abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188787391

[ Bericht 43% gewijzigd door fietsie op 04-09-2019 16:15:14 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188787485
Jullie springen gelijk naar kerst. Ik zit net aan de eerste kruidnoten.
Spoilers!
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 16:24:58 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188787583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:06 schreef borisz het volgende:
Ik overweeg om eind november of december om ergens in Duitsland een Weihnachtsmarkt te bezoeken . :P
Dan zou ik eind november doen ipv eind december ;)

Al een idee waar?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188787621
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh :9

Nog 4 maanden en ik kan weer snoepen 8-)
pi_188787907
Er is iets veranderd aan de textuur van de Bolletje kruidnoten :'(
Spoilers!
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 16:54:56 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188788016
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets veranderd aan de textuur van de Bolletje kruidnoten :'(
Welke? De bakkers kruidnoten?

In juni had ik de eerste (vers van de pers) kruidnoten al op :+
pi_188788039
quote:
Eerst nog eind september/begin oktober Nieuwjaar vieren. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188788044
Ze hadden hier bij de HEMA al een bakje met kruidnoten bij de kassa's staan. Is me nog iets te vroeg hoor. Zelfs bij het Sinterklaas Journaal begonnen ze op de redactie niet voor oktober! :{w
pi_188788087
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Welke? De bakkers kruidnoten?

In juni had ik de eerste (vers van de pers) kruidnoten al op :+
De Originele staat er op. Ze zijn minder vros dan vroeger. Je kunt ze niet goed meer opzuigen.
Spoilers!
pi_188788104
Nu zin in witte chocolade kruidnoten :’)
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 17:02:50 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188788125
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De Originele staat er op. Ze zijn minder vros dan vroeger. Je kunt ze niet goed meer opzuigen.
Vros? :s
pi_188788131
Bros.
Spoilers!
  woensdag 4 september 2019 @ 17:06:17 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188788185
Ooohhhh ik hoop dat FFT zoveel plezier heeft O+

Wij gaan dit weekend nazomeren op Ameland :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188788202
Dus ik helemaal blij dat ik een klusbedrijf gevonden had dat mijn voordeurlamp wilde ophangen (vanavond zien we of hij het ook echt doet). Voor maar 35 euro per uur. Excl BTW, dat wel. Nou ja okee.

Zie ik op de specificatie staan:

1 uur: ¤ 35
Materialen: ¤ 5 (paar schroefjes of whatever, boeit mij het)
Algemene kosten ¤ 15

Dus ik heb het maar gelijk betaald, geen zin in gezeik. Toch maar eens mailen wat die algemene kosten dan zijn.

quote:
Dat is een goede vraag, dit is voor alle investeringen, officewerk als facturen schrijven, boekhouding, verzekeringen en dat soort zaken.

De normale ¤. 35,00 excl btw per uur zijn daar nl niet toereikend voor.
Pffffffff wat? 8)7 Dat is dus ook de laatste keer geweest :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188788207
Nazomeren O+
Hier op t station is t herfst >:O
pi_188788222
Herfst O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188788241
Neuriet verder Tubular bells 8)7
pi_188788344
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik helemaal blij dat ik een klusbedrijf gevonden had dat mijn voordeurlamp wilde ophangen (vanavond zien we of hij het ook echt doet). Voor maar 35 euro per uur. Excl BTW, dat wel. Nou ja okee.

Algemene kosten ¤ 15

Dus ik heb het maar gelijk betaald, geen zin in gezeik. Toch maar eens mailen wat die algemene kosten dan zijn.
[..]

Wtf. Wat een enorme bullshit.
Spoilers!
pi_188788362
Ik heb cravings in zoet :9
pi_188788388
quote:

Algemene kosten ¤ 15

[..]

Met andere woorden ze hebben een opdracht met te weinig omzet aangenomen :+
pi_188788456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Met andere woorden ze hebben een opdracht met te weinig omzet aangenomen :+
Nee, ze hebben een tarief geadverteerd wat het tarief niet is.

Ik hoop dat ze begrijpen dat mensen dit niet gaan accepteren :')
pi_188788634
Ik zou ook zeggen reken dan 50 euro per uur.. maar ja, dan is de prijs natuurlijk niet competitief...
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 17:33:44 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188788674
quote:

Algemene kosten ¤ 15

[..]

Als je even de pinpas bij dat openluchttheater tegenover je door de zuil had getrokken had ik hem zo opgehangen :P
pi_188788743
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou ook zeggen reken dan 50 euro per uur.. maar ja, dan is de prijs natuurlijk niet competitief...
nee maar nu is het misleiding en kunnen ze de tent meteen sluiten.
pi_188788813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar het is toch geen 50 euro per uur? Lijkt mij dat de 15 euro gewoon 15 euro blijft, ook wanneer ze meer uren werk hebben.
pi_188788893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar het is toch geen 50 euro per uur? Lijkt mij dat de 15 euro gewoon 15 euro blijft, ook wanneer ze meer uren werk hebben.
Dat weet ik niet, zou kunnen. Maar alsnog vind ik het onzin.
pi_188789035
quote:
LALALALALA ER ZIJN NOG HELEMAAL GEEN KRUIDNOTEN LALALALALALALA
Vorig jaar een kleine chocoladekruidnotenverslaving gehad -- m'n lijf was erg dankbaar dat Sinterklaas vertrok dus -- en nu ga ik niet weer beginnen :')
pi_188789337
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb cravings in zoet :9
Ik heb al mijn cravings van vandaag al bevredigd en niets smaakt zoals ik het wil.
Spoilers!
pi_188789398
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb al mijn cravings van vandaag al bevredigd en niets smaakt zoals ik het wil.
Ik heb de zoet ook opgegeven. Heb nog wel aardbeien. En ik bestelde hamburger.
pi_188789415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, ze hebben een tarief geadverteerd wat het tarief niet is.

Ik hoop dat ze begrijpen dat mensen dit niet gaan accepteren :')
Je accepteert het wel toch? En je maakt het zelfs al over voor het werk gedaan is. Ik snap dat niet helemaal.

Mensen in de bouw snappen trouwens vrijwel nooit dat ze naar consumenten prijzen inclusief btw moeten communiceren.
Spoilers!
pi_188789428
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb de zoet ook opgegeven. Heb nog wel aardbeien. En ik bestelde hamburger.
Ik heb zojuist Griekse pita verzocht. Ik hoop dat ik mijn zin krijg.
Spoilers!
pi_188789433
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Herfst O+
Ja O+ O+ nat geregend net onderweg naar de trein O+ O+
pi_188789436
Oh, hier ook nog véél aardbeien in de tuin. Flink dooreten :+. Gisteravond met slagroom, vanochtend in de fruitsalade, vanavond met advocaat, morgen nog weer fruitsalade en dan zijn we er weer even door.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188789501
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je accepteert het wel toch? En je maakt het zelfs al over voor het werk gedaan is. Ik snap dat niet helemaal.

Mensen in de bouw snappen trouwens vrijwel nooit dat ze naar consumenten prijzen inclusief btw moeten communiceren.
Het werk is gedaan, ik kon meteen pinnen. En het is gewoon beter voor mijn bloeddruk als ik hier maar een beetje om lach.
pi_188789539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het werk is gedaan, ik kon meteen pinnen. En het is gewoon beter voor mijn bloeddruk als ik hier maar een beetje om lach.
Oh, ik dacht dat het nog uitgevoerd moest worden. Snap 'm nu.

Het is gewoon net als een advocaat. Die rekent ook kantoorkosten :D

Wij hadden in ons vorige huis eens een loodgieter die ons liet afrekenen voor de tijd die het inladen van zijn auto kostte.
Spoilers!
pi_188789586
Net naar fysiofitness geweest, in de regen er heen gefietst, zoveel lekkerder dan die 30 gr van vorige week *O*

Vanmiddag (dank Cat voor het idee) de vitrage gewassen. Zo jammer dat ik het dropwater niet gezien heb, want wat zijn ze wit geworden :@ Morgen mijn hulp vragen of ze de ramen wil wassen.

Aardbeien, nu zin in, maar geen zin om weer op de fiets te stappen. Dus de bloemkool soep maar opwarmen -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_188789597
Vrijdag komt een mannetje mijn rolluik repareren en meteen adviseren over horren.
Ik heb een offerte gevraagd maar nu vraag ik me af wat ik uiteindelijk ga moeten afrekenen :X

Dit gedoe is een van de redenen dat ik trap, gang en keuken nog niet heb aangepakt, gesteggel met werklui :r
O, en interieurkeuzes maken ook. Ben ik niet goed in, word ik best ongelukkig van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188789607
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Net naar fysiofitness geweest, in de regen er heen gefietst, zoveel lekkerder dan die 30 gr van vorige week *O*

Vanmiddag (dank Cat voor het idee) de vitrage gewassen. Zo jammer dat ik het dropwater niet gezien heb, want wat zijn ze wit geworden :@ Morgen mijn hulp vragen of ze de ramen wil wassen.

Aardbeien, nu zin in, maar geen zin om weer op de fiets te stappen. Dus de bloemkool soep maar opwarmen -O-
Goed bezig jij *O*

Als je het maar lang genoeg uitstelt weet je wel waar je het voor doet he :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188789664
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrijdag komt een mannetje mijn rolluik repareren en meteen adviseren over horren.
Ik heb een offerte gevraagd maar nu vraag ik me af wat ik uiteindelijk ga moeten afrekenen :X

Dit gedoe is een van de redenen dat ik trap, gang en keuken nog niet heb aangepakt, gesteggel met werklui :r
O, en interieurkeuzes maken ook. Ben ik niet goed in, word ik best ongelukkig van.
Interieur keuzes....heerlijk. Zou het liefst ieder jaar alles anders willen. T is alleen zo duur.
pi_188789705
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Interieur keuzes....heerlijk. Zou het liefst ieder jaar alles anders willen. T is alleen zo duur.
Ja, jij bent ook wel van muren regelmatig in andere kleuren laten sauzen en zo he?
Ik heb dat gen gewoon echt niet _O-
pi_188789758
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ach ja, ik had die lamp al een paar jaar liggen. Nou hangt hij *O* En of het dan 2 of 3 of 5 tientjes gekost heeft daar doe ik dan maar even de ogen voor dicht. Over een paar uur weet ik of hij het ook echt doet en zo ja, dan is de kans groot dat ik het tegen die tijd niet meer de moeite vind om me er verder kwaad over te maken.

Nu eerst weer flestaartjes maken want de room moet op :')
pi_188789760
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, jij bent ook wel van muren regelmatig in andere kleuren laten sauzen en zo he?
Ik heb dat ook niet. Er zit nog steeds geen druppel verf op de muren in de woonkamer.
Spoilers!
pi_188789781
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb nu “mannetjes” die dat voor me doen, maar wat er zat was er 5 jaar geleden op gesmeerd. Wist al heel lang wat ik wilde maar had geen zin in zooi (bij de verbouwing 6 weken in een zooi geleefd. Maar toen Ahmed zei, dit doen we in een paar uur dacht ik, ok doe maar (en ze hebben meteen de hal meegenomen)
pi_188789804
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet. Er zit nog steeds geen druppel verf op de muren in de woonkamer.
Ik zou bij jullie, een mooie petrolkleur op een van de wanden doen (flexa heeft een leuke app hiervoor)
pi_188790254
Kleurtjes op de muren O+ Hier mag volgens contract alleen licht op de muren en bij vertrek moet het weer wit. Dus tot dusver geen kleur gedaan, gelukkig wel originele houten balken en andere details om wat extra sfeer te brengen. Vorige woning had allerlei kleuren.

@Dr_Flash oi, sneaky wel. Dat ie straks maar prachtig mag branden ^O^

@sigme aardbeien, yum! Ben dol op zomerfruit. Lijkt me heerlijk zoveel uit eigen tuin te hebben - als ik het bijkomende werk even negeer :+

@Kaatje1 _O- zo'n voor en na kan stiekem best erg zijn he :D

@Candaasje, hoe ging het vandaag?

Man man, het regende vanmiddag een beetje. Droog toen ik naar huis ging. Maar nu... :o
pi_188790403
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb nu “mannetjes” die dat voor me doen, maar wat er zat was er 5 jaar geleden op gesmeerd. Wist al heel lang wat ik wilde maar had geen zin in zooi (bij de verbouwing 6 weken in een zooi geleefd. Maar toen Ahmed zei, dit doen we in een paar uur dacht ik, ok doe maar (en ze hebben meteen de hal meegenomen)
Lol, ik woon nu een jaar of elf in dit huis.
Muren waren wit toen ik kwam, muren zijn nog steeds wit.
In de slaapkamer heb ik nog de gordijnen van de oude bewoners hangen. Dus tja _O-
pi_188790447
Dit is trouwens een fantastisch topic CUL / Zieke Amerikaanse recepten die ik gekookt heb

TS is een held _O_
pi_188790526
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lol, ik woon nu een jaar of elf in dit huis.
Muren waren wit toen ik kwam, muren zijn nog steeds wit.
In de slaapkamer heb ik nog de gordijnen van de oude bewoners hangen. Dus tja _O-
Ik kwam hier nieuw wonen, 22 jaar geleden, alles is toen geschilderd. Daarna heeft een vriend de huiskamer een keer gedaan en een schilder een keer en 5 jaar geleden is het hele huis gedaan (erfenis gebruikt), dus badkamer bad weg, overal nieuwe vloeren, alles geschilderd en een nieuwe keuken.
Wel eens luxaflex vervangen door vitrage, omdat het zonnescherm elektrisch werd kon ik die gebruiken en weg met de luxaflex. En alle meubels zijn 1 of 2 keer vervangen.
pi_188790569
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is trouwens een fantastisch topic CUL / Zieke Amerikaanse recepten die ik gekookt heb

TS is een held _O_
:r
pi_188790657
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

TS is een held _O_
O+
pi_188790789
Flestaartjes batch 5 in de AF *O* met (op advies van een wijze vrouw) wat gebakken champginons om het minder massief te maken dan met alleen maar gehakt. Ben benieuwd :Y
pi_188790830
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jamaar... het is een soort culinair ONZ / We want pus! #3
pi_188790837
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Flestaartjes batch 5 in de AF *O* met (op advies van een wijze vrouw) wat gebakken champginons om het minder massief te maken dan met alleen maar gehakt. Ben benieuwd :Y
Je hebt de smaak (hurhur) wel te pakken he? ^O^
pi_188790857
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het enige verschil met dat ONZ topic is dat ik het nog echt opvreet ook :P
pi_188790875
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt de smaak (hurhur) wel te pakken he? ^O^
Het is wel veel werk altijd en je hebt er heel veel afwas van -O-
pi_188790883
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef uncucked het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft ben je best wel... bijzonder _O-
Maar mooi leesvoer hoor, je uitgebreide verslagen.
pi_188790894
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja -O-
  woensdag 4 september 2019 @ 19:59:54 #58
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188790909
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef uncucked het volgende:

[..]

Respect. Ik kokhalsde al bij de ketchup soep.
  woensdag 4 september 2019 @ 20:00:33 #59
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188790931
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Heb je geen vaatwasser dan?
  woensdag 4 september 2019 @ 20:01:46 #60
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188790956
En ik vond de turducken al weird.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Turducken
pi_188790973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:00 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Heb je geen vaatwasser dan?
Nee :N
  woensdag 4 september 2019 @ 20:08:26 #62
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188791058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee :N
Wat n slechte keuken zeg. Verhuizen dan maar?
pi_188791093
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Anthraxx het volgende:

Dat lijkt me ook nog eens niet lekker. Net als de recepten in dt topic :r Rare jongens, die Amerikanen.
pi_188791111
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Soms zijn die dingen gewoon viesranzig. Andere keren zou ik het stiekem echt wel over willen nemen :P
  woensdag 4 september 2019 @ 20:14:22 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791156
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:10 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook nog eens niet lekker. Net als de recepten in dt topic :r Rare jongens, die Amerikanen.
Waarom niet? :D

Zou het zo eten hoor :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188791171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:08 schreef Zilverberk het volgende:
Wat n slechte keuken zeg. Verhuizen dan maar?
Meh. OOK gedoe :{w
pi_188791185
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Anthraxx het volgende:

wtf, dat slaat echt nergens op.
  woensdag 4 september 2019 @ 20:16:54 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791200
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Eenpersoonsvaatwasser regelen?

Als álles in mijn huis in één keer stuk gaat, vervang ik als eerste de vaatwasser _O_
pi_188791202
quote:

[..]

Ik twijfel tussen verhuizen, nieuwe keuken of niks doen.
Zal wel optie 3 worden. :')
pi_188791213
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Als álles in mijn huis in één keer stuk gaat, vervang ik als eerste de vaatwasser _O_
Vervangen van vaatwasser.... jij snob :{w
pi_188791225
wat is er mis met een afwasborstel dan? :?
pi_188791253
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb een vaatwasser (zat al in het huis toen ik hem kocht), maar ik gebruik hem nooit.
Als je alleen bent is het veel makkelijk om gewoon ff met de hand af te wassen. En dan gebruik ik de vaatwasser als droogrek :+
pi_188791257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kost tijd die ik liever aan bankhangen wil besteden. :7
En als je zo’n luie aard als ik bent, staat je aanrecht dagen vol met vaat.
pi_188791277
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:19 schreef uncucked het volgende:

[..]

Ik heb een vaatwasser (zat al in het huis toen ik hem kocht), maar ik gebruik hem nooit.
Als je alleen bent is het veel makkelijk om gewoon ff met de hand af te wassen. En dan gebruik ik de vaatwasser als droogrek :+
The fuck!?!? :o

Geef me jouw huis. Jij verdient het niet :(
pi_188791309
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kost tijd die ik liever aan bankhangen wil besteden. :7
En als je zo’n luie aard als ik bent, staat je aanrecht dagen vol met vaat.
Ja, dat staat het mijne ook. Als ik er jeuk aan krijg ga ik wel een keer afwassen. Kan wel een week overheen gaan normaal gesproken. Und? :?
pi_188791310
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

The fuck!?!? :o

Geef me jouw huis. Jij verdient het niet :(
Het is toch gewoon onzin omdat ding een uur te laten draaien, als je in een kwartiertje alles onder de kraan afgewassen hebt. Als je een gezin hebt is het wat anders.
  woensdag 4 september 2019 @ 20:22:26 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kutwerk
pi_188791317
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vervangen van vaatwasser.... jij snob :{w
Nog een snob. Ergste 6 weken, kapotte vaatwasser en iets verkeerds met bestelling van de nieuwe
  woensdag 4 september 2019 @ 20:22:57 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791321
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:19 schreef uncucked het volgende:

[..]

Oh wow

Ik begrijp hier werkelijk niets van :D
  woensdag 4 september 2019 @ 20:23:42 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef uncucked het volgende:

[..]

Het is toch gewoon onzin omdat ding een uur te laten draaien, als je in een kwartiertje alles onder de kraan afgewassen hebt. Als je een gezin hebt is het wat anders.
Toch een kwartier zuivere foktijd
pi_188791350
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nog een snob. Ergste 6 weken, kapotte vaatwasser en iets verkeerds met bestelling van de nieuwe
Hel ;(
pi_188791359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef uncucked het volgende:

[..]

Ik begin steeds berer te snappen waarom jij jezelf blootstelt aan dat enge Murican voer.
Je bent raarrrrr :D
  woensdag 4 september 2019 @ 20:24:49 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791360
Die keer dat de vaatwasser bij mijn moeder uitviel... Met kerst... Met 20 man te eten _O-
pi_188791367
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen verhuizen, nieuwe keuken of niks doen.
Zal wel optie 3 worden. :')
Ik ging verhuizen toen mijn kat de vloerbedekking in mijn vorige huis helemaal kapot gemaakt had. Vernieuwen leek me zo’n takkewerk. :D
pi_188791384
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, dat staat het mijne ook. Als ik er jeuk aan krijg ga ik wel een keer afwassen. Kan wel een week overheen gaan normaal gesproken. Und? :?
Kutwerk.
Verloren tijd.
Vol aanrecht.
Schrobben op vastgekoekte stukjes.

pi_188791397
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ging verhuizen toen mijn kat de vloerbedekking in mijn vorige huis helemaal kapot gemaakt had. Vernieuwen leek me zo’n takkewerk. :D
:D _O-
pi_188791421
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
Die keer dat de vaatwasser bij mijn moeder uitviel... Met kerst... Met 20 man te eten _O-
:X

Mijn broer leeft tegenwoordig zijn droom: 2 vaatwassers!
Daardoor minder kastruimte, maar de vaatwasser die de schone vaat heeft, dient als extra kast.
pi_188791447
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daardoor minder kastruimte, maar de vaatwasser die de schone vaat heeft, dient als extra kast.
Zie je wel, ik ben niet de enige die de vaatwasser als droogrek annex kast gebruik :P
  woensdag 4 september 2019 @ 20:32:26 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791503
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat zei Pietverdriet ook altijd. Ik vind het briljant _O_
pi_188791549
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kutwerk.
Verloren tijd.
Vol aanrecht.
Schrobben op vastgekoekte stukjes.

En gewoon het principe natuurlijk.

Ik heb trouwens gisteren een monsterafwas met de hand gedaan. Allemaal dingen die niet in de vaatwasser kunnen. 4 Vazen, 4 koekenpannen, 3 kernthermometerprobes, al onze messen, de thermosmokken, de deksel van de blender de kattenvoerbak en een houten snijplank.
Spoilers!
pi_188791568
En ik ga zeker binnenkort snickers met granny smith en slagroom eten. Omdat het kan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lucky_Strike op 04-09-2019 20:43:35 ]
Spoilers!
pi_188791596
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:27 schreef Holyme het volgende:

@:Dr_Flash oi, sneaky wel. Dat ie straks maar prachtig mag branden ^O^
Hij brandt prachtig ^O^
  woensdag 4 september 2019 @ 20:40:58 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791622
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hij brandt prachtig ^O^
Ik zie nu een lamp met fikkende elektradraad voor me :+
pi_188791647
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zie nu een lamp met fikkende elektradraad voor me :+
Ja zieke geesten fiksen doen ze er niet bij voor die 15 euro extra hoor :P
  woensdag 4 september 2019 @ 20:43:30 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_188791672
quote:
Ik ben nog aan het kijken/denken voor de zomervakantie. Teveel keuze voor eigenlijk net iets te veel geld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 4 september 2019 @ 20:44:18 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791683
K
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja zieke geesten fiksen doen ze er niet bij voor die 15 euro extra hoor :P
Kost idd 450 euro zag ik, all inclusive ghost coverage :+
  woensdag 4 september 2019 @ 20:44:36 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188791692
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het kijken/denken voor de zomervakantie. Teveel keuze voor eigenlijk net iets te veel geld.
Wandelen in het zwarte woud _O_
pi_188791702
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
K
[..]

Kost idd 450 euro zag ik, all inclusive ghost coverage :+
Eckt fantastisch
  woensdag 4 september 2019 @ 20:45:15 #99
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188791704
quote:

[..]

Ja, klopt ook wel.
pi_188791706
Over kruidnoten gesproken, daar moet toch ook wel iets lekkers van te maken zijn. Mixen in een schaal met oreo kruimels, slagroom en verse kersen ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')