Ja waarschijnlijk wel al heb ik nog even om flink te oefenenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef Kopjechino het volgende: [..] Ja echt wel
Al heb ik 3 weken vrij, dus kan daarvoor en daarna nog lekker niks doen
Lekker hoor, gaan we in mijn vakantie of tegen die tijd wel even Mario Kart spelen. Maak ik je helemaal in
![]()
Precies, soms red ik die 1x niet en dan gaat het irriterenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik 1x in de 10 dagen ongeveer. Dan irriteert het mij en jeukt het
Ja ook zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij he. Wedden dat ik win WEDDEEEEquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
Ja waarschijnlijk wel al heb ik nog even om flink te oefenen
Juist!!quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Precies, soms red ik die 1x niet en dan gaat het irriterende snor en kin als eerste.
Lekker random.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:20 schreef Kopjechino het volgende:
Ik scheer mijn baard alleen in de maanden waar een a in zit.
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gebruik de Philips OneBladequote:Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ken ik.
Dan weer even de trimmer er over, scheermes om het netjes te maken en voila. Weer een ultra sexy boy.
Ik heb een babyliss for men trimmer met achtduizend verschillende opzetstukjes. En dan een gewone gillette mach fusion voor het scheren.quote:
Boterham met worst plakjes?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En nu een goede suggestie graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |