Ik denk dat er in de yurt ook nog wel leven is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
De rest ligt allemaal al plat.....wees blij dat er beweging in zit.
O is ze weer uit bed gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ] Zijn toch fillers? Die gaan wel weer weg.
Denk ik. Hoop het niet.Dus
Dat weten we niet want ze komen niet in beeld, laatste wat we zagen was dat Mariska en Gerrit een dolletje maakten en gingen roken, ook Franny ging roken ,bovendien waren Andrea en Shell ook nog aan het kletsenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
De rest ligt allemaal al plat.....wees blij dat er beweging in zit.
Geloof het niet die liggen al een dik uur.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de yurt ook nog wel leven is.
Yep. Ze zei dat ze ging roken en toen vroeg Jessie : ister iets en toen zei ze "niks"en toen zei ze : ja er is wel iets en toen...verder niks eigenlijkquote:
Die waren net nog aan het roken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof het niet die liggen al een dik uur.
Vroeg aan dylon of hij nog lang erachter zou zitten want ze wilde post schrijven. Dylan zei van nee hoor je mag maar ze ging eerst roken.quote:
Een gebed zonder end dusquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep. Ze zei dat ze ging roken en toen vroeg Jessie : ister iets en toen zei ze "niks"en toen zei ze : ja er is wel iets en toen...verder niks eigenlijk
En dan straks weer terug naar d bootquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vroeg aan dylon of hij nog lang erachter zou zitten want ze wilde post schrijven. Dylan zei van nee hoor je mag maar ze ging eerst roken.
Ja, maar zit niet te wachten op Shell en Andrea samen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat weten we niet want ze komen niet in beeld, laatste wat we zagen was dat Mariska en Gerrit een dolletje maakten en gingen roken, ook Franny ging roken ,bovendien waren Andrea en Shell ook nog aan het kletsen
Ze heeft gewoon 2 grote bobbels onder haar ogen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
dil gaat gelijk aan de kant voor die kut.
ga je column maar schrijven over JEZELF
Ja las het , dat roken weet wat.....Hiske lag echt al lekker onder dekens te gapen en was meer aan het luisteren tenminste toen ik haar zag.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die waren net nog aan het roken.
Je hebt liever beeld op Dylan en Brandon?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar zit niet te wachten op Shell en Andrea samen.
Voordat ze weg zijn laat ze er weer nieuwe inspuitenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
Ik zou de deur op slot doen. Ze gaat maar ergens op de grond liggen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan straks weer terug naar d boot
Ja oke...dacht dat iedereen al sliep.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hebt liever beeld op Dylan en Brandon?
Ik niet, ik wil graag ook iets horen![]()
[ afbeelding ]
Nee joh, je maakt een geintjequote:Op dinsdag 3 september 2019 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voordat ze weg zijn laat ze er weer nieuwe inspuiten
nee,dat ligt aan de regiequote:Op dinsdag 3 september 2019 22:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja oke...dacht dat iedereen al sliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |