Misschien ben jij verslaafd aan al jouw gedachten over de islam, ieder zijn drug.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:10 schreef DoubleUU het volgende:
Slavernij leek afgeschaft totdat de islam zijn intrede nam.
Sinds wanneer is islam een drug?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:24 schreef Oscar123 het volgende:
[..]
Misschien ben jij verslaafd aan al jouw gedachten over de islam, ieder zijn drug.
Niet de islam, jouw gedachten over de islamquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Sinds wanneer is islam een drug?
Dat mag jij denken. Jij vindt de islam wel oke?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:31 schreef Oscar123 het volgende:
[..]
Niet de islam, jouw gedachten over de islam
Wat zij geloven is hun zaak, het is niet aan mij om voor hun te gaan bepalen waar ze in moeten geloven of niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat mag jij denken. Jij vindt de islam wel oke?
Wat als over 100 jaar Nederland voor 50 % moslim is en jouw kinderen daarin moeten leven? Of boeit je dat niet?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:39 schreef Oscar123 het volgende:
[..]
Wat zij geloven is hun zaak, het is niet aan mij om voor hun te gaan bepalen waar ze in moeten geloven of niet.
Dat hangt er sterk vanaf welk geloof je aanhangt en uiteindelijk is het aanhangen van een geloof (tenzij sekte) een keuze die je in vrijheid maakt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:08 schreef DoubleUU het volgende:
newsflash voor jou : je mag niets als gelovige. Een denkbeeldig iemand vereren, dat mag je. En van alles mag je niet. Wat een feest. OM NIETS. Bizarre shit.
Net zoals mensen vrijwillig kozen dood te gaan bij de Jones-club. Het zijn gewoon gebrainwashede mensen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hangt er sterk vanaf welk geloof je aanhangt en uiteindelijk is het aanhangen van een geloof (tenzij sekte) een keuze die je in vrijheid maakt.
@:fushia2
Ik denk eigenlijk dat de vraag die gewichtiger is dan 'twee geloven op één kussen', twee culturen op één kussen. Vaak ligt er achter geloof een bepaalde cultuur en met sommige cultuurverschillen krijg je een clash. Echter, zelfs bij twee gezinnen kan je al cultuurverschillen ontwaren, dus samenleven met een ander komt er op neer je tot een andere cultuur te verhouden. Als dat niet lukt, faalt de relatie en dan maakt je soort geloof niet uit.
Als jij al in die denkbeeldige toekomst wil leven, ga je gang. Ik doe dat niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:40 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat als over 100 jaar Nederland voor 50 % moslim is en jouw kinderen daarin moeten leven? Of boeit je dat niet?
Wie zegt dat ongelovigen niet gebrainwasht zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:45 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Net zoals mensen vrijwillig kozen dood te gaan bij de Jones-club. Het zijn gewoon gebrainwashede mensen.
En dat jij het probeert recht te lullen terwijl je weet dat het krom is, en dat als admin zijnde. schaam je.
Nee jij steekt je kop in het zand.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:48 schreef Oscar123 het volgende:
[..]
Als jij al in die denkbeeldige toekomst wil leven, ga je gang. Ik doe dat niet.
Ik leef liever uit de realiteit van het hier en nu dan in een droomwereld te leven van een denkbeeldige toekomst.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:51 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee jij steekt je kop in het zand.
Je klinkt nogal dromerig voor iemand die niet in een droomwereld leeft..quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:57 schreef Oscar123 het volgende:
[..]
Ik leef liever uit de realiteit van het hier en nu dan in een droomwereld te leven van een denkbeeldige toekomst.
Begrijpelijk, mijn realiteit kan voor jou een droom zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je klinkt nogal dromerig voor iemand die niet in een droomwereld leeft..
Dream onquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:01 schreef Oscar123 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, mijn realiteit kan voor jou een droom zijn.
Dus het is niet zo dat het doorgaans iets is waar je in geboren en geindoctrineerd bent, en dat in het ongelukkige geval dat je bijvoorbeeld een jehova's getuige of gereformeerd bent maakt dat wanneer je het geloof verlaat je ook gelijk vrijwel je gehele sociale kring/familie verliest? Oke...quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Dat hangt er sterk vanaf welk geloof je aanhangt en uiteindelijk is het aanhangen van een geloof (tenzij sekte) een keuze die je in vrijheid maakt.
Het enige verschil tussen een sekte en een geloof is het aantal aanhangers en de leeftijd ervan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:38 schreef ems. het volgende:
Eigenlijk is er ook niet een wezenlijk verschil tussen 'sekte' en 'geloof'. Sekte is vooral een term die gelovigen gebruiken over andere geloven om hun eigen geloof te valideren.
Leg mij eens uit wat er verkeerd is met de islam?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat mag jij denken. Jij vindt de islam wel oke?
De perfecte opvoeding is een islamitische opvoeding.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn vele prima manieren waarop je kinderen kunt opvoeden. De perfecte opvoeding bestaat niet (maar de meeste mensen komen daar pas achter als het kind er al is).
Precies. Niet denken dat wij geen humor hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
F&L is serieus, ONZ niet. Lijkt me dat je wel gewoon humor mag hebben als je vroom bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |