Zit veel verschil in Corsa's. Is het een nieuwere? Die rijden opzich best prima toch? Ik ga denk ik de Golf inruilen binnenkort voor een Ibiza ofzo. Al rijdt een Golf 4 wel goddelijk.quote:
Volgens mij van 2010. De golf rijdt nog prima, zitten een heleboel minder KM op.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit veel verschil in Corsa's. Is het een nieuwere? Die rijden opzich best prima toch? Ik ga denk ik de Golf inruilen binnenkort voor een Ibiza ofzo. Al rijdt een Golf 4 wel goddelijk.
LEVEN is het meervoud van LEF.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohhhh mijn god... hou op, daar ben ik dus bang voor dat dat binnenkort een keer gaat gebeuren.
Kilometers zegt niks joh.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgens mij van 2010. De golf rijdt nog prima, zitten een heleboel minder KM op.
audi toch ook, sowieso vind ik al die duitsers teveel op elkaar lijken tegenwoordig, Mercedes is momenteel wel de beter qua designquote:
Ben ook geen fan van Audi. Had mercedes nou die hele zuinige diesel gemaakt?quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
audi toch ook, sowieso vind ik al die duitsers teveel op elkaar lijken tegenwoordig, Mercedes is momenteel wel de beter qua design
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:13 schreef Gutanoth het volgende:
Die TT is vaak niet zo origineel hèJe vader ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
echt geen idee, ik ben meer van de V8's benzinequote:Op dinsdag 3 september 2019 11:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van Audi. Had mercedes nou die hele zuinige diesel gemaakt?
het maakt bij Louis niet uit over welk onderwerp je wat vraagt, hij komt altijd bij Louis uitquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:30 schreef Caland het volgende:
Net weer even de Grote Louis speech gezien
Wederom hardop gelachen
Met een paar bacotjes erin is het echt beter dan elke vorm van cabaret.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het maakt bij Louis niet uit over welk onderwerp je wat vraagt, hij komt altijd bij Louis uit
Wat is er mis met kipfilet en ei?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:04 schreef Charlotte3 het volgende:
Lekker lunchen allemaal, boterham kipfilet met ei.![]()
![]()
Ik ga maar weer even terug in gareel.
Ze moet kilo's kwijt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is er mis met kipfilet en ei?
Ja dat kan met een boterhammetje met kipfilet en ei. Is nog eens ongelooflijk lekker ook. garneren met een beetje peper/zout en een klein beetje sla of sambalquote:
Zout houdt vocht vast, en ze moet kilo's kwijt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja dat kan met een boterhammetje met kipfilet en ei. Is nog eens ongelooflijk lekker ook. garneren met een beetje peper/zout en een klein beetje sla of sambal
Dan alleen beetje peper, gaat primaquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zout houdt vocht vast, en ze moet kilo's kwijt.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zout houdt vocht vast, en ze moet kilo's kwijt.
Ja dat is waar, maar ik eet het zonder toevoegingen..quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja dat kan met een boterhammetje met kipfilet en ei. Is nog eens ongelooflijk lekker ook. garneren met een beetje peper/zout en een klein beetje sla of sambal
Is je autootje weer in orde?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]minder koolhydraten eten..
[..]
Ja dat is waar, maar ik eet het zonder toevoegingen..
Als je minder koolhydraten wilt eten, waarom doe je dan niet zoiets meenemen?:quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]minder koolhydraten eten..
[..]
Ja dat is waar, maar ik eet het zonder toevoegingen..
Een rolletje sla?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je minder koolhydraten wilt eten, waarom doe je dan niet zoiets meenemen?:
[ afbeelding ]
Súper lekker met wat kipfilet, tomaatje, komkommertje ,paprikapoeder, heel klein beetje yoghurt mayo
Ze kunnen niets vinden..quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is je autootje weer in orde?
Ja, je koopt:quote:
Tnxquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, je koopt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet de kipfilet in een blaadje sla, tomaatje erbij, komkommertje erbij, beetje yogonaise, peper en paprika poeder er overheen. Oprollen en meenemen in de broodtrommel. Hartstikke lekker![]()
Brood is killing als je koolhydraten moet vermijden
Ja niet dus.. liever dat ze vinden wat er mis is, niet dat ik volgende week ook nog zo sta..quote:
Ja dat koolhydraat arme brood is niet te vretenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Broodje koolhydraadarm bedoel ik.
[..]
Ja niet dus.. liever dat ze vinden wat er mis is, niet dat ik volgende week ook nog zo sta..
Je merkt het vanzelfquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Broodje koolhydraadarm bedoel ik.
[..]
Ja niet dus.. liever dat ze vinden wat er mis is, niet dat ik volgende week ook nog zo sta..
Daarom mijn kots-smiley..quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja dat koolhydraat arme brood is niet te vreten![]()
Is goed, meneer konijn.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ik snap hem nu, ik dacht dat het over de kip en ei ging![]()
Probeer de slawrap eens
Hoeveel gram van alles?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, je koopt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet de kipfilet in een blaadje sla, tomaatje erbij, komkommertje erbij, beetje yogonaise, peper en paprika poeder er overheen. Oprollen en meenemen in de broodtrommel. Hartstikke lekker![]()
Brood is killing als je koolhydraten moet vermijden
125 gram kipfilet in reepjes, 4 snoeptomaatjes per wrap, 1/8 komkommer per wrap en klein theelepeltje yogonaise per wrap. precieze macro's weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel gram van alles?
Ik vraag dit voor mijn goede vriend @:onlogisch
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
125 gram kipfilet in reepjes, 4 snoeptomaatjes per wrap, 1/8 komkommer per wrap en klein theelepeltje yogonaise per wrap. precieze macro's weet ik niet.
Welke zuignapquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:31 schreef Dven het volgende:
Je kan ook gewoon eens een keer van die zuignap afkomen en wat gaan bewegen.
Die waarmee je stevig aan je stoel vastgekluisterd zit.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die waarmee je stevig aan je stoel vastgekluisterd zit.
Ik zal je demotiverende woorden via voice chat op discord toefluisterenquote:
Zeker. Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Vermoeden van inbraak. Aangifte doen of niet?
Geen inbraak he maar vermoeden vanquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Omdat ik het niet zeker weet. Thuisgekomen in de pauze. Binnengekomen via de poort. Daarna even met de hond in de tuin geweest. Naar binnen om te eten en schijten en toen vertelde de schoonmaaksters dat er een hor op de grond lag. Het heeft niet heel hard gewaaid dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen. Daarop kijk ik buiten en staat de poort wagenwijd open en de schuurdeur, die even daarvoor dicht was, ook open.quote:
Hij is er nooit zomaar niet..quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooie afhakert is het sinds ie FA is.
Laten we er niet teveel drama van maken, hij zal vast vanavond weer spelfoutjes verbeterenquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Misschien moet iemand hem even bellen
Nee klopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:47 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportal is geen strijder
@:haags_kwartiertje
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:47 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportal is geen strijder
@:haags_kwartiertje
NietMijnIslam.quote:
John Carmackgod.quote:
Hoezo vermoeden van?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
is er iets weg?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zeker weet. Thuisgekomen in de pauze. Binnengekomen via de poort. Daarna even met de hond in de tuin geweest. Naar binnen om te eten en schijten en toen vertelde de schoonmaaksters dat er een hor op de grond lag. Het heeft niet heel hard gewaaid dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen. Daarop kijk ik buiten en staat de poort wagenwijd open en de schuurdeur, die even daarvoor dicht was, ook open.
Dat is een goede spelling, ‘ik vraag het me af’quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
me![]()
@:jancees
@:doublepain
@:maxi-mus en @:mini-mus
@:ggmm
@:onlogisch
LOOOOL poppenspeler.indesign HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is een goede spelling, ‘ik vraag het me af’
Kutjong![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
LOOOOL poppenspeler.indesign HAHAHAHAHA
@:tjacka
@:lenny_leonard
@:lange_lans
@:caland
@:muskusboktor57
@:elan
@:buitendam
@I.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is een goede spelling, ‘ik vraag het me af’
Kutjong![]()
Op mijn vertrouwen in de mensheid na, niets. Ik denk dat het een scout was.quote:
dan wel aangifte doen maatjequote:Op dinsdag 3 september 2019 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op mijn vertrouwen in de mensheid na, niets. Ik denk dat het een scout was.
Geen idee, ken alleen Don...quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed hoor
bedankt voor het vragen
hoe is het met cor
Don & Ad en de zompige zuignapquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook ad?
welke aflevering speelde je
Frikandellen zijn voor proleten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BURGER KINGGODEN
[ afbeelding ]
@:wereldgozer
@:zipportal
@:kapiteintje
@:jr-style-93
@:coco.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
https://m.corendon.nl/quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook ad?
welke aflevering speelde je
Gedaan.quote:
Wat een mensonterend product.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dacht ik al, dus ik gaf je de kans om een epistel te schrijven over wat echt kennen nou precies is. Maar die kans grijp je niet met beide handen aan. Jammer dit hoor.quote:
Kan wel een leuke offerte voor je opmakenquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gedaan.
Morgen toch maar even een camera installeren.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
MED / DonRaja is weer terug op VBL, bedankt Charlotte3
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Genot.mp3quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga voor de Eufy cam.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan wel een leuke offerte voor je opmaken
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er was meer ophef vorige week in elk geval
kerk op woensdagquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben thuis
Leef nog
Morgen kerk
@:kingroland
het waren mooie 5 dagenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:
op woensdag huhquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben thuis
Leef nog
Morgen kerk
Aldus iemand die naar de kermis gaat om kamelenrace te spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Frikandellen zijn voor proleten.
Jij begrijpt duidelijk niks van de kamelenrace.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die naar de kermis gaat om kamelenrace te spelen.
Klopt. Ik kom doorgaans niet in inteeltsteden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij begrijpt duidelijk niks van de kamelenrace
Je woont toch in Nijmegen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom doorgaans niet in inteeltsteden.
Oh begon @Charlotte3 net goed te vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit zou voor iedereen moeten gelden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij begrijpt duidelijk niks van de kamelenrace.
Zou hij toch moeten weten met zijn moeder.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij begrijpt duidelijk niks van de kamelenrace.
Dit was nog niks, i’ll be backquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh begon @:Charlotte3 net goed te vinden.
Ik kan nu een opmerking maken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Heb je wel eerst overlegd met TarrelGodin?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking maken.
Die zit te slapen, dus nee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je wel eerst overlegd met TarrelGodin?
Slaap jij ook zittend?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit te slapen, dus nee.
Tryquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking maken.
Pics?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit te slapen, dus nee.
Nee. Tali vindt het tegenwoordig tof om op de bodem van d'r kooi te slapen, tussen de zijkant van de bak en een stuk keukenpapier (om te voorkomen dat Lyam en Morty op de rand schijten)quote:
"Jammer dat X... gelukkig hebben we de foto's nog"quote:
Ik ga haar nu niet wakker makenquote:
GOEIE GENADEquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou hij toch moeten weten met zijn moeder.
Kan toch pic maken van een slapende Tarrel?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga haar nu niet wakker maken
Hoeveel mappen heb je eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee. Tali vindt het tegenwoordig tof om op de bodem van d'r kooi te slapen, tussen de zijkant van de bak en een stuk keukenpapier (om te voorkomen dat Lyam en Morty op de rand schijten)
[..]
"Jammer dat X... gelukkig hebben we de foto's nog"
Heb het geprobeerd, foto is niet duidelijk omdat de camera alleen de spijlen scherpstelt, maargoed:quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan toch pic maken van een slapende Tarrel?
JEZUS WAT EEN KUTFOTOquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, foto is niet duidelijk omdat de camera alleen de spijlen scherpstelt, maargoed:
[ afbeelding ]
Onmeunig veel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoeveel mappen heb je eigenlijk
Echt he.quote:
Joah.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tis te hopen dat je de rest voor jezelf houdt ....
Matige foto ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, foto is niet duidelijk omdat de camera alleen de spijlen scherpstelt, maargoed:
[ afbeelding ]
Heb nog twee foto's van toen ik haar net een weekje hadquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Matige foto ja.
[ afbeelding ]
Hij lijkt daar een stuk groener.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb nog twee foto's van toen ik haar net een weekje had
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij lijkt daar een stuk groener.
Dit moet pijn doen bij drizzt. Aangezien jij en @Jomanda3 zelfs in edelstenen geloven...quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:51 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja alsof ik er iets van zou geloven... maar goed.
Oei, zometeen gaan ze me instralen met negatieve energiequote:Op dinsdag 3 september 2019 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit moet pijn doen bij drizzt. Aangezien jij en @:jomanda3 zelfs in edelstenen geloven...
Kneusquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit moet pijn doen bij drizzt. Aangezien jij en @:jomanda3 zelfs in edelstenen geloven...
Ja, en krijgt weinig aandacht omdat Morty en Liam gay zijn toch?quote:
Je moet echt minder in Rotterdam komen maat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
zag vandaag boerka @:lenny_leonard
Ga eens voor de grap in Enschede kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
in Twente weten ze niet wat een boerka is
oostengoden
Wat moet je nou weer in de Achterhoek?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga eens voor de grap in Enschede kijken.
@:Zipportal
amsterdam makker.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet echt minder in Rotterdam komen maat.
Hetzelfde als in Helmond, niets.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in de Achterhoek?
@:jojoortje
@:drizzt_dourden
@Scarface88 vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hetzelfde als in Helmond, niets.
Mention afgehandeld.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ku'j dat vretn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
in Twente weten ze niet wat een boerka is
oostengoden
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in de Achterhoek?
@:jojoortje
@:drizzt_dourden
Noordquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:04 schreef KingRoland het volgende:
welk gedeelte van het strand is mooier? van noord of zuid-holland?
Zit zowat de hele dag bij mij, en weigert met die twee om te gaan omdat ik haar vriendje al benquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en krijgt weinig aandacht omdat Morty en Liam gay zijn toch?
Beter was Rick er nog. RickGOD. Beetje ruzie maken.
Dan was je helemaal fucked geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
en bijna in m'n rechteroog wist te bijten. Toen was het tijd om hem weg te doen
Preciesquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan was je helemaal fucked geweest.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit zowat de hele dag bij mij, en weigert met die twee om te gaan omdat ik haar vriendje al benMorty en Lyam probeerden elkaar één keer te neuken, maar na een paar seconden proberen hadden ze toch echt door dat het allebei kereltjes zijn
Ze zijn wel gigantisch close sinds dag 1 dag Lyam erbij kwam, da's wel genot.
Rick was zeker een tof beestje, leek hard op weg om tam te worden, maar door hormonen werd het een puberend etterbakje die alles en iedereen aanviel, en bijna in m'n rechteroog wist te bijten. Toen was het tijd om hem weg te doen
Wat een God. Hoort erbij man, beetje emotie en agressie.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rick was zeker een tof beestje, leek hard op weg om tam te worden, maar door hormonen werd het een puberend etterbakje die alles en iedereen aanviel, en bijna in m'n rechteroog wist te bijten. Toen was het tijd om hem weg te doen
Dag 1 dagquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
sinds dag 1 dag Lyam erbij kwam,
Weet ik veel. Ik heb niks met strand.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:04 schreef KingRoland het volgende:
welk gedeelte van het strand is mooier? van noord of zuid-holland?
jij pakt liever de fiets lennyquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb niks met strand.
Hahahaha thx maatquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag 1 dag
Hahahahahaha
@:klummie
Alleen als ik ga zuipen. Ik doe verder alles met de auto of motor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij pakt liever de fiets lenny
jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen als ik ga zuipen. Ik doe verder alles met de auto of motor.
Jij altijd ov toch?
Je moederquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen als ik ga zuipen. Ik doe verder alles met de auto of motor.
Jij altijd ov toch?
Kom daar nooitquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Annabel?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx wanneer wil je uitgaan
wel in Rotterdam
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag 1 dag
Hahahahahaha
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag 1 dag
Hahahahahaha
Hahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
?quote:
*vuile klootzak.gif*quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahahahaha
@:KingRoland
@:GGMM
@:JanCees
@:Doublepain
@:Klummie
@:Tjacka
Afbeelding werkte eerst niet![]()
Beestquote:Op woensdag 4 september 2019 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben weer thuis
Gruwelijk nat
Leef nog
Morgen kerk
Wat is dit voor nieuwe act van je met 'gruwelijk nat'?quote:Op woensdag 4 september 2019 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben weer thuis
Gruwelijk nat
Leef nog
Morgen kerk
Prima jaquote:Op woensdag 4 september 2019 08:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoor net de nieuwste plaat van John de Bever. Neem aan dat je hem al kent (2 weken oud).
Wat vind jij? Goede plaat?
Deze nog niet geluisterdquote:Op woensdag 4 september 2019 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook nog een nieuwe Frank van Etten zie ik!
Jouw mening graag.
Ik wijs jou nu op de nieuwste plaat van Frank van Etten?quote:
Nee alleen niet geluisterd zeg ik tochquote:Op woensdag 4 september 2019 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wijs jou nu op de nieuwste plaat van Frank van Etten?![]()
Ik ben iig benieuwd naar wat je ervan vindt. Laat maar weten als je hem hebt geluisterd.
Ik luister nu RadioNL..quote:Op woensdag 4 september 2019 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wijs jou nu op de nieuwste plaat van Frank van Etten?![]()
Ik ben iig benieuwd naar wat je ervan vindt. Laat maar weten als je hem hebt geluisterd.
Donker hok.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Jensen is viesdun
@:Karina
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver, wat heeft ie gedaan?
Ik hoop niet lopen schelden met kanker.
TR meegepakt voor je "FREEJC".quote:Op woensdag 4 september 2019 10:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Wat moet je nou weer in de Achterhoek?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja en nee.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:37 schreef Doublepain het volgende:
Zo’n NS Business Card heeft geen extra korting toch? Zelfde prijs als je gewoon ging reizen?
@trein2000quote:Op woensdag 4 september 2019 11:37 schreef Doublepain het volgende:
Zo’n NS Business Card heeft geen extra korting toch? Zelfde prijs als je gewoon ging reizen?
SINDS IK GEEN STUDENT MEER BEN is het OV best prijzig zeg #afzettersquote:
Het ov is inderdaad "kanker" (@Dven) duur. En dan zit je ook nog eens op ranzige stoelen tussen zwetend smerig volk. Ik ga alleen met ov als ik naar Schiphol ofzo moet.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SINDS IK GEEN STUDENT MEER BEN is het OV best prijzig zeg #afzetters
@:trein2000 smerige oplichter
je kan toch na je studeren voor 50 euro eenmalig een jaar lang korting krijgen?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kan ik het je aanbieden voor twee keer de helft.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik 30eu per dag, dat is 6/700 per maandquote:Op woensdag 4 september 2019 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het ov is inderdaad "kanker" (@:dven) duur. En dan zit je ook nog eens op ranzige stoelen tussen zwetend smerig volk. Ik ga alleen met ov als ik naar Schiphol ofzo moet.
Retour kost dan gewoon meer dan 40 Euro. Gaat toch nergens meer over @:trein2000
Toen ik in Amsterdam werkte had ik een kaart van altijd-vrij ofzo. 400 Euro per maand.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik 30eu per dag, dat is 6/700 per maand
Helaas is met auto nog kutter in de spits, hoewel ik overweeg dat te doen
Krijg je geen reiskostenvergoeding van je baas danquote:Op woensdag 4 september 2019 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker maar was benieuwd hoeveel het hem kostquote:Op woensdag 4 september 2019 12:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je geen reiskostenvergoeding van je baas dan
ja dat is toch wel jammer, ik vermijd het dan ook, alleen als ik weet dat ik aan de alcohol ga maak ik er wel gebruik van.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het ov is inderdaad "kanker" (@:dven) duur. En dan zit je ook nog eens op ranzige stoelen tussen zwetend smerig volk. Ik ga alleen met ov als ik naar Schiphol ofzo moet.
Retour kost dan gewoon meer dan 40 Euro. Gaat toch nergens meer over @:trein2000
Dat is toch bizar he, kut NSquote:Op woensdag 4 september 2019 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen ik in Amsterdam werkte had ik een kaart van altijd-vrij ofzo. 400 Euro per maand.
een abonnement is toch wel goedkoper?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zit op 400 per maand geloof ik?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
een abonnement is toch wel goedkoper?
OV-genotquote:Op woensdag 4 september 2019 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag hier niet roken in de trein.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
OV-genotBiertje drinken, fimpje kijken, raampje open, peukie roken. Genot
fimpjequote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
mijn auto is goedkoper als ik onderhoud en afschrijving meetel, al weet ik de kilometers uiteraard niet die je aflegtquote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zit op 400 per maand geloof ik?
Best wat
fimpje 😂quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ov is in veel gevallen wel sneller.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn auto is goedkoper als ik onderhoud en afschrijving meetel, al weet ik de kilometers uiteraard niet die je aflegt
Ben narcistisch genoeg om die enkel van mijzelf te willen zienquote:
Dat valt opzich mee qua KM’squote:Op woensdag 4 september 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn auto is goedkoper als ik onderhoud en afschrijving meetel, al weet ik de kilometers uiteraard niet die je aflegt
Whaaaa...quote:Op woensdag 4 september 2019 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben narcistisch genoeg om die enkel van mijzelf te willen zien
moest je ook echt 5 dagen in de week daar zijn?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ov is in veel gevallen wel sneller.
Ik was binnen anderhalf uur van mijn huis in Tilburg op locatie in Amsterdam. Dat haal je in de spits met de auto echt niet.
dat lijkt me ook en als de werkgever betaalt is het toch ook geen probleemquote:Op woensdag 4 september 2019 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ov is in veel gevallen wel sneller.
Ik was binnen anderhalf uur van mijn huis in Tilburg op locatie in Amsterdam. Dat haal je in de spits met de auto echt niet.
2 dagen op kantoor in Amsterdam. 1 dag thuis en 1 dag bij klant (was meestal in Utrecht).quote:Op woensdag 4 september 2019 12:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moest je ook echt 5 dagen in de week daar zijn?
Klopt, maar dan blijft het nog steeds wel achterlijk duur. Ik snap de frustratie van @Doublepain richting @trein2000quote:Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me ook en als de werkgever betaalt is het toch ook geen probleem
ah dan valt het mee, als je dat 5 dagen in de week moest doen...quote:Op woensdag 4 september 2019 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 dagen op kantoor in Amsterdam. 1 dag thuis en 1 dag bij klant (was meestal in Utrecht).
Ik werk al 4-5 jaar niet meer fulltime.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dan valt het mee, als je dat 5 dagen in de week moest doen...
mee eens maar ik zag van de week voorbij komen iemand die van Londen naar Manchester moest met de trein, 300 pond en met het vliegtuig is het 70, daar klopt iets niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt, maar dan blijft het nog steeds wel achterlijk duur. Ik snap de frustratie van @:doublepain richting @:trein2000
Jammer dat inso er niet is om duiding te geven. Het spoornet in de uk is geheel vrij geloof ik, niet zoals hier met nog een half staatsbedrijf aan de macht.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar ik zag van de week voorbij komen iemand die van Londen naar Manchester moest met de trein, 300 pond en met het vliegtuig is het 70, daar klopt iets niet.
Straks woensdag papa dagquote:Op woensdag 4 september 2019 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk al 4-5 jaar niet meer fulltime.
4 dagen werken is ultiem genot. Alle woensdagen vrij.
Oom van me ging vroeger met vliegtuig dagelijks naar werk en terug.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar ik zag van de week voorbij komen iemand die van Londen naar Manchester moest met de trein, 300 pond en met het vliegtuig is het 70, daar klopt iets niet.
Tering @trein2000 idd, vieze afzetterquote:Op woensdag 4 september 2019 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt, maar dan blijft het nog steeds wel achterlijk duur. Ik snap de frustratie van @:doublepain richting @:trein2000
Maar wel bizar als je erover nadenkt hoe duur zo’n grapje is..quote:Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me ook en als de werkgever betaalt is het toch ook geen probleem
Ballorig bedoel je?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker naar Balorig.
Misschien kom je @:GGMM nog wel tegen
Ja dat ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ballorig bedoel je?
Ik ga je niet uitlachen aangezien ik op moest zoeken wat het was.
Nouja, echt leuk wordt het denk ik pas als ze wat ouder zijn ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat ja.
Lijkt het je echt leuk de hele dag met een baby/dreumes in de weer? 😢
In Brazilie heb je ook zoiets wat ze "luchtbrug" noemen tussen Rio en Sao Paulo, daar gaan er zoveel per uur, kan je gewoon de eerst beschikbare pakken.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oom van me ging vroeger met vliegtuig dagelijks naar werk en terug.
Woont in buurt van Eindhoven, werkt op Schiphol.
Shitalianen met hun eigen logicaquote:Op woensdag 4 september 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)it-respect~ae34d181/
(lol)
Niet geklikt.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)it-respect~ae34d181/
(lol)
Ik ben de vrijdagmiddag vrij. 't Is in ieder geval ietsquote:Op woensdag 4 september 2019 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk al 4-5 jaar niet meer fulltime.
4 dagen werken is ultiem genot. Alle woensdagen vrij.
Lol, anderen uitlachen wanneer ze duidelijk een letter niet typen maar dan zelf een naam verkeerd schrijvenquote:Op woensdag 4 september 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker naar Balorig.
Misschien kom je @:GGMM nog wel tegen
Ballorig, lollerig he?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, anderen uitlachen wanneer ze duidelijk een letter niet typen maar dan zelf een naam verkeerd schrijven
Weet ik het.Kom toch nooit in dat soort etablissementen.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, anderen uitlachen wanneer ze duidelijk een letter niet typen maar dan zelf een naam verkeerd schrijven
Werd jij het maar eens beu hier.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:04 schreef Charlotte3 het volgende:
Dat jullie dat corrigeren van elkaar niet beu worden ..
Nouja, in de UK hebben ze een beetje hetzelfde systeem als met vliegtuigen. Boek je ver van te voren dan kan je een vrij lange rit al voor een pond of 20 hebben. Boek je voor dezelfde dag dan is het makkelijk vijf keer zo duur.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat inso er niet is om duiding te geven. Het spoornet in de uk is geheel vrij geloof ik, niet zoals hier met nog een half staatsbedrijf aan de macht.
Ah, daarmee dat je De Kuip ook ooit eens verkeerd schreef.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik het.Kom toch nooit in dat soort etablissementen.
daarmeequote:Op woensdag 4 september 2019 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, daarmee dat je De Kuip ook ooit eens verkeerd schreef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |