Echt hequote:Op woensdag 4 september 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er weer vanaf.
Ik vind amarantha echt een lieverd hoorquote:Op woensdag 4 september 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kennen je langer dan vandaag.
Lolquote:Op woensdag 4 september 2019 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind amarantha echt een lieverd hoor
(Ik wil er wel een keer aanduwen)
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:
Ik bedoel als we samen oud zijn dat ik haar rollator aan duw natuurlijkquote:
Ja of zij duwt aan jou.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel als we samen oud zijn dat ik haar rollator aan duw natuurlijk
Haha jullie gelijk door denken wtf
Ik ga dit niet aan klikken.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja of zij duwt aan jou.
Echt wel goede tekstenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga dit niet aan klikken.
Waarom op je 59e?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben wss toch op 59e dood
No worries schatje
Ik had verwacht dat het wat carnavalesker geweest zou zijn.quote:
Nee, hebben ook regelmatig op Pinkpop gestaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het wat carnavalesker geweest zou zijn.
Rowen Heze ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, hebben ook regelmatig op Pinkpop gestaan.
Rtquote:Op woensdag 4 september 2019 11:49 schreef JJH het volgende:
Ik hoop toch wel wat ouder te worden, in goede gezondheid.
Ja 70 ofzoquote:Op woensdag 4 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop wel iets ouder te worden.
Dan zit ik al bijna op de helft.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja 70 ofzo
En dan in 70 jaar doen waar andere 140 jaar over doen
Ik ookquote:Op woensdag 4 september 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik al bijna op de helft.
Wist dat je oud wasquote:Op woensdag 4 september 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik al bijna op de helft.
Ik loop hier dan de deur uitquote:Op woensdag 4 september 2019 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan ben ik voor 20 mensen eten aan het snijden.
Ik ga er vanuit dat ik dat niet weet.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:53 schreef JJH het volgende:
Ik ook!
Voor je het weet lig je tussen zes plankjes.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik dat niet weet.
Inderdaad...quote:Op woensdag 4 september 2019 11:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Lijkt me een bijzonder onprettige ervaring.
Er zijn er al zoveel voor ons gegaan, het moet goed komen.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Lijkt me een bijzonder onprettige ervaring.
Ze vertellen alleen nauwelijks wat naquote:Op woensdag 4 september 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn er al zoveel voor ons gegaan, het moet goed komen.
Wie zwijgt stemt toe.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze vertellen alleen nauwelijks wat na
Doei! mijn gemiddelde staat nu op 3 posts per dagquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Doei! mijn gemiddelde staat nu op 3 posts per dag
Yes, maar ik vier de 28ste pas. Maar 25ste komen 2 vrienden ook even langs.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:17 schreef Ivo1986 het volgende:
25 september?![]()
Volgend jaar ben ik op dinsdag jarig
wie ?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
matige dagquote:Op woensdag 4 september 2019 12:17 schreef Ivo1986 het volgende:
25 september?![]()
Volgend jaar ben ik op dinsdag jarig
waarom zo negatief?quote:
woensdag is tot nu toe ook geen topperquote:
Niet echt neequote:Op woensdag 4 september 2019 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woensdag is tot nu toe ook geen topper
Hahahaquote:Op woensdag 4 september 2019 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je dan uitgerekend? Of uitgeteld haha
40 alweer?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Ohja ik ben op een woensdag jarig.Wat een grafdag zeg.
jij bent net zo verzuurd als oom Wengerquote:Op woensdag 4 september 2019 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit ook geen greintje humor in jou he bah
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
jij bent net zo verzuurd als oom Wenger
Hoe dan als ze geen kind heeft?quote:
Ja maar zolang ze geen kind heeft kan ze geen milf zijnquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar zolang ze geen kind heeft kan ze geen milf zijn
Kloptquote:Op woensdag 4 september 2019 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit ook geen greintje humor in jou he bah
Kopje was fan van clowns toch?quote:
Hoeveel kids heb jij?quote:Op woensdag 4 september 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond aan mijn kinderen laten zien.
Wanneer komt die?quote:
Sarcasme....quote:
Drie die hij erkent heeftquote:
Dus niet dat soort plaatjes posten als ze er weer isquote:
@Kopjechino is dit echt zo?quote:Op woensdag 4 september 2019 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus niet dat soort plaatjes posten als ze er weer is
Samen voor je verjaardag er heen?quote:
quote:
Lekker tochquote:
Op je werk niet zekerquote:
Nope.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Op je werk niet zeker
Kun je al bijna naar huis?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn drukste deel is nu achter de rug gelukkig.
Ben alweer een uurtje thuisquote:Op woensdag 4 september 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk nog 1.5 uur.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Kun je al bijna naar huis?
Ja, ochtenddienst.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Vroeg begonnen?
Awh. Knuffel voor je 🤗quote:Op woensdag 4 september 2019 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Kun je al bijna naar huis?
Verstandigquote:Op woensdag 4 september 2019 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog best lang
[..]
😊 ik heb hoofdpijn dus ga naar huis
Beterschap!quote:Op woensdag 4 september 2019 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog best lang
[..]
Vroeg voor mijn doenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog best lang
[..]
Wat doe jij voor werkquote:Op woensdag 4 september 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeer zeker.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je per forum betaald
en verdient het boven modaal?
Wat haags zegt. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn ook niet mis trouwens.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je per forum betaald
en verdient het boven modaal?
kun je toch gewoon omzeilenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Te veel moeite, webmail is hier door IT afgeschermd
Jezus wat kut.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bedrijfsgeheimen enzoquote:Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Eerst de punttijden controleren, nu dit....
Leuke werkgever ja?
they see me rollin'quote:Op woensdag 4 september 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DAAR STAAT EEN GEWELDIGE VENT
gewoon admin accountje fixenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wie danne, vpn shit is ook geblokt, proxy ook...
En ik dacht dat mijn werkgever al parra was.quote:
Is toch nie nodig joh.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon admin accountje fixen
Zonder VPN ofzo?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch nie nodig joh.
Ja hallo dat kan, maja dat is dus de moeitequote:Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon via je mobiel mailen.
10x sneller ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja hallo dat kan, maja dat is dus de moeite
Gelukkig ben ik niet jouw geval.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In mijn geval vaak wel.
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan? Dit pakt alleen maar vies uit.
Fyquote:Op woensdag 4 september 2019 16:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet jouw geval.
is wel makkelijkste manierquote:Op woensdag 4 september 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch nie nodig joh.
Ja maar niet in het hoekje van Posterholt, werk daar ergens, binnen met geluk 3G , te ver in het gebouw niets nada noppesquote:
3g is echt kudtquote:Op woensdag 4 september 2019 16:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja maar niet in het hoekje van Posterholt, werk daar ergens, binnen met geluk 3G , te ver in het gebouw niets nada noppes
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja maar niet in het hoekje van Posterholt, werk daar ergens, binnen met geluk 3G , te ver in het gebouw niets nada noppes
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaan van een zachte G naar 4G
Kweetnie, ik heb er 2quote:Op woensdag 4 september 2019 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
telefoon zit tijdens werk gewoon in mijn zak en blijft daar ook
je kan toch wel paar uurtjes per dag zonder
https://www.google.com/ma(...)I4AgUQ8gEwE3oECA0QBAquote:Op woensdag 4 september 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Posterholt, nog nooit van gehoord.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)I4AgUQ8gEwE3oECA0QBA
dan zul je er wel 1 van je werkgever hebben neem ik aanquote:
DAN LOOP DOORquote:Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
1 voor mezelf en 1 namens mezelf jaquote:Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zul je er wel 1 van je werkgever hebben neem ik aan
maar ik heb tellie ook niet nodig tijdens het werk
Ik zit hoorquote:Op woensdag 4 september 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DAAR STAAT EEN GEWELDIGE VENT
Ik net welquote:Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zul je er wel 1 van je werkgever hebben neem ik aan
maar ik heb tellie ook niet nodig tijdens het werk
Ik mail liever, ben geen beller.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik net wel![]()
Al mailen klanten veel liever. maar bellen is handiger. Want mailen stopt nooit anders.
Ik had het door tijdens onze conference callquote:Op woensdag 4 september 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mail liever, ben geen beller.
Ik wist niet dat ik moest praten.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik had het door tijdens onze conference call
Je begon een beetje te stotteren enzo
Ja en dan gaan ze 10x mails sturen. Dan bel ik liever om gelijk in discussie te kunnen treden of het probleem op te lossen.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mail liever, ben geen beller.
Haha nee hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze 10x mails sturen. Dan bel ik liever om gelijk in discussie te kunnen treden of het probleem op te lossen.
Klanten zijn ook heel wat minder stoer per telefoon en face2face dan per e-mail
Dit jaquote:Op woensdag 4 september 2019 16:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze 10x mails sturen. Dan bel ik liever om gelijk in discussie te kunnen treden of het probleem op te lossen.
Dan is mijn ervaring net iets anders.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Exht hequote:Op woensdag 4 september 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is mijn ervaring net iets anders.
Heb ook veel contacten die ik al jaren ken en we weten wat we aan elkaar hebben. Dat maakt het wel prettig.quote:
"JAAAA FUSHIA ALS JE DIT PROBLEEM VANDAAG NIET OPGELOST IS GA IK NAAR DE CONCURRENTIE"quote:Op woensdag 4 september 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is mijn ervaring net iets anders.
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
"JAAAA FUSHIA ALS JE DIT PROBLEEM VANDAAG NIET OPGELOST IS GA IK NAAR DE CONCURRENTIE"
10 min later aan de telefoon
"Dag Fushia, ja sorry euhm sorry was niet de bedoeling. Ben een beetje pissed, kan je dit laten escaleren svp. We zijn echt al jarenlang trouwe klant maar blabla"
mijn readtie =>![]()
Oke, dat heb ik dan nietquote:Op woensdag 4 september 2019 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
"JAAAA FUSHIA ALS JE DIT PROBLEEM VANDAAG NIET OPGELOST IS GA IK NAAR DE CONCURRENTIE"
10 min later aan de telefoon
"Dag Fushia, ja sorry euhm sorry was niet de bedoeling. Ben een beetje pissed, kan je dit laten escaleren svp. We zijn echt al jarenlang trouwe klant maar blabla"
mijn readtie =>![]()
Klopt, al heb ik ook niet direct klanten contact (wel leveranciers (inleenbureau's). zorgverzekering, pensioenfonds etc), en verder zijn de medewerkers mijn klantenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij zal wereldwijd ook maar handjevol concurrenten hebben
Bedankt makkerquote:Op woensdag 4 september 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ook veel contacten die ik al jaren ken en we weten wat we aan elkaar hebben. Dat maakt het wel prettig.
Gaan wij ook conference call doen als FEE weer open is?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik moest praten.
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
flips is gearriveerd
tijd om me uit de voeten te maken
Tikki ja?quote:
Absoluut @yvonnequote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaan wij ook conference call doen als FEE weer open is?
grapje babequote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal nog eens helpen
[..]
Tikki ja?
Echt he. Heb opeens wat werk te doenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
flips is gearriveerd
tijd om me uit de voeten te maken
Tikka, kennelijkquote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal nog eens helpen
[..]
Tikki ja?
Ik nietquote:Op woensdag 4 september 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga vanavond toch echt beginnen aan vis a vis S3
Moet jij wetenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga zo maar eens beginnen met lezen.
quote:
Werken voor je geldquote:Op woensdag 4 september 2019 17:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. Heb opeens wat werk te doen
Overwerk 150% dus ik doe helemaal niksquote:
Dit klinkt heel fout.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan wij het weer samen doen?
Ik ook nietquote:
Omdat ik S1 en 2 ook niet gezien hebquote:
Heb je nog geen enkele post hier gelezen?🤪quote:Op woensdag 4 september 2019 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga zo maar eens beginnen met lezen.
Dat heeft ze ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Omdat ik S1 en 2 ook niet gezien heb
[..]
Heb je nog geen enkele post hier gelezen?🤪
Oké oké. Ik ga vanavond weer verder met vreemdere dingen S3. Van de week eindelijk eens aan begonnenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet.
Wow rebelquote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Overwerk 150% dus ik doe helemaal niks
Graagquote:Op woensdag 4 september 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan wij het weer samen doen?
Dat heb ik dan weer niet gekeken.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké oké. Ik ga vanavond weer verder met vreemdere dingen S3. Van de week eindelijk eens aan begonnen
Daar heb ik nu helemaal niks aanquote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ongelooflijk hard geworden nu.
Struggle.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het koud maar ben te lui om een trui te pakken.
Wajoooooquote:Op woensdag 4 september 2019 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal niks aan
[..]
Elke dag toch? Dat hadden de mijne in ieder geval wel toen ik nog katten had. Elke dag wel een keer als een dolle door het huis heen.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:31 schreef Amarantha het volgende:
Pff mijn kat heeft weer een gek uurtje hoor.
quote:
Echt he.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft voice berichtjes bedacht op WhatsApp. Pff.
Overal plukken haarquote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke dag toch? Dat hadden de mijne in ieder geval wel toen ik nog katten had. Elke dag wel een keer als een dolle door het huis heen.
Ligt er wel aan wat die persoon zegt....quote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Al is soms iemands stem horen wel fijn
Behalve je eigen stem horen. Dat is altijd verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Al is soms iemands stem horen wel fijn
Ja dat is zoquote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is nu wel over hier. Gelukkig.
Echt hequote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve je eigen stem horen. Dat is altijd verschrikkelijk
Ik haat je en wil je nooit meer zien.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat die persoon zegt....
Ja dat zou ik sowieso niet doenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve je eigen stem horen. Dat is altijd verschrikkelijk
Wat zegt diegene danquote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat die persoon zegt....
Oei dat zou wel pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat je en wil je nooit meer zien.
[..]
Ja dat zou ik sowieso niet doen
Vreemdere dingenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké oké. Ik ga vanavond weer verder met vreemdere dingen S3. Van de week eindelijk eens aan begonnen
Niks mis mee, beetje sproeien.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat rent tegen de deuren aan. Okeee dan.
moet hij weten?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Doe ik ook vaak.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Die staat nog op de kijk lijstquote:
Lucht op hequote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat je en wil je nooit meer zien.
[..]
Ja dat zou ik sowieso niet doen
flippie knight & the pips!! Heb echt kromgelegen vanmorgen om je Zaandam-posts... had ik even nodig... Is het nog goed gekomen?quote:
Nou nee, net thuis en de wekker gaat weer om 6.00 uur... echt huilen nu...quote:
Two girls one cup.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
Wat voor porno zal ik eens gaan kijken boys
Keiharde porno. Staat in m'n sig.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
Wat voor porno zal ik eens gaan kijken boys
Ah matig zeg. Ja hier gaat wel lekker.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, net thuis en de wekker gaat weer om 6.00 uur... echt huilen nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |