Dan zou ik eind november doen ipv eind decemberquote:Op woensdag 4 september 2019 16:06 schreef borisz het volgende:
Ik overweeg om eind november of december om ergens in Duitsland een Weihnachtsmarkt te bezoeken .
Bohquote:Op woensdag 4 september 2019 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie springen gelijk naar kerst. Ik zit net aan de eerste kruidnoten.
Welke? De bakkers kruidnoten?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets veranderd aan de textuur van de Bolletje kruidnoten
Eerst nog eind september/begin oktober Nieuwjaar vieren.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Originele staat er op. Ze zijn minder vros dan vroeger. Je kunt ze niet goed meer opzuigen.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke? De bakkers kruidnoten?
In juni had ik de eerste (vers van de pers) kruidnoten al op
Vros? :squote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Originele staat er op. Ze zijn minder vros dan vroeger. Je kunt ze niet goed meer opzuigen.
Pffffffff wat?quote:Dat is een goede vraag, dit is voor alle investeringen, officewerk als facturen schrijven, boekhouding, verzekeringen en dat soort zaken.
De normale ¤. 35,00 excl btw per uur zijn daar nl niet toereikend voor.
Wtf. Wat een enorme bullshit.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik helemaal blij dat ik een klusbedrijf gevonden had dat mijn voordeurlamp wilde ophangen (vanavond zien we of hij het ook echt doet). Voor maar 35 euro per uur. Excl BTW, dat wel. Nou ja okee.
Zie ik op de specificatie staan:
1 uur: ¤ 35
Materialen: ¤ 5 (paar schroefjes of whatever, boeit mij het)
Algemene kosten ¤ 15
Dus ik heb het maar gelijk betaald, geen zin in gezeik. Toch maar eens mailen wat die algemene kosten dan zijn.
[..]
Pffffffff wat?Dat is dus ook de laatste keer geweest
Met andere woorden ze hebben een opdracht met te weinig omzet aangenomenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik helemaal blij dat ik een klusbedrijf gevonden had dat mijn voordeurlamp wilde ophangen (vanavond zien we of hij het ook echt doet). Voor maar 35 euro per uur. Excl BTW, dat wel. Nou ja okee.
Algemene kosten ¤ 15
Dus ik heb het maar gelijk betaald, geen zin in gezeik. Toch maar eens mailen wat die algemene kosten dan zijn.
[..]
Nee, ze hebben een tarief geadverteerd wat het tarief niet is.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met andere woorden ze hebben een opdracht met te weinig omzet aangenomen
Als je even de pinpas bij dat openluchttheater tegenover je door de zuil had getrokken had ik hem zo opgehangenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Algemene kosten ¤ 15
[..]
nee maar nu is het misleiding en kunnen ze de tent meteen sluiten.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou ook zeggen reken dan 50 euro per uur.. maar ja, dan is de prijs natuurlijk niet competitief...
Maar het is toch geen 50 euro per uur? Lijkt mij dat de 15 euro gewoon 15 euro blijft, ook wanneer ze meer uren werk hebben.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou ook zeggen reken dan 50 euro per uur.. maar ja, dan is de prijs natuurlijk niet competitief...
Dat weet ik niet, zou kunnen. Maar alsnog vind ik het onzin.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is toch geen 50 euro per uur? Lijkt mij dat de 15 euro gewoon 15 euro blijft, ook wanneer ze meer uren werk hebben.
LALALALALA ER ZIJN NOG HELEMAAL GEEN KRUIDNOTEN LALALALALALALAquote:Op woensdag 4 september 2019 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de zoet ook opgegeven. Heb nog wel aardbeien. En ik bestelde hamburger.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb al mijn cravings van vandaag al bevredigd en niets smaakt zoals ik het wil.
Je accepteert het wel toch? En je maakt het zelfs al over voor het werk gedaan is. Ik snap dat niet helemaal.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een tarief geadverteerd wat het tarief niet is.
Ik hoop dat ze begrijpen dat mensen dit niet gaan accepteren
Ik heb zojuist Griekse pita verzocht. Ik hoop dat ik mijn zin krijg.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de zoet ook opgegeven. Heb nog wel aardbeien. En ik bestelde hamburger.
Het werk is gedaan, ik kon meteen pinnen. En het is gewoon beter voor mijn bloeddruk als ik hier maar een beetje om lach.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je accepteert het wel toch? En je maakt het zelfs al over voor het werk gedaan is. Ik snap dat niet helemaal.
Mensen in de bouw snappen trouwens vrijwel nooit dat ze naar consumenten prijzen inclusief btw moeten communiceren.
Oh, ik dacht dat het nog uitgevoerd moest worden. Snap 'm nu.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het werk is gedaan, ik kon meteen pinnen. En het is gewoon beter voor mijn bloeddruk als ik hier maar een beetje om lach.
Goed bezig jijquote:Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Net naar fysiofitness geweest, in de regen er heen gefietst, zoveel lekkerder dan die 30 gr van vorige week![]()
Vanmiddag (dank Cat voor het idee) de vitrage gewassen. Zo jammer dat ik het dropwater niet gezien heb, want wat zijn ze wit gewordenMorgen mijn hulp vragen of ze de ramen wil wassen.
Aardbeien, nu zin in, maar geen zin om weer op de fiets te stappen. Dus de bloemkool soep maar opwarmen
Interieur keuzes....heerlijk. Zou het liefst ieder jaar alles anders willen. T is alleen zo duur.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrijdag komt een mannetje mijn rolluik repareren en meteen adviseren over horren.
Ik heb een offerte gevraagd maar nu vraag ik me af wat ik uiteindelijk ga moeten afrekenen
Dit gedoe is een van de redenen dat ik trap, gang en keuken nog niet heb aangepakt, gesteggel met werklui
O, en interieurkeuzes maken ook. Ben ik niet goed in, word ik best ongelukkig van.
Ja, jij bent ook wel van muren regelmatig in andere kleuren laten sauzen en zo he?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Interieur keuzes....heerlijk. Zou het liefst ieder jaar alles anders willen. T is alleen zo duur.
Ach ja, ik had die lamp al een paar jaar liggen. Nou hangt hijquote:Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrijdag komt een mannetje mijn rolluik repareren en meteen adviseren over horren.
Ik heb een offerte gevraagd maar nu vraag ik me af wat ik uiteindelijk ga moeten afrekenen
Dit gedoe is een van de redenen dat ik trap, gang en keuken nog niet heb aangepakt, gesteggel met werklui
Ik heb dat ook niet. Er zit nog steeds geen druppel verf op de muren in de woonkamer.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook wel van muren regelmatig in andere kleuren laten sauzen en zo he?
Ik heb dat gen gewoon echt niet
Ik heb nu “mannetjes” die dat voor me doen, maar wat er zat was er 5 jaar geleden op gesmeerd. Wist al heel lang wat ik wilde maar had geen zin in zooi (bij de verbouwing 6 weken in een zooi geleefd. Maar toen Ahmed zei, dit doen we in een paar uur dacht ik, ok doe maar (en ze hebben meteen de hal meegenomen)quote:Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook wel van muren regelmatig in andere kleuren laten sauzen en zo he?
Ik heb dat gen gewoon echt niet
Ik zou bij jullie, een mooie petrolkleur op een van de wanden doen (flexa heeft een leuke app hiervoor)quote:Op woensdag 4 september 2019 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet. Er zit nog steeds geen druppel verf op de muren in de woonkamer.
Lol, ik woon nu een jaar of elf in dit huis.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nu “mannetjes” die dat voor me doen, maar wat er zat was er 5 jaar geleden op gesmeerd. Wist al heel lang wat ik wilde maar had geen zin in zooi (bij de verbouwing 6 weken in een zooi geleefd. Maar toen Ahmed zei, dit doen we in een paar uur dacht ik, ok doe maar (en ze hebben meteen de hal meegenomen)
Ik kwam hier nieuw wonen, 22 jaar geleden, alles is toen geschilderd. Daarna heeft een vriend de huiskamer een keer gedaan en een schilder een keer en 5 jaar geleden is het hele huis gedaan (erfenis gebruikt), dus badkamer bad weg, overal nieuwe vloeren, alles geschilderd en een nieuwe keuken.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol, ik woon nu een jaar of elf in dit huis.
Muren waren wit toen ik kwam, muren zijn nog steeds wit.
In de slaapkamer heb ik nog de gordijnen van de oude bewoners hangen. Dus tja
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is trouwens een fantastisch topic CUL / Zieke Amerikaanse recepten die ik gekookt heb
TS is een held
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is trouwens een fantastisch topic CUL / Zieke Amerikaanse recepten die ik gekookt heb
TS is een held
Jamaar... het is een soort culinair ONZ / We want pus! #3quote:
Je hebt de smaak (hurhur) wel te pakken he?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Flestaartjes batch 5 in de AFmet (op advies van een wijze vrouw) wat gebakken champginons om het minder massief te maken dan met alleen maar gehakt. Ben benieuwd
Het enige verschil met dat ONZ topic is dat ik het nog echt opvreet ookquote:Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar... het is een soort culinair ONZ / We want pus! #3
Het is wel veel werk altijd en je hebt er heel veel afwas vanquote:Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt de smaak (hurhur) wel te pakken he?
Ja, wat dat betreft ben je best wel... bijzonderquote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef uncucked het volgende:
[..]
Het enige verschil met dat ONZ topic is dat ik het nog echt opvreet ook
Jaquote:Op woensdag 4 september 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel veel werk altijd en je hebt er heel veel afwas van
Respect. Ik kokhalsde al bij de ketchup soep.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef uncucked het volgende:
[..]
Het enige verschil met dat ONZ topic is dat ik het nog echt opvreet ook
Heb je geen vaatwasser dan?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel veel werk altijd en je hebt er heel veel afwas van
Dat lijkt me ook nog eens niet lekker. Net als de recepten in dt topicquote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
En ik vond de turducken al weird.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Turducken
Soms zijn die dingen gewoon viesranzig. Andere keren zou ik het stiekem echt wel over willen nemenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar... het is een soort culinair ONZ / We want pus! #3
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook nog eens niet lekker. Net als de recepten in dt topicRare jongens, die Amerikanen.
Meh. OOK gedoequote:Op woensdag 4 september 2019 20:08 schreef Zilverberk het volgende:
Wat n slechte keuken zeg. Verhuizen dan maar?
wtf, dat slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
En ik vond de turducken al weird.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Turducken
Eenpersoonsvaatwasser regelen?quote:
Ik twijfel tussen verhuizen, nieuwe keuken of niks doen.quote:
Vervangen van vaatwasser.... jij snobquote:Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Eenpersoonsvaatwasser regelen?
Als álles in mijn huis in één keer stuk gaat, vervang ik als eerste de vaatwasser
Ik heb een vaatwasser (zat al in het huis toen ik hem kocht), maar ik gebruik hem nooit.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Eenpersoonsvaatwasser regelen?
Als álles in mijn huis in één keer stuk gaat, vervang ik als eerste de vaatwasser
Kost tijd die ik liever aan bankhangen wil besteden.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er mis met een afwasborstel dan?
The fuck!?!?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:19 schreef uncucked het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser (zat al in het huis toen ik hem kocht), maar ik gebruik hem nooit.
Als je alleen bent is het veel makkelijk om gewoon ff met de hand af te wassen. En dan gebruik ik de vaatwasser als droogrek
Ja, dat staat het mijne ook. Als ik er jeuk aan krijg ga ik wel een keer afwassen. Kan wel een week overheen gaan normaal gesproken. Und?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kost tijd die ik liever aan bankhangen wil besteden.
En als je zo’n luie aard als ik bent, staat je aanrecht dagen vol met vaat.
Het is toch gewoon onzin omdat ding een uur te laten draaien, als je in een kwartiertje alles onder de kraan afgewassen hebt. Als je een gezin hebt is het wat anders.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
The fuck!?!?
Geef me jouw huis. Jij verdient het niet
Kutwerkquote:Op woensdag 4 september 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er mis met een afwasborstel dan?
Nog een snob. Ergste 6 weken, kapotte vaatwasser en iets verkeerds met bestelling van de nieuwequote:Op woensdag 4 september 2019 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vervangen van vaatwasser.... jij snob
Oh wowquote:Op woensdag 4 september 2019 20:19 schreef uncucked het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser (zat al in het huis toen ik hem kocht), maar ik gebruik hem nooit.
Als je alleen bent is het veel makkelijk om gewoon ff met de hand af te wassen. En dan gebruik ik de vaatwasser als droogrek
Toch een kwartier zuivere foktijdquote:Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef uncucked het volgende:
[..]
Het is toch gewoon onzin omdat ding een uur te laten draaien, als je in een kwartiertje alles onder de kraan afgewassen hebt. Als je een gezin hebt is het wat anders.
Helquote:Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog een snob. Ergste 6 weken, kapotte vaatwasser en iets verkeerds met bestelling van de nieuwe
Ik begin steeds berer te snappen waarom jij jezelf blootstelt aan dat enge Murican voer.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef uncucked het volgende:
[..]
Het is toch gewoon onzin omdat ding een uur te laten draaien, als je in een kwartiertje alles onder de kraan afgewassen hebt. Als je een gezin hebt is het wat anders.
Ik ging verhuizen toen mijn kat de vloerbedekking in mijn vorige huis helemaal kapot gemaakt had. Vernieuwen leek me zo’n takkewerk.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen verhuizen, nieuwe keuken of niks doen.
Zal wel optie 3 worden.
Kutwerk.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat staat het mijne ook. Als ik er jeuk aan krijg ga ik wel een keer afwassen. Kan wel een week overheen gaan normaal gesproken. Und?
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ging verhuizen toen mijn kat de vloerbedekking in mijn vorige huis helemaal kapot gemaakt had. Vernieuwen leek me zo’n takkewerk.
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
Die keer dat de vaatwasser bij mijn moeder uitviel... Met kerst... Met 20 man te eten
Zie je wel, ik ben niet de enige die de vaatwasser als droogrek annex kast gebruikquote:Op woensdag 4 september 2019 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn broer leeft tegenwoordig zijn droom: 2 vaatwassers!
Daardoor minder kastruimte, maar de vaatwasser die de schone vaat heeft, dient als extra kast.
Dat zei Pietverdriet ook altijd. Ik vind het briljantquote:Op woensdag 4 september 2019 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn broer leeft tegenwoordig zijn droom: 2 vaatwassers!
Daardoor minder kastruimte, maar de vaatwasser die de schone vaat heeft, dient als extra kast.
En gewoon het principe natuurlijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kutwerk.
Verloren tijd.
Vol aanrecht.
Schrobben op vastgekoekte stukjes.
Hij brandt prachtigquote:Op woensdag 4 september 2019 19:27 schreef Holyme het volgende:
@:Dr_Flash oi, sneaky wel. Dat ie straks maar prachtig mag branden![]()
Ik zie nu een lamp met fikkende elektradraad voor mequote:
Ja zieke geesten fiksen doen ze er niet bij voor die 15 euro extra hoorquote:Op woensdag 4 september 2019 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een lamp met fikkende elektradraad voor me
Ik ben nog aan het kijken/denken voor de zomervakantie. Teveel keuze voor eigenlijk net iets te veel geld.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kost idd 450 euro zag ik, all inclusive ghost coveragequote:Op woensdag 4 september 2019 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zieke geesten fiksen doen ze er niet bij voor die 15 euro extra hoor
Wandelen in het zwarte woudquote:Op woensdag 4 september 2019 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het kijken/denken voor de zomervakantie. Teveel keuze voor eigenlijk net iets te veel geld.
Eckt fantastischquote:Op woensdag 4 september 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
K
[..]
Kost idd 450 euro zag ik, all inclusive ghost coverage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |