Nee geen voetbal, interland voetbal vanaf donderdagquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dienstag premier leauge om dat nu manu is en dann man city
ok dann is herhalingquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen voetbal, interland voetbal vanaf donderdag
Ik mis wel verslagen van Mario eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Over tot de orde van de dag.![]()
Zijn we niks kwijtgeraakt?🥴
Heb je wel de polka gedanst dan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was niet in elke tent leuke muziek ,soms is het polka hum tata
quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heb je wel de polka gedanst dan?
Ik zit er ook nog op te wachten. Wat kan ons dat voetbal bommen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik mis wel verslagen van Mario eigenlijk.Vorig jaar was echt lachen.
hier::quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik mis wel verslagen van Mario eigenlijk.Vorig jaar was echt lachen.
Dat is wel ultieme humor jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier::
vanochtend als ik van de tent uitgegangen ben heb ik en vegetrische döner gekopt, maar vraag me niet waarom ik weet het niet![]()
deze heb in de keuken gelegd en nachmiddag gegeten![]()
als ik pizza an vorberijden was
Ik las ook iets over een half opgevreten hotdog.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanochtend als ik van de tent uitgegangen ben heb ik en vegetrische döner gekopt, maar vraag me niet waarom ik weet het niet![]()
Ah, Muti ging niet koken. 😸quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we alles op de camera vastleggen, volgens mij kunnen we hem niet eens bijhouden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk dat Poetselig en ik eens naar Bleiburg moeten gaan om Mario aan het dansen te krijgen.
yep zaterdag nach wakker werden in de keuken gevondenquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een half opgevreten hotdog.
Heb je je jas nog, je handy nog, geen blauw oog of gekneusde ribben?quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep zaterdag nach wakker werden in de keuken gevonden
Geld , check je bankrekening ff .. voor de zekerheidquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je je jas nog, je handy nog, geen blauw oog of gekneusde ribben?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geld , check je bankrekening ff .. voor de zekerheid
Genoeg te eten dusquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:24 schreef mario390 het volgende:
pizza nog en stück![]()
tart is nog van wiesn in koelkast
Lekker en dan morgen gewoon bij mutti eten ..quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:31 schreef mario390 het volgende:
melone, nktarino, jogurt somige sorten,wijndruiven, radler, alles heb ik
Waar kunnen Gooddeal en ik volgend jaar slapen tijden de Wiesenmarkt?quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:31 schreef mario390 het volgende:
melone, nktarino, jogurt somige sorten,wijndruiven, radler, alles heb ik
ik werd niet nu alles eten maar ik heb het in koelkastquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker en dan morgen gewoon bij mutti eten ..
quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kunnen Gooddeal en ik volgend jaar slapen tijden de Wiesenmarkt?
Mario heeft zijn eigen appartement.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kunnen Gooddeal en ik volgend jaar slapen tijden de Wiesenmarkt?
Wij gaan op de vloer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]hotel of jufa gastenhuis ,in mijn kamer is nur en bed in de andere kamer is geen bed
Jufa is dat niet voor jonge mensen ?quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]hotel of jufa gastenhuis ,in mijn kamer is nur en bed in de andere kamer is geen bed
en familien de op vakantie zijn en ook sport-teamsquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jufa is dat niet voor jonge mensen ?
https://www.google.com/se(...)ygC&biw=1522&bih=691quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jufa is dat niet voor jonge mensen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |