https://www.realtalk.nl/a(...)g-tot-de-opstanding/quote:Op woensdag 4 september 2019 14:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wij moslims zien dit niet als een historisch feit.
soera 4, 157 (met als kernuitspraak: “Zij hebben hem niet gedood en zij hebben hem niet gekruisigd, maar het werd hun gesuggereerd.”)quote:Op woensdag 4 september 2019 14:59 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
https://www.realtalk.nl/a(...)g-tot-de-opstanding/
Geloven als een dom kind, zeggen ze niet voor niets.quote:
Belangrijk. Zeker in het onfysieke hiernamaals natuurlijk. Waar gegiste suikers je niet bestaande darmstelsel anders zouden kunnen beschadigen denk ik?quote:Op woensdag 4 september 2019 14:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hey, onderschat de waarde niet van een goede verzegeling! Je wil niet dat iemand met je wijn gerotzooid heeft!
Jezus toch de Messias van de Joden?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
soera 4, 157 (met als kernuitspraak: “Zij hebben hem niet gedood en zij hebben hem niet gekruisigd, maar het werd hun gesuggereerd.”)
Ik zat op een Christelijke school en ik heb verplicht de Bijbel moeten lezen. Het oude testament kan ik mij wel ergens in vinden, maar het nieuwe testament niet echt.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:02 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wel eens de Bijbel gelezen en wat vond je er van ?
Lekker vrijgevochten kereltje ben jijquote:Op woensdag 4 september 2019 15:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geloven als een dom kind, zeggen ze niet voor niets.
"Houdt jij ze arm, houdt ik ze dom", zei de geestelijke tegen de koning.
Ik werk bij een multi-national.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Lekker vrijgevochten kereltje ben jij
Wat voor baan heb je eigenlijk? Ben best benieuwd?
Ja, maar wat voor baan heb je?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik werk bij een multi-national.
Dat je die uitdrukking niet kent, verbaast me dan weer niets...
Moslims mogen geen alcohol.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gelukkig is de wijn wel goed verpakt zo na de dood in het paradijs
SAHIH INTERNATIONAL
They will be given to drink [pure] wine [which was] sealed.
https://quran.com/83/25-26
1e. Kan hij niet. Enkel God kan de mens bekeren En indien de Geest Desgenen, Die Jezus uit de doden opgewekt heeft, in u woont, zo zal Hij, Die Christus uit de doden opgewekt heeft, ook uw sterfelijke lichamen levend maken, door Zijn Geest, Die in u woont. romeinen 8 vers 1-17quote:Op woensdag 4 september 2019 15:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zat op een Christelijke school en ik heb verplicht de Bijbel moeten lezen. Het oude testament kan ik mij wel ergens in vinden, maar het nieuwe testament niet echt.
Maar wat valt mij op?
- Hoe kan de Paus, een levend persoon, mensen heilig verklaren?
- Waarom mag een priester niet trouwen? Dit gaat tegen in tegen natuurlijke behoeftes?
- Hoe haal je het in je hoofd om profeten/god af te beelden?
- Waarom moet je in de kerk biechten tov een pastoor en niet rechtstreeks tot God?
- De katholieke godsdienst lijkt meer op een bedrijf. Je hebt priesters, bisschopen, aartsbischoppen, diakens (ofzo), misdienaars......
- De rol van de iman is niet identiek aan deze van een priester
- .....
Whut???quote:Op woensdag 4 september 2019 15:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Na de dood wel! Hele rivieren vol ermee!
Volgens mij is het geen islamitische deugd om op te scheppen over het aardsequote:
Ijdelheid der Ijdelheden het is al ijdelheid.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat boeit trouwens wereldse zaken als een 'dikke auto' een moslim? Dat soort ijdelheid is toch haram? Hmmm....
Het is inderdaad niet toegestaan volgens den islam. Maar ik krijg het idee dat Fushia2 de koran en hadiths maar erg slecht kent...quote:Op woensdag 4 september 2019 15:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ijdelheid der Ijdelheden het is al ijdelheid.
Zoals ik al zei, ik ben niet perfect.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat boeit trouwens wereldse zaken als een 'dikke auto' een moslim? Dat soort ijdelheid is toch haram? Hmmm....
Ja, ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet zo bekend ben met protestanten. Weet enkel dat een dominee mag trouwen.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:15 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Kan je ingaan op mijn argumentaties ?
Beter dan deze flauwekul he
quote:Op woensdag 4 september 2019 15:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet toegestaan volgens den islam. Maar ik krijg het idee dat Fushia2 de koran en hadiths maar erg slecht kent...
Zou je ons de culturele lading van dit woord eens uit kunnen leggen?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
Altijd grappig wanneer kaffirs je proberen te pakken op je geloof.
maar wat vind je van deze argumentaties ?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet zo bekend ben met protestanten. Weet enkel dat een dominee mag trouwen.
neenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou je ons de culturele lading van dit woord eens uit kunnen leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |