Gun iemand anders ook eens. Volgens mij geil jij echt op nieuwe topics openen.quote:
Internet heldquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:45 schreef Fancy2 het volgende:
@:eNGine10
Had ik nooit van je verwacht
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gun iemand anders ook eens. Volgens mij geil jij echt op nieuwe topics openen.
Ik geloof dit nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Internet held
Ben behoorlijk verlegen.
Automatische pilootquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:50 schreef Ivo1986 het volgende:
Haagsje krijgt een melding volgens mij als het bijna dicht is.
JAAAAAAAquote:
Want milfs zijn leeftijdsgebonden? En het is een schoolplein dus de kans is zeer groot dat het moeders zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef Fancy2 het volgende: [..] Waarom milfs? Waarom geen jonge vrouw?
Maar bij nader inzien had ik dat eigenlijk al moeten wetenquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Internet held
Ben behoorlijk verlegen.
Ooo op die manier.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want milfs zijn leeftijdsgebonden? En het is een schoolplein dus de kans is zeer groot dat het moeders zijn.
Of lekkere oma'squote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want milfs zijn leeftijdsgebonden? En het is een schoolplein dus de kans is zeer groot dat het moeders zijn.
Echt waar makkerquote:
Buitenkomenquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar bij nader inzien had ik dat eigenlijk al moeten weten![]()
Volgens mij is iedereen die veel op internet zit, niet erg sociaal. Of misschien wel eenzaam.
Misschien klinkt het een beetje vooroordelend, maar ik spreek toch een beetje uit ervaring, denk ik.
In het echt ben ik wel sociaal, heb veel vrienden en maak gemakkelijk nieuwe. Maar sinds het uit was met mijn vorige vriend trok ik me een beetje terug en was veel binnen. Dus zodoende op FOK beland.
Nu ben ik weer naar buiten getrokken en tijd doorbrengen met vrienden IRL en kom ik ook veel minder op FOK.
Die heb ik nog nooit gezien.quote:
Ah dat is wel handig dan ja 👊quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, ik zag dus ook een chick waar ik bij in de klas heb gezeten op de basisschool. Daar heb ik sowieso nog wel wat van
Stuurden ze toen ook al sexting?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, ik zag dus ook een chick waar ik bij in de klas heb gezeten op de basisschool. Daar heb ik sowieso nog wel wat van
Ik ben denk ik best wel sociaal en verre van eenzaam. Denk meer dat het leuk is online omdat het vrijblijvend is. Geen verplichting om te reageren terwijl ik die verplichting naar familie en vrienden wel voel... En dan reageer ik juist niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar bij nader inzien had ik dat eigenlijk al moeten weten![]()
Volgens mij is iedereen die veel op internet zit, niet erg sociaal. Of misschien wel eenzaam.
Misschien klinkt het een beetje vooroordelend, maar ik spreek toch een beetje uit ervaring, denk ik.
In het echt ben ik wel sociaal, heb veel vrienden en maak gemakkelijk nieuwe. Maar sinds het uit was met mijn vorige vriend trok ik me een beetje terug en was veel binnen. Dus zodoende op FOK beland.
Nu ben ik weer naar buiten getrokken en tijd doorbrengen met vrienden IRL en kom ik ook veel minder op FOK.
Een krabbel op Hyvesquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:05 schreef dud0r het volgende:
Maar wat heb je nog van haar dan? Ondergoed? Speeltjes?
Chlamydia, druiper, wratjes, beestjes? Ook allemaal opties.quote:
Fijn voor jequote:
Knuffelquote:
Lieverdquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geil knuffelbeertje van me
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:13 schreef JJH het volgende:
Er is helemaal niks mis met een beetje gay.
Haaha okayquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik best wel sociaal en verre van eenzaam. Denk meer dat het leuk is online omdat het vrijblijvend is. Geen verplichting om te reageren terwijl ik die verplichting naar familie en vrienden wel voel... En dan reageer ik juist niet meer
Rtquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Nee, dat is voor mij alleen een uitgang jongens!
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Nee, dat is voor mij alleen een uitgang jongens!
Ehm effe denken....... ja is echt zoquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Hmmmhmmmmquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm effe denken....... ja is echt zo
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:32 schreef Kopjechino het volgende:
Toen ik hier op FOK kwam voelde ik mij vrij eenzaam. Intussen zijn er veel veranderingen geweest qua vrienden en voel ik mij niet eenzaam meer. Soms alleen wat relaties betreft. Zocht het eerst bij mezelf, maar toen besloten dat mannen gewoon kut zijn
Jij bent meer lul?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik ben wel de uitzondering op kut hoor.
Ik heb geen kut?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:32 schreef Kopjechino het volgende:
ssen zijn er veel veranderingen geweest qua vrienden en voel ik mij niet eenzaam meer. Soms alleen wat relaties betreft. Zocht het eerst bij mezelf, maar toen besloten dat mannen gewoon kut zijn
Valt wel meequote:Op dinsdag 3 september 2019 16:32 schreef Kopjechino het volgende:
Toen ik hier op FOK kwam voelde ik mij vrij eenzaam. Intussen zijn er veel veranderingen geweest qua vrienden en voel ik mij niet eenzaam meer. Soms alleen wat relaties betreft. Zocht het eerst bij mezelf, maar toen besloten dat mannen gewoon kut zijn
Zou je niet daten in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik ben wel de uitzondering op kut hoor.
Wtf wromniequote:Op dinsdag 3 september 2019 16:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou je niet daten in ieder geval
quote:
Ik kan een boek schrijven over de mannen die ik heb gedate anders hoorquote:
Je hebt een relatie en kinderenquote:
Gvdquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze discrimineert ons omdat we kinderen hebben...
😊🤗quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en kinderen
Of één kind, dat is voor mij nog niet helemaal duidelijk.
Ik ben gewoon geen moeder.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Ze discrimineert ons omdat we kinderen hebben...
Nee, daar kwam ik vorig jaar al achter.quote:
Zou niet lezenquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan een boek schrijven over de mannen die ik heb gedate anders hoor
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik vorig jaar al achter.
Of Leiden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn meerdere wegen die naar rome lijden
Schijnt best een leuke stad te zijnquote:
Ken het alleen van Leids ontzet. Das wel geinig ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Schijnt best een leuke stad te zijn
Een robotman bouwen ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
Zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
Geloof niet dat ik het nog begrijpquote:
Je zegt dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Dat ging toch over het krijgen van een vriend in dit geval?quote:
Oh nee dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je zegt dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Dat ging toch over het krijgen van een vriend in dit geval?
Dus ik zeg: een robotman bouwen.
Als soort van menselijk contact
Fijnquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
Oh nee dan heb ik het verkeerd begrepen
Maar wil wel helpen bouwen hoor
Lijkt me beterquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijn
Ik had eigenlijk een date aankomende vrijdag, maar deze zeg ik af.
Jaa!!quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh is keigoed
Ooitquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh komt wel terug.
Grapjequote:
Wat heb jij gerookt?quote:
Lucky strikequote:Op dinsdag 3 september 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt?
Zeg net dat ik het ga afzeggen
Je gaat van de lifesupport af?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:53 schreef JJH het volgende:
18:00 gaat de stekker eruit voor vandaag.
Ik kan heel goed zelf ademhalen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je gaat van de lifesupport af?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet wel kibbeling
KOPJEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bring me back to the railroad track
Inderdaad opmerkelijk as usualquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu posten we weer bijna tegelijk na doode stilte
Dit is geen toeval meer
heyo kibbeling ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet wel kibbeling
Jij kent wel meer niet denk ik zomaarquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heyo kibbeling ken ik dan weer niet
Wie komt er vandaag?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik krijg dalijk bezoek maar daar HEB IK GEEN ZIN IN VANDAAG
Een maat van mij heeft twee zusjes die om de week een ander vriendje mee naar huis namen. En zijn kamer was pal naast de kamer van een van de zusjes. We zaten BF4 te spelen en hadden onderling via Steam voice chat contact. Hoor je opeens van die kreungeluiden. Was zijn zus dus aan de slag met dat vriendje.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vriend van mijn zuster maar dan moet ik weer de boze broer spelen lol
je werd vermist.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS zet ik mij al dag en nacht in hoor
Lol ja dat gaan we hier maar niet doenquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft twee zusjes die om de week een ander vriendje mee naar huis namen. En zijn kamer was pal naast de kamer van een van de zusjes. We zaten BF4 te spelen en hadden onderling via Steam voice chat contact. Hoor je opeens van die kreungeluiden. Was zijn zus dus aan de slag met dat vriendje.
Ik las het ja. Ik had het druk. En er zijn wat politieke bewegingen op gang dus ik moest goed opletten om neutraal te blijven. Anders gaat men nog denken dat ik bevooroordeeld ben en dan komt er chaos.quote:
lolquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik had het druk. En er zijn wat politieke bewegingen op gang dus ik moest goed opletten om neutraal te blijven. Anders gaat men nog denken dat ik bevooroordeeld ben en dan komt er chaos.
Nu is die maat iemand die tegen geweld is, dierenvriend is en echt een vaatdoekje. Dus we zeiden al tegen hem van je zusje komt elke weet met iemand thuis, straks is het hele dorp bij je thuisgekomen. Het kon hem niks schelen, zolang zijn zusje dat wou was het goed.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lol ja dat gaan we hier maar niet doenZet m naakt buiten dan hoor
Een niffo van mij kwam op een verjaardag en zijn zus had haar nieuwe vriend meegenomen. Die niffo ging helemaal te keer tegen me dat die vriend een nietsnut was. 8 jaar later zijn ze samen en hebben ze een kindje en die niffo weigert om naar zijn nieuwe niffo toe te gaanquote:
Ik normaal ook hoor, behalve vaatdoek, maar ik heb het idee dat 1 blik vaak al voldoende isquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Nu is die maat iemand die tegen geweld is, dierenvriend is en echt een vaatdoekje. Dus we zeiden al tegen hem van je zusje komt elke weet met iemand thuis, straks is het hele dorp bij je thuisgekomen. Het kon hem niks schelen, zolang zijn zusje dat wou was het goed.
Lol dat is wel sneu. Wel man van zijn woord, dat kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Een niffo van mij kwam op een verjaardag en zijn zus had haar nieuwe vriend meegenomen. Die niffo ging helemaal te keer tegen me dat die vriend een nietsnut was. 8 jaar later zijn ze samen en hebben ze een kindje en die niffo weigert om naar zijn nieuwe niffo toe te gaan![]()
![]()
nee moet nog even verder.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.
Wat scheelt er verder?
Heel goed. Maar natuurlijk moet die vriend van je zusje wel goed weten wie de baas is daar bij jou thuis.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik normaal ook hoor, behalve vaatdoek, maar ik heb het idee dat 1 blik vaak al voldoende is
Dus dan kom je hier 'GA EENS WERKEN' posten terwijl je zelf nog niet klaar bentquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee moet nog even verder.
Succes!quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee moet nog even verder.
Normaal mijn pa, maar die is er niet, dus nu ikquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed. Maar natuurlijk moet die vriend van je zusje wel goed weten wie de baas is daar bij jou thuis.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Normaal mijn pa, maar die is er niet, dus nu ik
Mijn pa heeft 13 jaar in het leger gezeten, voorlopig nog niet dusquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben je ook weleens thuis de baas geweest als je pa er wel was?
Dat is begrijpelijk. Welke rang had hij bereikt?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft 13 jaar in het leger gezeten, voorlopig nog niet dus
Aan het eind luitenant-generaal, en een speciale sniper force ook nog, weet de naam daar niet precies van. Hij kan i.i.g zittend/staand/liggend heel goed schietenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Welke rang had hij bereikt?
Netjes, netjes.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aan het eind luitenant-generaal, en een speciale sniper force ook nog, weet de naam daar niet precies van. Hij kan i.i.g zittend/staand/liggend heel goed schieten
Na 2x heb ik het opgegevenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes, netjes.
Is het leger niet iets voor jou?
Jammer! Je had ver kunnen komen. En anders kan je bij de popo terecht?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Na 2x heb ik het opgegeven
He bahquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:15 schreef stokj het volgende:
Gisteren was ik bij een opening en zat ik op de eerste rij. Mijn managementassistent zat naast me en daarnaast enkele noemenswaardige sprekers. Maar omdat het precies onder dinertijd was zat iedereen met een rommelige maag. Naast mij zat de gastheer.
Op een gegeven moment pakt mijn managementassistent wat brood uit een zakje en begint ze te eten (mag volgens protocol niet, maar goed). Zodra ze der bek opendeed...man man man wat een geur van verrotheid kwam daar uit zeg.![]()
![]()
![]()
Alsof ze haar tanden niet had gepoetst.
Ik weet niet of ik ooit zou kunnen schikken in die rolquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer! Je had ver kunnen komen. En anders kan je bij de popo terecht?
Ik zou spontaan kauwgom aanbieden 'tegen de zenuwen'quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig mocht ik even een paar woordjes doen op het podium en kreeg ik weer wat zuurstof.
Komt goed Flat!quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit zou kunnen schikken in die rolLeger was idd leuk geweest maar ja het is hoe het is
Ik word er misselijk van als ik er aan terugdenk...quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou spontaan kauwgom aanbieden 'tegen de zenuwen'
Niet doen danquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik word er misselijk van als ik er aan terugdenk...
Precies, zoals kopjequote:Op dinsdag 3 september 2019 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, laat ik maar aan leuke dingen denken
Ja, wat is dit nu. Ze was net zo leuk bezig met praten hier en nu is ze opeens weg @Kopjechinoquote:
zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Welkom Haga, zijn je handen goed schoon van het lichamelijk werk?
Ja erg jammer altijdquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, wat is dit nu. Ze was net zo leuk bezig met praten hier en nu is ze opeens weg @:kopjechino
die hele Jandino is 1 grote grapquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ja(...)oetbalgala~a2fb39f6/
Ja vervelend ventje maar om hem dan met dood te gaan bedreigenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die hele Jandino is 1 grote grap
Ja dat gaat wat ver.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vervelend ventje maar om hem dan met dood te gaan bedreigen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De enige die het grappig vond was Tadic, en die verstond hem niet.
Doet ie ook niet meer, na de vertalingquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij was serieus de enige in het filmpje die aan het lachen was
Ging idd nergens over. Nog erger dan de acts hierquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet ie ook niet meer, na de vertaling
ben ik ook.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
straks ga je nog beweren dat je puur bent
Of in de circus als die toch al clowns tt zetquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haags moeten ze op de televisie zetten
Ja daar past hij denk ook prima, zoveel potentiequote:Op dinsdag 3 september 2019 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of in de circus als die toch al clowns tt zet
De trein naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Weet je wat ook ideaal is aan Rotterdam?
Dat het zover weg is van Brabant?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat je je pan bami uit je raam ken pleuruhquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vioollesquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:25 schreef stokj het volgende:
Ja, wat is dit nu. Ze was net zo leuk bezig met praten hier en nu is ze opeens weg @:kopjechino
Ik hoop dat je niet de tweede viool hoeft te spelenquote:
Zou ik wel waarderenquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Of gaat ie eerst over de viool strijken voordat de trein vertrekt?
Ff stukkie vivaldi voor de trein gaat rijdenquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Of gaat ie eerst over de viool strijken voordat de trein vertrekt?
Vivaldiquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:28 schreef SoS87 het volgende:
Ff stukkie vivaldi voor de trein gaat rijden
Vivalwie?quote:
Sow danquote:
Oh, ik wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:40 schreef eNGine10 het volgende:
Just for the record.. Mijn moeder is geen prostituee.. Denk ik
Naja misschien ook wel. Wel praten niet dagelijks.quote:
Zijn we allemaal wel een beetjequote:
Mijn lichaam staat tussen mij en God, voor niemand anders!quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Naja misschien ook wel. Wel praten niet dagelijks.
[..]
Zijn we allemaal wel een beetje
Fijn voor jequote:Op dinsdag 3 september 2019 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn lichaam staat tussen mij en God, voor niemand anders!
Alsof ik die niet hebquote:
Er zit een hoer in ons allemaalquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Naja misschien ook wel. Wel praten niet dagelijks.
[..]
Zijn we allemaal wel een beetje
@Geerd mag voor een vriendenprijs toch?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsof ik die niet heb
[..]
Er zit een hoer in ons allemaal
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsof ik die niet heb
[..]
Er zit een hoer in ons allemaal
Peren zijn sowieso overratedquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga stoppen met school en peren plukken.
Nee, die moet juist extra betalen. Wordt mijn eerste ontmaagding.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:49 schreef SoS87 het volgende:
@:geerd mag voor een vriendenprijs toch?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, die moet juist extra betalen. Wordt mijn eerste ontmaagding.
ftfyquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, die moet juist extra betalen. Wordt zijn eerste ontmaagding.
Nu weet ik niks meer te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik kan er niet om lachen en voel me ook niet gekwest of gepikeerd. Ik kan hem alleen aanraden: zoek professionele hulp. Hij lacht namelijk altijd om zijn eigen grappen die nooit leuk zijn. Het is niet de moeite waard om me er echt druk om te maken."
Johen Derksan
Jij?!?!quote:
Sorry kopjequote:Op dinsdag 3 september 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij?!?!
Jij hebt altijd wat te zeggen. Had wel een goede comeback verwacht. Beetje anticlimax dit Engie.
Waarom jezelf inhouden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
Sorry kopjevandaag niet. Vandaag niet, voel me een beetje rebels maar probeer het in te houden.
Nee, ik ben geen Limburgerquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:07 schreef stokj het volgende:
@:Kopjechino ben jij de vrouwelijke André Rieu?
Omdat ik anders morgen spijt hebquote:
Oeh, ben je onder invloed? Dit kan interessant wordenquote:
JAAAAAAA beetje welquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oeh, ben je onder invloed? Dit kan interessant worden
Heb je morgen wat te doen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik wou me eigen ook volgieten vanavond maar dat lijkt nu niet zo'n strak plan meer
Dan doenquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké doen, durven of de waarheid?
Swaffel het eerste voorwerp wat je ziet.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Swaffel het eerste voorwerp wat je ziet.
Deze comment keihard geswaffeldquote:
Dat is.. perfectquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Deze comment keihard geswaffeld
Sta nog steeds met m'n lul tegen de bar te slaan maar niemand kijkt opquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Swaffel het eerste voorwerp wat je ziet.
Ik zou kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:27 schreef eNGine10 het volgende:
Sta nog steeds met m'n lul tegen de bar te slaan maar niemand kijkt op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |