abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188774084
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
@:ato jij met je exen altijd :D Wel leuk dat je met sommigen nog zo gezellig kunt praten.
[..]

Eindelijk! _O_
Ik moet een exen boek schrijven en dat zijn er heel wat _O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_188774095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:16 schreef Guanabana het volgende:
Hoeveel exen heb jij wel niet @:ato :D
Best veel _O-
pi_188774122
En geen spijt van
pi_188774149
En echt jongens en meiden geniet nu, niet morgen. ^O^
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:21:04 #180
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188774153
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:16 schreef ato het volgende:

[..]

Ik moet een exen boek schrijven en dat zijn er heel wat _O-
_O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:19 schreef ato het volgende:
En geen spijt van
Dat is mooi! ^O^ Goede instelling om nergens spijt van te hebben.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188774181
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O-
[..]

Dat is mooi! ^O^ Goede instelling om nergens spijt van te hebben.
Echt en je leert ervan ^O^
pi_188774192
Maar afgelopen zondag was een leuke ex-meeting.
Oh ja er zijn ook exen die mij snel gedag zeggen hoor _O-
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:24:56 #183
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188774210
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:20 schreef ato het volgende:
Dat is wel echt een goede tip ja. Ik heb vaak het idee dat ik wat minder geniet van het moment.
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188774222
@Aoibhin dit weet jij vast wel: hoeveel is '1 cup' in een recept?
Koel en donker bewaren
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:29:24 #185
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188774261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:25 schreef Guanabana het volgende:
@:Aoibhin dit weet jij vast wel: hoeveel is '1 cup' in een recept?
Dat ligt eraan of je het om wil rekenen naar ml of naar grammen.

In het eerste geval is 1 cup altijd zo'n 240 ml.

In het tweede geval verschilt het echt per product. Een cup rekent namelijk het volume en staat los van gewicht. Dan zul je dus per product op Google moeten intikken hoeveel dat product in cups is.
pi_188774274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of je het om wil rekenen naar ml of naar grammen.

In het eerste geval is 1 cup altijd zo'n 240 ml.

In het tweede geval verschilt het echt per product. Een cup rekent namelijk het volume en staat los van gewicht. Dan zul je dus per product op Google moeten intikken hoeveel dat product in cups is.
Hm oke. Thanks!
Koel en donker bewaren
pi_188774284
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hm oke. Thanks!
Ik kijk altijd hier, misschien heb je er wat aan: https://uitpaulineskeuken.nl/2013/03/amerikaanse-maten-cups.html
pi_188774298
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik kijk altijd hier, misschien heb je er wat aan: https://uitpaulineskeuken.nl/2013/03/amerikaanse-maten-cups.html
Oja, dat ziet er zeker handig uit.
Koel en donker bewaren
pi_188774299
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 17:53 schreef ato het volgende:

[..]

Kijk je niet even op Facebook?
Ja, ik doe niet aan facebook :)
quote:
Gek he, Bill ik ben er nog steeds niet achter of je vrouw of man bent.
Op de kennismaking kan ik dat ook niet zien.
Oei. Die vraag had ik even niet verwacht. Ik had het in de kennismaking inderdaad wat vaag gehouden, sorry daarvoor.
Ik ben geen man, maar ook geen vrouw. Het wordt ook wel agender genoemd, of non-binair. Ik vind zelf Transgender/Gender Non-conforming ook wel mooi, al is dat meteen zo'n mond vol. :P
Ik merk dat als ik me daarmee voorstel (of alleen als trans of alleen als gender non-conforming), dat mensen me toch iets serieuzer nemen dan wanneer ik non-binair zeg.
Ik had al wel een paar keer een hint achtergelaten. Zo zei ik ook dat ik afgelopen zondag naar de Zwolle Pride ging. Dat was tijdens de transdag.
pi_188774337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:32 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

[..]

Oei. Die vraag had ik even niet verwacht. Ik had het in de kennismaking inderdaad wat vaag gehouden, sorry daarvoor.
Ik ben geen man, maar ook geen vrouw. Het wordt ook wel agender genoemd, of non-binair. Ik vind zelf Transgender/Gender Non-conforming ook wel mooi, al is dat meteen zo'n mond vol. :P
Ik merk dat als ik me daarmee voorstel (of alleen als trans of alleen als gender non-conforming), dat mensen me toch iets serieuzer nemen dan wanneer ik non-binair zeg.
Ik had al wel een paar keer een hint achtergelaten. Zo zei ik ook dat ik afgelopen zondag naar de Zwolle Pride ging. Dat was tijdens de transdag.
OK, dapper dat je het hier zegt. Mag ik toch zeggen?
Ik ben 100 procent homo, maar dat had je al door net als de anderen denk ik _O-
pi_188774389
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 17:33 schreef ato het volgende:

[..]

Ja en dan denken, goh ik was niet altijd een draak van een ex _O-
Ik spreek alleen nooit meer af. Een paar jaar geleden wilde een jeugdvriendje een keer een bakkie komen doen. Eerst voelde ik er niets voor want hij is getrouwd maar hij bleef maar aandringen dus uiteindelijk heb ik ja gezegd. Ook omdat zijn vrouw op de hoogte was van onze chat sessies. Was hartstikke gezellig en we hebben veel gepraat en gelachen. Maar een paar dagen later kreeg ik een berichtje dat hij weer gevoelens had gekregen en hij had het erover dat hij een keuze moest maken. Nou ik heb hem gelijk van die roze wolk laten vallen want ik vond het leuk om hem te zien maar verder niets. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat als hij weer een bakkie wilde doen hij zijn vrouw mee moest nemen. Het chatten is nu ook sporadisch want ik heb geen zin in dat gedoe.
pi_188774405
quote:

[..]

[..]

quote:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is wel echt een goede tip ja. Ik heb vaak het idee dat ik wat minder geniet van het moment.
Lieve schat, je kan mij altijd bellen. O+
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:39:55 #193
2681 Dave
иииииииииии
pi_188774407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jammer dat het van het AD is, die gun ik het niet om bij te verdienen door mijn informatie te verkopen.
Staat tegenover dat ik ook niks van hun site kan lezen. :P
incognito/ in private browser
:o)
pi_188774414
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:20 schreef ato het volgende:
Halleluja *O*
pi_188774419
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:34 schreef ato het volgende:

[..]

OK, dapper dat je het hier zegt. Mag ik toch zeggen?
Ik ben 100 procent homo, maar dat had je al door net als de anderen denk ik _O-
Ja, je vraagt er om, dan ga ik er ook niet over liegen. Daar zou ik me ook niet comfortabel bij voelen trouwens. Het is wel een lastig puntje, maar goed, jullie zijn wel open minded genoeg om dit ok te vinden (hoop en verwacht ik).

Dit is trouwens ook de reden dat ik zo fel reageerde toen iemand het over 'ombouwen' had.
pi_188774430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
Het is wel een lastig puntje, maar goed, jullie zijn wel open minded genoeg om dit ok te vinden (hoop en verwacht ik).
Tuurlijk, ik verwacht niet dat ook maar iemand hier daar raar over doet of denkt.
Koel en donker bewaren
pi_188774455
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:38 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik spreek alleen nooit meer af. Een paar jaar geleden wilde een jeugdvriendje een keer een bakkie komen doen. Eerst voelde ik er niets voor want hij is getrouwd maar hij bleef maar aandringen dus uiteindelijk heb ik ja gezegd. Ook omdat zijn vrouw op de hoogte was van onze chat sessies. Was hartstikke gezellig en we hebben veel gepraat en gelachen. Maar een paar dagen later kreeg ik een berichtje dat hij weer gevoelens had gekregen en hij had het erover dat hij een keuze moest maken. Nou ik heb hem gelijk van die roze wolk laten vallen want ik vond het leuk om hem te zien maar verder niets. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat als hij weer een bakkie wilde doen hij zijn vrouw mee moest nemen. Het chatten is nu ook sporadisch want ik heb geen zin in dat gedoe.
Dit dus, heb ik ook geen zin in.
Maar ook andersom hoor Summer, ik moet wel bij mijzelf nagaan of ik zelf geen verliefde gevoelens krijg.
Dan stop ik ermee. Maar ja ouderen, 160 IQ enzo _O-
pi_188774526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:40 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, je vraagt er om, dan ga ik er ook niet over liegen. Daar zou ik me ook niet comfortabel bij voelen trouwens. Het is wel een lastig puntje, maar goed, jullie zijn wel open minded genoeg om dit ok te vinden (hoop en verwacht ik).

Dit is trouwens ook de reden dat ik zo fel reageerde toen iemand het over 'ombouwen' had.
Nee hoor schat, ik vind het fijn dat je open bent. Maar ik begrijp wel dat het een lastig discussie punt is en blijft. Dat blijft het bij mij ook. Ook over mijn homosexuele geaardheid op mijn bijna 55e.

Maar hier zit je goed, ESF topic is gewoon de leukste en beste topic ever ( even jong zijn) voor iedereen.
Zelf in politieke discussies blijven wij respectvol naar elkaar en dat is zo belangrijk, respect naar elkaar hebben en houden. :*
pi_188774569
Ik vind jullie allemaal hier lieve en mooie mensen....gewoon precies zoals jullie zijn en jullie je zelf willen voelen O+ O+ :*
pi_188774573
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:43 schreef ato het volgende:

[..]

Dit dus, heb ik ook geen zin in.
Maar ook andersom hoor Summer, ik moet wel bij mijzelf nagaan of ik zelf geen verliefde gevoelens krijg.
Dan stop ik ermee. Maar ja ouderen, 160 IQ enzo _O-
Oh maar jij bent nog een jonkie dus ga ervoor! *O*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')