sinds januari.
zelf ban aangevraagd om af te kicken, of waren de mods klaar met hem
Samenvatting?quote:Op donderdag 5 september 2019 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je maar op FOK! teruglezen.
Ik wist niet dat dit een bestaand nummer wasquote:
Jij weet wel meer nietquote:Op donderdag 5 september 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een bestaand nummer was
Hieroooooquote:Op woensdag 4 september 2019 11:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waar is @:driepink eigenlijk gebleven
Lekker van je bureau af likkenquote:Op donderdag 5 september 2019 08:38 schreef Solotovski het volgende:
Heeeeeele bureau onder de cappuccino gvddddd
Lik liever andere dingen manquote:Op donderdag 5 september 2019 08:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker van je bureau af likken
Weet Haags dat ook?quote:Op donderdag 5 september 2019 08:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lik liever andere dingen man
Jij dacht dat Haags dat bedacht had zekerquote:Op donderdag 5 september 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een bestaand nummer was
Hoiquote:
Sowquote:
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 5 september 2019 08:33 schreef naatje_1 het volgende:
Zit Buienalarm te bekijken, dat noem je nou echt buitjes...
Driepquote:
Waarom geef je hun kusjes?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij dacht dat Haags dat bedacht had zeker
Goedemorgen trouwens schoonheid
[..]
Hoi
[..]
Sow
[..]
Hier schijnt de zon
[..]
Driep
Omdat ik ze allemaal lief vind.quote:
Hihi 🤫quote:Op donderdag 5 september 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat dat zijn buitenechtelijke vrouwtjes zijn.
🤪quote:Op donderdag 5 september 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herken de chick magneet
Volgens mij zei je dat gisteren ook alquote:
Blijft actueelquote:Op donderdag 5 september 2019 10:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat gisteren ook al
Zit wat inquote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit wat in
Ik ga vanavond ook weer gamen op mijn PS4
Kloptquote:Op donderdag 5 september 2019 10:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat gisteren ook al
Ik heb dat met ghost reconquote:Op donderdag 5 september 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
Nog ff 3 weekjes wachten en kunnen we volle bak Fifa spelen. Wordt mijn beste vakantie ooit
Wat ga jij vanavond spelen?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit wat in
Ik ga vanavond ook weer gamen op mijn PS4
Fifaquote:Op donderdag 5 september 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
Nog ff 3 weekjes wachten en kunnen we volle bak Fifa spelen. Wordt mijn beste vakantie ooit
Carriere met fifaquote:Op donderdag 5 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga jij vanavond spelen?
Ik ga vanavond resident evil 7 in vr spelen.
[..]
FifaElk jaar hetzelfde met minimale updates
Nog steeds vermist @Limoentjuhquote:Op donderdag 5 september 2019 11:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit @:limoentjuh
Briljant ideequote:Op donderdag 5 september 2019 10:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik FIFA kopen. Dan kunnen we 2 spellen spelen
Langs de A2 was een lijk gevonden las ik gisterquote:Op donderdag 5 september 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds vermist @:limoentjuh
Faka G?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Briljant idee. Als we account share doen dan hebben we beide spellen voor slechts 60 euro
Mag toch hopen dat dat niet onze @Limoentjuh isquote:Op donderdag 5 september 2019 11:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Langs de A2 was een lijk gevonden las ik gister
Was een man maja https://www.1limburg.nl/l(...)rijf?context=defaultquote:Op donderdag 5 september 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat niet onze @:limoentjuh is
Ik heb eigenlijk niet zoveel honger vandaag.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zin in lunch zeker? Nog even 15 minuten wachten in spanning
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 september 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel honger vandaag.
Misschien komt het zo nog wel ffquote:Op donderdag 5 september 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel honger vandaag.
Vrees van niet. Ontbijt ging ook niet van harte. Wel opgegeten maar duurde even.quote:
Ik snotter wel wat jaquote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is. Virusje op de loer of zo?
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb alleen nog een boek opgehaald en ik ben alweer moe
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb alleen nog een boek opgehaald en ik ben alweer moe
Echt hequote:Op donderdag 5 september 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De generatie die het land moet redden
Veel correctie?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geef de schuld aan mijn ogen, denk dat ik vermoeid raak doordat ik een bril nodig heb. Bril is in bestelling, maar duurt nog een week of 2 voordat de glazen klaar zijn waarschijnlijk
@I.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geef de schuld aan mijn ogen, denk dat ik vermoeid raak doordat ik een bril nodig heb. Bril is in bestelling, maar duurt nog een week of 2 voordat de glazen klaar zijn waarschijnlijk
Nee ik heb ook zoiets, maar zonder cilinder, aan de pc kan ik em zelfs niet opquote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
-1, -1,5 met cilinder. Is niet veel volgens mij
Heb je wel nodigquote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geen bril of lenzen.
Geen idee. Vooralsnog mankeer ik vrij weinig aan mijn ogen naar mijn idee.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee ik heb ook zoiets, aan de pc kan ik em zelfs niet op
[..]
Heb je wel nodig
Ik heb -2,5 ong beide kantenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
-1, -1,5 met cilinder. Is niet veel volgens mij
Ach, ik heb een harde piepiequote:
Kunnen we dan wel tegelijk spelen?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Briljant idee. Als we account share doen dan hebben we beide spellen voor slechts 60 euro
Ja je kan gewoon op je eigen account spelen danquote:Op donderdag 5 september 2019 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we dan wel tegelijk spelen?Zo ja, dan top plan
Huhquote:Op donderdag 5 september 2019 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja je kan gewoon op je eigen account spelen dan
Naar huis toe danquote:Op donderdag 5 september 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, drukste gedeelte achter de rug.
Waarom nietquote:
Als moderator kun je niet zomaar maar huisquote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als moderator kun je niet zomaar maar huis
Slecht geregeldquote:Op donderdag 5 september 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ik het minder druk heb wil nog niet zeggen dat ik klaar ben.
Gewoon alles in de ochtend proppen en vroeger naar huisquote:Op donderdag 5 september 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb liever de ochtenden drukker en de middag rustig.
Nee man.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon alles in de ochtend proppen en vroeger naar huis
Oh. Dat doe ik welquote:
Herkenbaar. Helaas heb ik een baan die vaak het omgekeerde bewijst.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb liever de ochtenden drukker en de middag rustig.
Ja, kut is dat.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Helaas heb ik een baan die vaak het omgekeerde bewijst.
Bakkes.quote:
Flippiee best flip. Beter dan frontflip, backflip and sideflip.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Helaas heb ik een baan die vaak het omgekeerde bewijst.
Stress is nooit goedquote:Op donderdag 5 september 2019 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zit je te stressen terwijl je bijna naar huis wil
Eeeeeeeeen dat is nummer 3.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bakkes.
[..]
Flippiee best flip. Beter dan frontflip, backflip and sideflip.
Klopt. Kun je beter voorkomenquote:
Echt hequote:Op donderdag 5 september 2019 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt. Kun je beter voorkomen
Maar goed, moet ik maar voor normaal Nederlands bedrijf werken lol.
Oh je neemt me niet serieus?quote:
Het gezag hahahahahahahaquote:Op donderdag 5 september 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh je neemt me niet serieus?
Ondermijning van het gezag. Nog eentje dus
Vind het niet zo grappig hoorquote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh je neemt me niet serieus?
Ondermijning van het gezag. Nog eentje dus
NSB'erquote:Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef Solotovski het volgende:
Weer lekker een collega erbij genaaid
Ik heb het zwaar hèquote:Op donderdag 5 september 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je moet ook nog eens plassen. Ojee.
Kom je ze insmeren met crème?quote:
Til er niet te zwaar aan.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het zwaar hè
[..]
Kom je ze insmeren met crème?
Ahahahahquote:Op donderdag 5 september 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Til er niet te zwaar aan.
Nee dan schiet het niet als bij jou in je rugquote:Op donderdag 5 september 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Til er niet te zwaar aan.
HhahahahahHahquote:Op donderdag 5 september 2019 16:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
Hallo, mijn naam is DRUGS
Ik verwoest gezinnen, scheur families uit elkaar, neem uw kinderen mee, en dat is nog maar het begin.
Ik kost meer dan diamanten, ben duurder dan goud, de zorgen die ik breng zijn fascinerend en als je me nodig hebt, vergeet niet dat ik makkelijk te vinden ben, ik woon overal om je heen, op scholen en in de stad.
Ik woon samen met de rijken, ik woon samen met de armen, ik woon in de straat, en misschien bij de buren.
Mijn kracht is geweldig: probeer me uit en je zult het zien, maar als je dat doet, kun je jezelf misschien NOOIT meer bevrijden. Probeer me gewoon één keer en misschien laat ik je gaan, maar probeer me twee keer, en ik zal je ziel bezitten.
Wanneer ik je bezit, zul je stelen en liegen.
Je doet alles wat je moet doen enkel om high te worden.
De misdaden die je zult plegen, mijn verdovende charmes zullen het waard zijn om het plezier in je lichaam te voelen.
Maar je zult jouw moraal vergeten en hoe je bent opgevoed, ik zal je mijn wegen aanleren.
Je zult tegen je moeder liegen, je zult van je vader stelen.
Als je hun tranen ziet zou je je verdrietig moeten voelen.
Ik neem kinderen van ouders weg, en de ouders van kinderen, ik zet de mensen op tegen God, en verwijder je van je vrienden.
Ik zal alles van je afnemen, jouw uiterlijk en jouw trots, ik zal altijd bij je zijn, direct aan je zijde.
Je zult alles opgeven.... jouw gezin, jouw huis.... je vrienden, je geld, en dan zul je alleen zijn.
Ik neem en neem, totdat je niets meer hebt om te geven.
Als ik klaar met je ben, kun je jezelf gelukkig prijzen als je nog leeft.
Als je me uitprobeert, wees dan gewaarschuwd: dit is geen spel.
Als je me de kans geeft, dan zal ik je gek maken.
Ik zal je lichaam blij maken, ik zal je geest beheersen.
Ik zou je compleet bezitten, je ziel zou van mij zijn.
De nachtmerries die ik je zal geven liggend in je bed, de stemmen die je hoort in je hoofd, het zweten, de trillingen, de visioenen die je ziet, ik wil dat je weet dat dit allemaal geschenken van mij zijn, maar dan is het al te laat, en je weet diep in je hart, dat je van mij bent, en wij zullen geen afscheid nemen.
Je zult er spijt van krijgen dat je mij uitgeprobeerd hebt, dat heeft men altijd, maar jij kwam naar mij, ik niet naar jou.
Je wist dat dit zou gebeuren.
Het is je vele malen verteld, maar jij hebt mijn macht uitgedaagd, en koos ervoor dapper te zijn.
Je had nee kunnen zeggen, en gewoon weg kunnen lopen, als je die dag over kon doen.
Wat zou je dan nu zeggen?
Ik zal je meester zijn, je zult mijn slaaf zijn, ik zal zelfs met je meegaan, wanneer je naar het graf gaat.
Nu dat je me hebt ontmoet, wat ga je doen?
Wil je me uitproberen of niet?
Het is allemaal aan jou.
Ik kan je meer ellende bezorgen dan woorden kunnen uitdrukken.
Kom neem mijn hand, dan neem ik je mee naar de hel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |