Ja die wil iedereen welquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft ook genoeg zekerheid, maar ik wil hypotheek bro
Is Hans dood aan het gaan ofzo?quote:
Hij is dood jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:10 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Is Hans dood aan het gaan ofzo?
Ja, één hele dikke....quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ook van die leuke staartjes
4 dagen geledne heeft hij nog gepost zie je dat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Comments lol onder die video die je linkt
Mega debiel lees verder sukkelquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:17 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
4 dagen geledne heeft hij nog gepost zie je dat?
Wil je tt fixenquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal. Nergens voor nodig, je zit niet in VBL
Doe eens normaal. Je zit niet in VBLquote:
Jou probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n type die op vrouwen met billen valt waar je een heel wokrestaurant-assortiment op kan stallen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:23 schreef Rozevla het volgende:
Zo zonde he
Van die wijven die dan een lekkere kop + lichaam hebben en dan veel te kleine tieten.
bahquote:
niceeequote:Op dinsdag 3 september 2019 23:24 schreef Tjacka het volgende:
Zaterdag naar willem van the oppos @:jancees @:I. @:dr.mikey @:amarantha @:flippiee
Waarom alleen naar Willem en niet naar biggiequote:Op dinsdag 3 september 2019 23:24 schreef Tjacka het volgende:
Zaterdag naar willem van the oppos @:jancees @:I. @:dr.mikey @:amarantha @:flippiee
nice! heb je die film met hem gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:24 schreef Tjacka het volgende:
Crewbash???????quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:23 schreef Rozevla het volgende:
Zo zonde he
Van die wijven die dan een lekkere kop + lichaam hebben en dan veel te kleine tieten.
Hehequote:Op dinsdag 3 september 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n type die op vrouwen met billen valt waar je een heel wokrestaurant-assortiment op kan stallen?
Die docu?quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nice! heb je die film met hem gezien?
nee filmquote:
laatste show van zijn man in nood albumquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom alleen naar Willem en niet naar biggie
Bah bahquote:
Het is patatquote:
Doe dan maar een patatje pinda bestequote:
flip neem ik vaakquote:Op woensdag 4 september 2019 00:03 schreef SoS87 het volgende:
Speciaal of oorlog zonder ui zie je ook veel te vaak
Pindasaus en mayonaisequote:
Oh dacht dat dat met ketchup was of zoquote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 4 september 2019 00:03 schreef SoS87 het volgende:
of oorlog zonder ui zie je ook veel te vaak
quote:
Nou dan zijn ze hier van god losquote:Op woensdag 4 september 2019 00:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is oorlog. Curry en mayo speciaal.
Met ui graag.
Ketchup hoort niet bij patat.
Wtf.quote:Op woensdag 4 september 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
Hier zit er 1 daar krijg je mayo curry ketchup en pinda als je speciaal besteld. Tegen de muur ermee
Klinkt super ranzigquote:Op woensdag 4 september 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
Hier zit er 1 daar krijg je mayo curry ketchup en pinda als je speciaal besteld. Tegen de muur ermee
Dat is wel speciaalquote:Op woensdag 4 september 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
Op een burger ketchup met mosterdquote:Op woensdag 4 september 2019 00:13 schreef SoS87 het volgende:
Ketchup hoort bij een tosti en verder nergens bij.
Curry bij frituur
Tosti met mayonaisequote:Op woensdag 4 september 2019 00:13 schreef SoS87 het volgende:
Curry bij frituur
Jij weetquote:Op woensdag 4 september 2019 00:13 schreef SoS87 het volgende:
Curry bij frituur
Nee man, curry.quote:Op woensdag 4 september 2019 00:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op een burger ketchup met mosterd
Bahquote:
Op een burger?quote:
Wow serieus maar dat kan toch helemaal niet???quote:
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op woensdag 4 september 2019 00:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow serieus maar dat kan toch helemaal niet???
Probeer maar zo'n tostiquote:Op woensdag 4 september 2019 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen
Leg mij dat eens uit
Doodsverwensing TRquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doodsverwensing TR![]()
Mss wel lekker amandelsmaakje
quote:
Nestquote:Op woensdag 4 september 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
Kom dan!!
ONZ / Maak hier zinnen met zoveel mogelijk Coolbluelinks
quote:
Geef de hond maar een aai over bolquote:Op woensdag 4 september 2019 00:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ik ga de hond wel even uitlaten
Terechte klacht wel, ik nu ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Viesmad want ook zin in tosti nu
Mensen die daar niet aan denken als ze mayo etenquote:Op woensdag 4 september 2019 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
Elke keer als ik mayo ergens bij doe moet ik denken aan @:markdeajaxfan
hipstersausjesquote:
Deze?quote:Op woensdag 4 september 2019 00:29 schreef SoS87 het volgende:
Post dat filmpje van de poezen tentoonstelling nog eens
oquote:
Ik heb geen idee johquote:Op woensdag 4 september 2019 00:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Andalouse saus is toch niet hipster?
Je bent niks gewendquote:Op woensdag 4 september 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh. Er zit hier een hipster patat tentje met allemaal vreemde sausjes en daar zag ik andalouse ook tussen staan dus
Echt hehquote:Op woensdag 4 september 2019 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen die daar niet aan denken als ze mayo eten
Het bleef bij 1 aardige opmerking. Nou ja we gaan vooruitquote:
Neem eens bij je patat, is lekkerquote:Op woensdag 4 september 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh. Er zit hier een hipster patat tentje met allemaal vreemde sausjes en daar zag ik andalouse ook tussen staan dus
Ben blij dat je het positief bekijktquote:Op woensdag 4 september 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het bleef bij 1 aardige opmerking. Nou ja we gaan vooruit
???quote:Op woensdag 4 september 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nou boys, ik ga mijn ogen dicht doen
Plak je ze af dan?quote:Op woensdag 4 september 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nou boys, ik ga mijn ogen dicht doen
Hier zeggen we : hij ligt nog te rottenquote:Op woensdag 4 september 2019 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook wel bekend als richting dromenland gaan, of slapen...
De necrofielen lifestyle is niet voor iedereen.quote:Op woensdag 4 september 2019 00:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hier zeggen we : hij ligt nog te rotten
kan deze externe inhoud niet zien want heb cookies op FOK! geweigerd en 10 euro betaald voor 24 uur toegang.quote:
Ik betaal 100 euro voor 2 uur toegang, gewoon om danny te steunen en alle vrouwen hier te laten zien dat ik een sexy motherfucker ben.quote:Op woensdag 4 september 2019 02:00 schreef racerdkb het volgende:
[..]
kan deze externe inhoud niet zien want heb cookies op FOK! geweigerd en 10 euro betaald voor 24 uur toegang.
Nee jij. Snel die wc in, in de treinquote:
Hahaha ik vind die wc's altijd vies.quote:Op woensdag 4 september 2019 05:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee jij. Snel die wc in, in de trein
Zit er iemand in de coupé?quote:Op woensdag 4 september 2019 05:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahaha ik vind die wc's altijd vies.
Ciaoquote:Op woensdag 4 september 2019 05:47 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga eens richting mijn auto. Werkse![]()
Hoi vriend, je maat hierquote:Op woensdag 4 september 2019 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi tjacka, Haags hier.
Gisteren was je laatquote:Op woensdag 4 september 2019 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd vriend, altijd.
Nooit. Voorschoolse en naschoolse opvang he. Moeders begint later.quote:Op woensdag 4 september 2019 08:04 schreef dud0r het volgende:
Vandaag je dochter niet naar school brengen Haags
Hoi hoiquote:
Hopelijk dan ook beetje bijtijds klaar.quote:Op woensdag 4 september 2019 08:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah gaat wel. Wel vroeg begonnen, jij?
Sorryquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk dan ook beetje bijtijds klaar.
Ik als het goed is niet.
Ik ben alleen, merk ik nu, in de verkeerde bus gestapt en heb geen idee waar deze naar toe gaat.
Rip.
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 4 september 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las in VBL SC dat er meer mensen zijn die de kamelenrace spelen op de kermis. Leuk zeg
Zit je straks ineens in een heel andere stad. Lekker dan.quote:Op woensdag 4 september 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We rijden op de snelweg. Als dit maar goed gaat.
Dan boek ik een taxi.quote:Op woensdag 4 september 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je straks ineens in een heel andere stad. Lekker dan.
Ik hoop het ook voor jouquote:Op woensdag 4 september 2019 08:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik vertrek ook zo... hopelijk wel de goede kant op
quote:Op woensdag 4 september 2019 08:52 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha ik zit in Zaandam hahahahaha
Woensdag he, dus jaquote:Op woensdag 4 september 2019 08:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy "werk" je weer thuis?
quote:Op woensdag 4 september 2019 08:52 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha ik zit in Zaandam hahahahaha
Chill toch. Even kind naar school gebracht. Twee milfjes gespot, helaas met kinderen in hogere klassen.quote:
Nou nog eerder productief zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
Langzamerhand lukt het me dan buiten eerder wakker te worden, ook eerder op te staan. Goedemorgen!
De milf al gespot?quote:Op woensdag 4 september 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill toch. Even kind naar school gebracht. Twee milfjes gespot, helaas met kinderen in hogere klassen.
[..]
Nou nog eerder productief zijn
Nee de beste nog steeds niet.quote:
Waar zijn ze ineens dan?quote:Op woensdag 4 september 2019 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee de beste nog steeds niet.Al vanaf voor de vakantie niet meer.
Dat zal nog even durenquote:Op woensdag 4 september 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill toch. Even kind naar school gebracht. Twee milfjes gespot, helaas met kinderen in hogere klassen.
[..]
Nou nog eerder productief zijn
Dat is erg matigquote:Op woensdag 4 september 2019 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee de beste nog steeds niet.Al vanaf voor de vakantie niet meer.
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:14 schreef Solotovski het volgende:
Mogguh vrienden en blauwen van onz
Geen idee. Er was er eentje die heeft een kind in een andere klas zitten maar daar begint het gelijk te kriebelen als ik die zie. Maar nu dus al een aantal weken niet gezien.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waa
[..]
Waar zijn ze ineens dan?
Hoi Soloquote:Op woensdag 4 september 2019 09:14 schreef Solotovski het volgende:
Mogguh vrienden en blauwen van onz
Ja, maar helaas is het niet anders.quote:
Ah oke, succes Noel!quote:
Matig man. Ik zag gister genoeg leuks.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Er was er eentje die heeft een kind in een andere klas zitten maar daar begint het gelijk te kriebelen als ik die zie. Maar nu dus al een aantal weken niet gezien.
[..]
Hoi Solo
[..]
Ja, maar helaas is het niet anders.
Hier loopt echt maar 1% leuks rond ofzo. Beetje schraal.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matig man. Ik zag gister genoeg leuks.
Kijk ook waar je woontquote:Op woensdag 4 september 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier loopt echt maar 1% leuks rond ofzo. Beetje schraal.
Je weet niet eens waar ik woonquote:Op woensdag 4 september 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk ook waar je woont
Wat heb jij tegen mij. Altijd zo vijandig. Siert je nietquote:
Ze wilt gewoon dat je opzout naar klb.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij. Altijd zo vijandig. Siert je niet
rt rtquote:Op woensdag 4 september 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon dat je opzout naar klb.
Jij begon.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij. Altijd zo vijandig. Siert je niet
Klinkt als haar probleemquote:Op woensdag 4 september 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon dat je opzout naar klb.
Typisch kindergedrag dit.quote:
Is flips Rosa Parks?quote:Op woensdag 4 september 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze stapte in de verkeerde bus.
Haaaaahahahaha
Flips = Flippieequote:
Zou me niks verbazen.quote:
Goed bezig.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Typisch kindergedrag dit.
Jaaaaaa maar jij begon![]()
heeft ie weer een stagairequote:Op woensdag 4 september 2019 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel lekker rustig zo zonder @:kiid
Wie?quote:Op woensdag 4 september 2019 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
en @2NutZ is vrij vandaagquote:Op woensdag 4 september 2019 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi Amaquote:
IK BEN ERquote:Op woensdag 4 september 2019 10:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en @:2nutz is vrij vandaag
Teleurstelling
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ZULLEN WE DE HELE DAG TE GEKKE TOPICS OPENEN ??
Stracque PLAN BROEDERquote:Op woensdag 4 september 2019 11:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ZULLEN WE DE HELE DAG TE GEKKE TOPICS OPENEN ??
Gewoon alles al opeten.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is eerder dan dat ik het op heb. Hoe is dat mogelijk?
Misschien komen ze straks met een dienblad broodjes langs, die over zijn na de lunches van externe bezoekers.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan niks meer lunchen?
G E N O Tquote:Op woensdag 4 september 2019 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien komen ze straks met een dienblad broodjes langs, die over zijn na de lunches van externe bezoekers.
Niet zelf deelnemen aan dit soort meetingsquote:Op woensdag 4 september 2019 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien komen ze straks met een dienblad broodjes langs, die over zijn na de lunches van externe bezoekers.
Mis je niks aanquote:Op woensdag 4 september 2019 11:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waar is @:driepink eigenlijk gebleven
Waarom lees jij de vbl scquote:Op woensdag 4 september 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las in VBL SC dat er meer mensen zijn die de kamelenrace spelen op de kermis. Leuk zeg
Die is de lijnen aan het uitzettenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waar is @:driepink eigenlijk gebleven
Soms wel hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet zelf deelnemen aan dit soort meetings
Achter de schermen werken
Welke lijnen?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is de lijnen aan het uitzetten
Bikinilijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Welke lijnen?
Coke
Vis
Tell me
pics?!?!quote:
Was gisteren ook zo hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer het dit keer langer dan een uurtje vast te houden
Het sarcasme druipt er weer vanaf.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi topper
Je bent dan ook een geweldig mens
Ik ben weer bloedserieusquote:Op woensdag 4 september 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er weer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |