Ja Louis is altijd hilarischquote:Op woensdag 4 september 2019 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Vooral het einde als hij de prijzen uitreikt aan Robin en Arjen.![]()
![]()
Inderdaad, Louis zijn manier om een boodschap over te brengen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja Louis is altijd hilarischmaar het is ook gewoon heel lief eigenlijk
quote:
Wat denk je?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgen de honden je weleens naar de badkamer?
Bij die maat die op een boerderijhuis woont bij zijn ouders ging zijn zus douchen. Hun douche was op de begane grond. Het toilet daarnaast. Ik moest naar het toilet maar de honden lagen daar. Opeens ging de badkamerdeur open en stond dat zusje daar, omgewikkeld in een baddoek. De honden renden op haar af om haar overal te likken (zonde als je net hebt gedouched).quote:
Welke aflevering van Ron Jeremy is dit?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:58 schreef stokj het volgende:
Bij die maat die op een boerderijhuis woont bij zijn ouders ging zijn zus douchen. Hun douche was op de begane grond. Het toilet daarnaast. Ik moest naar het toilet maar de honden lagen daar. Opeens ging de badkamerdeur open en stond dat zusje daar, omgewikkeld in een baddoek. De honden renden op haar af om haar overal te likken (zonde als je net hebt gedouched).
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Welke aflevering van Ron Jeremy is dit?
Heb het even voor je aangepast.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij die maat die op een boerderijhuis woont bij zijn ouders ging zijn zus douchen. Hun douche was op de begane grond. Het toilet daarnaast. Ik moest naar het toilet maar de honden lagen daar. Opeens ging de badkamerdeur open en stond dat zusje daar, omgewikkeld in een baddoek. De honden renden op haar af om haar overal te likken (ik bleef vol verbazing kijken, stiekem, in de deuropening. Mijn verstand zei dat ik mij om moest keren, maar mijn lichaam luisterde niet naar mij. Voordat ik het wist had ik mijn rits al geopend, en bracht mijn hand naar mijn kruis).
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb het even voor je aangepast.
HAHA ik zei alleen maar dat die honden geil waren hoorquote:
Ik was net klaar toen jij ging. Hebben we elkaar net gemist 🤪quote:
Dus met andere woorden ben ik niet grappig. Ja nee oké leuk, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 4 september 2019 22:18 schreef stokj het volgende:
HAHA ik zei alleen maar dat die honden geil waren hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Maar om een of andere manier ga ik wel stuk van het lachen om je tekst (waarschijnlijk omdat ik moe ben).
Jammer man.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:18 schreef dud0r het volgende:
Ik was net klaar toen jij ging. Hebben we elkaar net gemist 🤪
Jawel, ik vond het juist wel grappig!quote:Op woensdag 4 september 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dus met andere woorden ben ik niet grappig. Ja nee oké leuk, weet ik dat ook weer
Ja, omdat je moe bentquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
Op de een of andere manier lees ik de TT steeds als InFanTiel
Ook als ik niet moe ben vind ik je grappig hoor!quote:Op woensdag 4 september 2019 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, omdat je moe bent
Maar laat maar, ik ben ook kapot. Snap mijzelf niet eens meer denk ik
Je kinderen stijgen naar je hoofd 🤪quote:Op woensdag 4 september 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
Op de een of andere manier lees ik de TT steeds als InFanTiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |