Mooi zo, hoog tijd om kaf en koren te scheiden.quote:
Die violiste heeft wel iets intrigerends.quote:
Met alleen posts van jou? (lol)quote:Op woensdag 4 september 2019 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
Topic #6 wordt een Wilder Woods adoratietopic.
https://www.instagram.com/p/B1-oZ-Joe_8/quote:Op woensdag 4 september 2019 10:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met alleen posts van jou? (lol)
Deel eens muziek waar jij naar luistert?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap inmiddels wel hoe Stijn aan die wollige teksten komt.
Dat heb ik al gedaan in dit topic lieve jongen.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deel eens muziek waar jij naar luistert?
Genot.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan in dit topic lieve jongen.
En wat nog meer?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan in dit topic lieve jongen.
Oudere jongeren noemt Johan dat altijd toch.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:maxi-mus blijkt stiekem een bejaarde te zijn.
Prachtig eufemisme.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oudere jongeren noemt Johan dat altijd toch.
De Neushoorn voldoet daar wel aan volgens mij.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prachtig eufemisme.
Hebben ze nog een rolstoelvriendelijke schouwburg bij jou in de buurt?
Ja, niks mis mee. Kende ik nog niet overigens.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan vind je dit misschien ook wel leuk.
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou volg ik die hele scene niet en kijk ik al die talkshows en programmas niet, dus hoe al die lui eruit zien weet ik niet eens, maar ik heb wat van dat Spinvis geluisterd, voor het eerst eigenlijk.
Oprechte vraag: is dit serieus bedoeld, of is dit een soort Zanger Rinus waarvan allerlei lui dan doen alsof het goed is want haha grappig enzo?
Ik snap wel dat het de eerste keer quasi-poëtisch aanvoelt qua teksten, zijn teksten vind ik zelf ook wel wisselvallig, soms is het wel herkenbaar maar soms is het gewoon Bløf voor hipsters.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou volg ik die hele scene niet en kijk ik al die talkshows en programmas niet, dus hoe al die lui eruit zien weet ik niet eens, maar ik heb wat van dat Spinvis geluisterd, voor het eerst eigenlijk.
Oprechte vraag: is dit serieus bedoeld, of is dit een soort Zanger Rinus waarvan allerlei lui dan doen alsof het goed is want haha grappig enzo?
Ik heb ook liever Eefje:quote:Op woensdag 4 september 2019 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spinvis was fantastisch op Lowlands, maar je moet er wel echt van houden natuurlijk, is toch wel een gevalletje love it or hate it.
Ik vind zelf bijvoorbeeld Eefje de Visser ook beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |