abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 september 2019 @ 15:21:07 #1
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188786830

En alle overige Britse politiek.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slides van de EU die de WA uitleggen:
https://ec.europa.eu/comm(...)eement_explained.pdf





Statement Tusk
pi_188786853
Thanks.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 4 september 2019 @ 15:23:00 #3
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188786858
Vergeleken bij Johnson was May haast een baken van integriteit, kundigheid en respectabiliteit. :')
pi_188787026
https://www.statista.com/(...)rojection-september/

Het is nog maar zeer de vraag of BoJo bij een nieuwe verkiezing de gewenste meerderheid gaat krijgen. Dat zou helemaal hilarisch zijn. Wordt de impasse nog niet doorbroken.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 september 2019 @ 15:39:31 #5
426493 crew  PippenScottie
pi_188787069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:23 schreef beantherio het volgende:
Vergeleken bij Johnson was May haast een baken van integriteit, kundigheid en respectabiliteit. :')
May kwam bij mij sowieso wel integer en respectabel over.
Kundig niet. Maar ze had ook een onmogelijke taak.
pi_188787123
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:15 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ns-to-irish-backstop

Lol! De Britten willen van de backstop af en verwachten dat de EU met alternatieven komt?
Dit is toch echt te belachelijk voor waarden. Ik stomp af door het complete circus, maar dit is de wereld op zijn kop.

Alsof je een huis wil maar de badkamer staat je niet aan en dat je dan aan de eigenaar vraagt om de badkamer te verbouwen zodat je daarna kunt kijken of die je wel bevalt 8)7
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 4 september 2019 @ 15:46:55 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_188787148
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 september 2019 @ 15:48:29 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188787164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:36 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.statista.com/(...)rojection-september/

Het is nog maar zeer de vraag of BoJo bij een nieuwe verkiezing de gewenste meerderheid gaat krijgen. Dat zou helemaal hilarisch zijn. Wordt de impasse nog niet doorbroken.
Als er op 31 oktober geen Brexit is straalt dat ook weer af op BoJo met z’n grote bakkus, koren op de molen van Farage.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 4 september 2019 @ 15:53:59 #9
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188787219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:36 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.statista.com/(...)rojection-september/

Het is nog maar zeer de vraag of BoJo bij een nieuwe verkiezing de gewenste meerderheid gaat krijgen. Dat zou helemaal hilarisch zijn. Wordt de impasse nog niet doorbroken.
In Schotland gaan de Conservatieven zwaar verliezen (dat is wel zeker) en de districten van de Change UK dissidenten en de MP's die deze week zijn verstoten lijken me ook niet zo zeker. Verder vraag ik me af wat in Noord Ierland (met grote remain-affiniteit) en in Wales (waar de boel erg dynamisch is) zal zijn. De schade zou nog wel groter kunnen worden dan wat ze momenteel projecteren.
  woensdag 4 september 2019 @ 15:54:30 #10
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188787223
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

May kwam bij mij sowieso wel integer en respectabel over.
Kundig niet. Maar ze had ook een onmogelijke taak.
En nu mag BOJO de clown het zaakje opknappen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188787287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:53 schreef beantherio het volgende:

[..]

In Schotland gaan de Conservatieven zwaar verliezen (dat is wel zeker) en de districten van de Change UK dissidenten en de MP's die deze week zijn verstoten lijken me ook niet zo zeker. Verder vraag ik me af wat in Noord Ierland (met grote remain-affiniteit) en in Wales (waar de boel erg dynamisch is) zal zijn. De schade zou nog wel groter kunnen worden dan wat ze momenteel projecteren.
De soap is met andere woorden nog lang niet afgelopen :D
pi_188787434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:53 schreef beantherio het volgende:

[..]

In Schotland gaan de Conservatieven zwaar verliezen (dat is wel zeker) en de districten van de Change UK dissidenten en de MP's die deze week zijn verstoten lijken me ook niet zo zeker. Verder vraag ik me af wat in Noord Ierland (met grote remain-affiniteit) en in Wales (waar de boel erg dynamisch is) zal zijn. De schade zou nog wel groter kunnen worden dan wat ze momenteel projecteren.
Het lijkt me mede door dat districtenstelsel en onzekere factoren als samenwerking/tegenwerking tussen partijen eigenlijk compleet niet te voorspellen wat de einduitslag gaat zijn.

Een shitshow is het iig wel :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188787518
Vond het wel opvallend dat Theresa May gisteren niet meegestemd heeft met de "dissidenten" van de Tory Party. Ze is jarenlang gedwarsboomd door figuren in haar eigen partij zoals Boris Johnson en nu steunt ze hem toch door gisteravond tegen te stemmen. Daarmee kiest ze dus eigenlijk voor een No Deal, iets waar ze juist jaren voor heeft gewerkt om te voorkomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_188787580
Het is trouwens te bizar voor woorden hoe een joker als Johnson een partij-icoon als Ken Clarke er uitsodemietert na 50 jaar dienst als Tory MP. Wat een verademing was die Clarke gisteren trouwens, echt de beste speech van allemaal.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Clarke
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_188787979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:23 schreef beantherio het volgende:
Vergeleken bij Johnson was May haast een baken van integriteit, kundigheid en respectabiliteit. :')
Op zich vond ik May haar laatste deel ook helemaal niet slecht. Ze begon verkeerd (allereerst had ze niet aan de brexit moeten beginnen, maar met de uitslag nog wat uitzonderingen moeten lospeuteren in de EU. Daarna had ze gelijk met Labour moeten overleggen), maar aan het eind deed ze eigenlijk alles goed maar had ze een onmogelijke opdracht.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_188788009
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:21 schreef Nielsch het volgende:
Vond het wel opvallend dat Theresa May gisteren niet meegestemd heeft met de "dissidenten" van de Tory Party. Ze is jarenlang gedwarsboomd door figuren in haar eigen partij zoals Boris Johnson en nu steunt ze hem toch door gisteravond tegen te stemmen. Daarmee kiest ze dus eigenlijk voor een No Deal, iets waar ze juist jaren voor heeft gewerkt om te voorkomen.
Of ze wacht haar tijd af, meerderheid was al bekent dus waarom je zetel in de waagschaal zetten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_188788132
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Of ze wacht haar tijd af, meerderheid was al bekent dus waarom je zetel in de waagschaal zetten.
Had Johnson dat gedurft, May uit de partij zetten? Zo ja, wat is dan het moment dat de partij zelf in had gegrepen? Want dat zou wel heel extreem zijn...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 4 september 2019 @ 17:06:06 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188788182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Of ze wacht haar tijd af, meerderheid was al bekent dus waarom je zetel in de waagschaal zetten.
Wie weet mag May straks weer puinruimen met een duidelijker mandaat, zodra de clown gedumpt is.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_188788301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Op zich vond ik May haar laatste deel ook helemaal niet slecht. Ze begon verkeerd (allereerst had ze niet aan de brexit moeten beginnen, maar met de uitslag nog wat uitzonderingen moeten lospeuteren in de EU. Daarna had ze gelijk met Labour moeten overleggen), maar aan het eind deed ze eigenlijk alles goed maar had ze een onmogelijke opdracht.
Ze heeft onvoorbereid art. 50 ingezet, niets gedaan aan draagvlak binnen de partij of daarbuiten, haar meerderheid verspeeld met dramatische tussenverkiezingen en allerlei rode lijnen getrokken met de huidige WA als logische uitkomst.

Dan heb je aan het eind inderdaad een onmogelijke opdracht, maar wel eentje die je zelf hebt gecreëerd!
  woensdag 4 september 2019 @ 17:14:09 #20
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188788307
Ter info: Bespreking wetsvoorstel "stop no-deal" in HoC met de bedoeling dat dit zsm door de HoL kan worden gejast.
De boel staat onder de grote tijdsdruk. Zowel voor -als tegenstanders graven zich - snelpratend - alvast voor hun kiezers in. (Beetje herhaling van eclatante zetten waarbij ieder wat wil inplassen).

Agenda: 2nd reading (nu bezig) van 16u00-18u00 , 3rd reading uiterlijk tot 20u00, daarna motie voor vervroegde verkiezingen door BoJo.
stream: https://parliamentlive.tv

"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188788343
May heeft trouwens drie jaar lang vooral geprobeerd om de conservatieve partij bij elkaar te houden, door de ERG tevreden te houden, zelfs als ze haar keer op keer het leven zuur maakten.

En hoe betalen die dat terug nu ze zelf aan de macht zijn: binnen een paar maanden worden de gematigden er keihard uitgetrapt :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 17:16:54 ]
pi_188788380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Ze heeft onvoorbereid art. 50 ingezet, niets gedaan aan draagvlak binnen de partij of daarbuiten, haar meerderheid verspeeld met dramatische tussenverkiezingen en allerlei rode lijnen getrokken met de huidige WA als logische uitkomst.

Dan heb je aan het eind inderdaad een onmogelijke opdracht, maar wel eentje die je zelf hebt gecreëerd!
Dat zeg ik, ze begon beroerd, maar aan het einde deed ze het op zich goed. Ik had bij haar niet het gevoel van complete incompetentie dat ik nu wel heb.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_188788653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat zeg ik, ze begon beroerd, maar aan het einde deed ze het op zich goed. Ik had bij haar niet het gevoel van complete incompetentie dat ik nu wel heb.
Wat deed ze dan goed op het einde? Het einde was alleen de onvermijdelijke uitkomst van alle fouten die ze daarvoor had gemaakt. Tegen die tijd kon ze niets anders dan stompzinnig elke keer hetzelfde voorstel voorleggen
pi_188788669
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:15 schreef Heph844 het volgende:
May heeft trouwens drie jaar lang vooral geprobeerd om de conservatieve partij bij elkaar te houden, door de ERG tevreden te houden, zelfs als ze haar keer op keer het leven zuur maakten.

En hoe betalen die dat terug nu ze zelf aan de macht zijn: binnen een paar maanden worden de gematigden er keihard uitgetrapt :')
Dat kan toch niet legaal zijn dat één persoon dat even bepaald?
Hijzelf deed meer dan alleen tegenstemmen.
Wordt sowieso tijd dat ze de democratie daar een update geven.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_188788726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 13:18 schreef Tijger_m het volgende: [..] Remain heeft helemaal geen rol hier, waar praat jij nu weer dom? Het gaat om het vermijden van No Deal, dat is alles.
Wishfull thinking at best.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')