Nee Geerd zie ik er zelden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het vooral gebruikt door @:geerd om fapjes te zetten.
Ik haal dr opquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:01 schreef dud0r het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij milfs ging spotten vandaag Haags. Wat doe je dan op werk?
Oh oke. Chill. Beetje jammer van het weer want dan lopen ze niet meer in zomerse kleding.quote:
🤣😂😅quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het vooral gebruikt door @:geerd om fapjes te zetten.
Ja, met mij ook.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ben er toch bijna dagelijks
Gaat goed, met jou ook?
quote:
Nja ach.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh oke. Chill. Beetje jammer van het weer want dan lopen ze niet meer in zomerse kleding.
Haaha! Ja, hoor. Niets krijgt mij eronder, he?quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Alles goed met de vrolijkste meid van de dagbagger?
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haaha! Ja, hoor. Niets krijgt mij eronder, he?![]()
Met jou dan?
Geef me 2% van jouw positiviteitquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:47 schreef Fancy2 het volgende:
Haaha! Ja, hoor. Niets krijgt mij eronder, he?![]()
Met jou dan?
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik geef je 50%quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geef me 2% van jouw positiviteit
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:48 schreef Fancy2 het volgende:
Ik geef je 50%
De andere helft vul ik gemakkelijk weer aan tot 100
Ik heb uit kunnen slapen en krijg mijn salaris én nieuwe schoenen vandaag. Vandaag is een mooie dag.quote:
Krijg je je salaris altijd zo laat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb uit kunnen slapen en krijg mijn salaris én nieuwe schoenen vandaag. Vandaag is een mooie dag.
Ik doe het niet he, krijg je datquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Krijg je je salaris altijd zo laat?
Nee, ik krijg wekelijks betaald. Altijd op dinsdagquote:
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik krijg wekelijks betaald. Altijd op dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |