Heb je plaatje?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:04 schreef Nizno het volgende:
ja degene die het nieuwe topic opent moet natuurlijk ook het plaatje aanpassen.....
das pech voor dinquote:Op woensdag 4 september 2019 19:08 schreef franklop het volgende:
Mijn vriendin zal het niet leuk vinden dat ik aflevering van gisteren terug heb gekeken en die van vandaag ook gaat kijken nu ze paar dagen weg is
das wel bijzonderquote:Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef franklop het volgende:
De bombe Alaska!
Leuk detail, mijn vriendin en ik zijn allebei daar geweest, dezelfde reis gemaakt met zelfde organisatie, zelfde reisleider, maar wel 2 maanden na elkaar
Ik zit mobiel dus helaasquote:Op woensdag 4 september 2019 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
das pech voor din
en nee plaatje heb ik niet
@:karina
plaatje!!
hoeft niet nu meteen.. mag ook over 5minquote:
die andere was extreem kort, naast mij zat al 1 te kijken... huh wat een korte reclame.quote:
Dan lag dat niet aan mijquote:Op woensdag 4 september 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
die andere was extreem kort, naast mij zat al 1 te kijken... huh wat een korte reclame.
nopequote:
mooi wel, maar lekker nietquote:Op woensdag 4 september 2019 20:17 schreef Nizno het volgende:
weet je dat dit hele gerecht mij niet eens echt lekker lijkt?
heb je ergens gevonden dat hij op de kaart staat?quote:
Nee op beide, haha.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je ergens gevonden dat hij op de kaart staat?
of ga je het zelf maken?
dat wordt lastig proevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |